valakinke van elado trafoja és elsö fékolajtartálya vagy egy kérdés a fékolalytartálynaka szintjelzöjébe beledughatok egy vcsavart eddig is azvolt benne csak kiesett:DDDD
Nem gyári a kábelezésem, nem ér nekem semmitse a színkód. Az előbbinél nemtudok semmitse többet írni, a vil tekercsről alapjáraton 7-8 volt és több mint 2 amper jön, a gyújtóról 2500 rpm-nél 200volt körül és 0,045 amper a test ugye test, a jeladó meg biztosan jó, nekem csak ennyi kábelem van.
a tekercsböl nem 4 kábel jön ki! van 2db egyforma kinek mijen szinü általában vagy 2db kék vagy citromsárga!
és még van 3 ami a trafóra megy! szint szinre kel kötni! ha jó a kábelköteged akkor nincs gond!
Lenne még egy kérdésem: jön ki 4 kábel az alaplapról: sárga a világításé, piros a jeladóé, zöld a gyújtásé, égy egy fehér a test. Hogyan kellene bekötni az akkumlátor töltést? Van 2 fesz.szabom a világitásé ami 3 sarus ami rendesen be van kötve, meg ami az akksié lenne ami 4 sarus amin van egy - egy + egy "vill" meg a váltóáramú bemenet.
Miért van az hogy mentem pár kört akkor még szépen töltötte az aksit aztán másnap megint mentem és mire haza értem azt vettem észre hogy nem tölti az aksit és már se az index se az önindító nem megy..-.-
Lehet valami vezeték kihúzódott?
erre ugy nem kell menestő?
csak a lánckerék, hardi, zéger nem?
erröl lenne szó: