Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

...állítani akartam a síber tűn erre elrepült a zéger gyűrű......ez nem az én napom...ááááááááááááááááááááááááááááá
rotax 122 és rotax 123 henger tőcsavar kiosztás mennyire tér el ? Fel tudok rakni egy 123-as hengert egy 122-es blokkra ? (A boost port ki lesz marva a hengerben, szóval felömlő miatt nincs gond, csak a tőcsavarok miatt lehet gond.. kérdés hogy egyezhet-e?)
ahogy csúsztatod át egyértelműen látsz a másik oldalon (lánckerék oldala) belül több furatot is. beletolod. a többit tudod.
Hello!
Meglazítottam a két csavart,a felnin is megvan a negyedik lyuk,acél is van amit át dugok,de azt hová?egyszerűen nem látom...:)
Az lehet, de ennyi pénzt akkor sem adok egy blokkért ! Inkább keresek mást, Neked elég nagy híred van már itt a fórumokon.. hogy átbaszod az embereket.. innentől ....

Ha patika állapotú a blokk, akkor esetleg 45ezer forint a max

A főtengely pedig.. Nagyon drágán adod ! 10es lenne a max, amit megérhet egy ilyen főtengely....
látom nem veszed bene észre a teknikát!
azért adom anyiba mert hátha valki elviszi a blokot egészbe mert nicns széthuzva sem!
egyébként nem kereset nálad a gyerek alkatrészt? megragasztoták 2 napra rá a tzr-t
elvite ugy hogy kb 2-3 dl olaj volt bene azt mondta ha hazamegy regel vesz bele olajt és elmaradt csak hajtotta
monyguk ez április környékén volt még
Hehe zsoleszka mit akarsz 20 at egy fütengelyért anyiert keet hajtokart venni méghogy én adom drágàn az alkatrészeket....
gyujtáshoz trafóm van ! hengerszetem is van a trafó 12e hegerszet 15e
hát ez az! nameg hogy tutira jó e! mivel 1 komplet blok ára 60-70e
nem oylan drága ez mint ahogy képzeled!
Ez a hirdetés picit drága nekem ! 40ért tudtunk volna komplett blokkot venni (önindító-gyújtás-hengerszett-szívórendszer) , de mire odaértünk, eladta a srác..
Továbbá.. Komplett blokk (gyujtás-henger) érdekelne (önindítóval...mindennel..) képeket, árat várok ide.
Nem enged válaszolni a freemail valami rendszerhibát ír,ha megjavul megy a válasz e-mail amúgy minden oké.
Bontódik. Érdeklődni: 20/255-2009; giraffe64@freemail.hu
szia főtengej 20e vagy 1 blok gyujtás és engerszet nélkül 30e tökélets minden része!
tel:06307316232
VKI SOS HELP! ELSZAKADT A KUPLUNG BOWDENEM ÓCÓBA NINCS VKINEK OLYAN NAGYON BARÁTI ÁRON?

Motorom: Aprilia Af1 Sintesi 50
rotax 123-ba keresek főtengelyt !
nem kel ütni! elég kopoktatni mikor föl van lazitva!
Zolko! Ha már itt vagy!

Egy picit tudsz nekem segíteni? A hengerfej tömítés méretét nem tudod véletlenül? Valami 67 körüli átmérőben, de nem tudom pontosan. Nem is tudom semmin sem megmérni.
Ez a pontos menete a láncfeszitésnek , éppen irni akartam én is, mikor láttam hogy leszedetné a lánckereket, másrészről, nem tudom mennyire jó ha ütik az excentert...
nem kell leszedni a fogaskereket Zsolti

Csak a lengővilla végén levő két csavart meglazítani, a hátsókerék 3 felfogatócsavarja mellett van egy 4. kisebb lyuk, ott áttolni egy köracélt (vagy mást) ami bestiftel az excenter egyik furatába és így a kereket és az excentert összeköttetésbe hoztad. Innentől a kereket forgatva lazítod, vagy feszíted a láncot. Pofonegyszerű
csak wöshner-t vagy vertex-t, prox-t vegyél vagy valmi nagyobb márkát rotax-ba!
nekem van 1 hegerszetem eladó 15e
én arra gondoltm hogy a főtengejszimering ereszt ha nagyon füstöl! nem a különolajzásra!
lánc feszitést ugy kel hogy : leszeded a hátso fogaskereket és auztán lác a vila végén 2 csavart azt fölazitod és a excentert kopogtatod előre és ugy fogja a tenegej hátraele nyomni! utána viszafeszited a csavart és viszateszed a fogaskerket és kész!
sokmindentől lehet a dadogás...így nehéz megmondani.

a vízfolyás a vízpumpa szimering miatt van. Azon a lyukon folyatja ki a vizet a blokk, ha a vízpumpa tömítetlen. Okos megoldás
háh ja akkor mocskot nem veszünk. maradjuk a jo öreg vertex,prox, asso,,,