rotax 122 és rotax 123 henger tőcsavar kiosztás mennyire tér el ? Fel tudok rakni egy 123-as hengert egy 122-es blokkra ? (A boost port ki lesz marva a hengerben, szóval felömlő miatt nincs gond, csak a tőcsavarok miatt lehet gond.. kérdés hogy egyezhet-e?)
Az lehet, de ennyi pénzt akkor sem adok egy blokkért ! Inkább keresek mást, Neked elég nagy híred van már itt a fórumokon.. hogy átbaszod az embereket.. innentől ....
Ha patika állapotú a blokk, akkor esetleg 45ezer forint a max
A főtengely pedig.. Nagyon drágán adod ! 10es lenne a max, amit megérhet egy ilyen főtengely....
látom nem veszed bene észre a teknikát!
azért adom anyiba mert hátha valki elviszi a blokot egészbe mert nicns széthuzva sem!
egyébként nem kereset nálad a gyerek alkatrészt? megragasztoták 2 napra rá a tzr-t
elvite ugy hogy kb 2-3 dl olaj volt bene azt mondta ha hazamegy regel vesz bele olajt és elmaradt csak hajtotta
monyguk ez április környékén volt még
Ez a hirdetés picit drága nekem ! 40ért tudtunk volna komplett blokkot venni (önindító-gyújtás-hengerszett-szívórendszer) , de mire odaértünk, eladta a srác..
Egy picit tudsz nekem segíteni? A hengerfej tömítés méretét nem tudod véletlenül? Valami 67 körüli átmérőben, de nem tudom pontosan. Nem is tudom semmin sem megmérni.
Ez a pontos menete a láncfeszitésnek , éppen irni akartam én is, mikor láttam hogy leszedetné a lánckereket, másrészről, nem tudom mennyire jó ha ütik az excentert...
Csak a lengővilla végén levő két csavart meglazítani, a hátsókerék 3 felfogatócsavarja mellett van egy 4. kisebb lyuk, ott áttolni egy köracélt (vagy mást) ami bestiftel az excenter egyik furatába és így a kereket és az excentert összeköttetésbe hoztad. Innentől a kereket forgatva lazítod, vagy feszíted a láncot. Pofonegyszerű
én arra gondoltm hogy a főtengejszimering ereszt ha nagyon füstöl! nem a különolajzásra!
lánc feszitést ugy kel hogy : leszeded a hátso fogaskereket és auztán lác a vila végén 2 csavart azt fölazitod és a excentert kopogtatod előre és ugy fogja a tenegej hátraele nyomni! utána viszafeszited a csavart és viszateszed a fogaskerket és kész!
Meglazítottam a két csavart,a felnin is megvan a negyedik lyuk,acél is van amit át dugok,de azt hová?egyszerűen nem látom...:)
Ha patika állapotú a blokk, akkor esetleg 45ezer forint a max
A főtengely pedig.. Nagyon drágán adod ! 10es lenne a max, amit megérhet egy ilyen főtengely....
azért adom anyiba mert hátha valki elviszi a blokot egészbe mert nicns széthuzva sem!
egyébként nem kereset nálad a gyerek alkatrészt? megragasztoták 2 napra rá a tzr-t
elvite ugy hogy kb 2-3 dl olaj volt bene azt mondta ha hazamegy regel vesz bele olajt és elmaradt csak hajtotta
monyguk ez április környékén volt még
nem oylan drága ez mint ahogy képzeled!
tel:06307316232
Motorom: Aprilia Af1 Sintesi 50
Egy picit tudsz nekem segíteni? A hengerfej tömítés méretét nem tudod véletlenül? Valami 67 körüli átmérőben, de nem tudom pontosan. Nem is tudom semmin sem megmérni.
Csak a lengővilla végén levő két csavart meglazítani, a hátsókerék 3 felfogatócsavarja mellett van egy 4. kisebb lyuk, ott áttolni egy köracélt (vagy mást) ami bestiftel az excenter egyik furatába és így a kereket és az excentert összeköttetésbe hoztad. Innentől a kereket forgatva lazítod, vagy feszíted a láncot. Pofonegyszerű
nekem van 1 hegerszetem eladó 15e
lánc feszitést ugy kel hogy : leszeded a hátso fogaskereket és auztán lác a vila végén 2 csavart azt fölazitod és a excentert kopogtatod előre és ugy fogja a tenegej hátraele nyomni! utána viszafeszited a csavart és viszateszed a fogaskerket és kész!
a vízfolyás a vízpumpa szimering miatt van. Azon a lyukon folyatja ki a vizet a blokk, ha a vízpumpa tömítetlen. Okos megoldás