Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mint ahogy írták karburátor és levegő szúró átnézés tisztítás aztán ha még mindig hörög akkor a keverék álltó csavaron egy fél fordulat befelé(ha befele tekered benzin dúsabb a keverék ha kifele akkor több levegőt adsz neki ilyen kor hörög) de egyszerre ne többet és jegyezd meg honnan indultál,hogy vissza tud állítani.
A csörgés az komolyabb dolog lehet a főtengely (csapágy,hajtókar,tűgörgő) vagy csak egy meg lazult alkatrész
RV3 ha jól tudom azokba nincs kiegyenlítő, de a srác azt mondja most kezdődött a probléma, folyamatosan jött elő.
Főtengelyre szavazok, mondjuk ami jól van összerakva indokolatlanul nem kezd el ütni csak úgy...
Ha van benne kiegyenlítő tengely, akkor valoszinü nincs a helyére rakva, ezért lehet a rezonancia. VAGY a főtengely centír, vagy a lendkereked centírja, vagy a fogaskereked centírja ment el. Ezeket érdemes végignézni (kiórázni a főtengelyt) mert ha üt, akkor szét fog menni előbb-utóbb...
Semmiképp nem az olajzásoddal lesz a gond, az nem fordulatfüggő.
A hörgés az viszont már karburátorra utal, de mielőtt nekiállsz elállítgatni takarítsd ki a légszűrővel együtt. A síbert is nézd meg, ha gyári a motor, tehát nincs se sportlégszűrő, se nagyobb henger, se sport kipufogód akkor a biztosító lemez a középső rovátkába legyen.
Köszönöm a választ!
A jelenség mostanában kezdett megjelenni. Semmilyen átalakítást nem végeztem rajta. A furcsaság, hogy csak 4500tól 6500ig van ez a csörgés, zörgés, hörgés ahogy pl 7000ről lassan engedem lejjebb a fordulatot tisztán érezni, hogy melyik fordulattól kezd el brutális módon hörögni. Ilyenekre gondoltam, hogy azokon a fordulatokon talán megszünne az olajozás? Lehet, hogy ez képtelenség, de másra nem tudtam gondolni. (még elég kezdő vagyok ezekkel a motorokkal, ezért elnézést ha hülyeségeket mondok, eddig simom volt ) A tanácsodat megfogadom, és köszönöm, megnézem a csavarokat.
Üdv
Sunny
Van egy ócó tengerimalacom!
Üdv! Af 1 replica /125ccm/ hez keresek benzincsapot !
Hali mindenki!

Aprilia Af1 Sintesi 50-hez keresek olyanokat hogy:
- Gyári / bontott (lehetőleg hibátlan) kábelköteg
- plexi
- km meghajtó csiga
- spirál
- műszerfal (az újabb)
esetleg ha vkit érdekelne úgy hogy én adom ezt a kocka műszerfalat a régebbit az újabb kerekért nekem úgy is jó esetleg minimális ráfizetéssel... ja és bár ennek nem néztem utána de ezen a fordulatszámmérő ledes...
- külső gumi

Akinek ócón van bármije is az írjon vagy hívjon!
garancz.jozsef@hotmail.com
06-30/814-6410
Hello!
Mióta csinálja ezt? Esetleg valami javítás vagy állítgatás óta? Vagy folyamatosan fogyott el az ereje és kezdett el csörögni?
Ezek a mina rv3-as blokkok 6500 alatt normális esetben se nagyon gyorsulnak, de a "csörgés zörgés" nem teljesen normális.
Így hogy nem látom és nem hallom sajnos nem túl sokat tudok segíteni, viszont javaslom kezdd a legegyszerűbbel, blokkrögzítő csavarokat megnézed, ha kell meghúzod. Ha szerencséd van helyrejön, ha nem akkor a főtengelyre érdemes ránézni, a rázkódás szerintem arra utal de ne legyen igazam ;)
Helló!

Sajnos ezen alkatrészekkel nem tudok szolgálni. Plexire meg én is vadászok!

Üdv
Hello!

Vásárolnék komplett blokkot karburátor és gyújtás nélkül Aprillia Af1 125 ccm3 motoromhoz. Jó állapotút és korekkt áron.
Helló Mindenkinek.

Vásárolnék RV4-es motorhoz 15-ös első lánckereket, Sintesi-hez plexit.

Előre is köszönöm a segítséget.
Üdv Mindenkinek.
Üdv.

Engem 15-ös első lánckerék Sintesi-hez. (8 "fogas" a belseje...)
Meg esetleg plexi, ha van. :)

Előre is köszönöm a választ.
Üdv.
Helló.
Plexi milyen állapotban van és milyen árban? :)
És véletlenül nincs 15-ös első fogaskereked? (8 "fogas" a belseje...)
Előre is köszönöm a válaszod.

Üdv.
Sziasztok!
Egy olyan problémám lenne, hogy van egy af1 50em vr3as blokkal. 6500as fordulatig szaggat, csörög, zörög, alig gyorsul, ahogy átlépem a 6500at mintha minden oké lenne, megszűnik a rezonancia, a csörgés és rendesen húz is. Ez minden fokozatban. Valamint a másik probléma, hogy amikor menet közben visszaengedem a gázt teljesen, akkor elkezd szaggatni a motor. Szerintetek mi lehet a gond?
Köszönöm a segítséget!
Mi érdekelne? Még sok cuccom van ezeken kívül is!
Rendben köszönöm szépen
Számit a mérete vagy elég hogy futurába kell illetve milyen áron adod?
Ide írnál levelet azt megköszönném!
mmmarci29@freemail.hu
Ment eg yemail

ide is kihirdetem 125 ös af1 replica motoromat cserélem rendszámosra bármilyen tipus lehet ami enduro sport tura enduro .ráfizetek plusz cuccokat adok rá
ránézel mármegis van szerelve:DDDD én holnap veszek bele vadi uj gyertyát aztán irok ha nem a gond de ma beleraktamegy használtat 6 osat elgé gyenguszt azzal nemcsinálta csak sokkal alacsonyaban ment mármint lassaban
igen miattad irtam kriszz:)))))
csáó
nekem van, mert van egy pár selejt első telóm, és azokból kitudom szedni, de amúgy szerintem ilyet kapsz csapágyboltban vagy valamilyen alkatrész boltban:)
de ha érdekel írj!
Aprilia af1 futura 50-re kiváló állapotú plexi érdekel !
csak nehogy más legyen a baj
az lehet... Van hengerem, 125-ös, dugó kell bele és hajrá, meg egy hengerfej se ártana. Ha akarsz ilyet, akkor van.

A hengert egy 10-esért odaadom, dugó kb 18, fúrás 3500, az, hogy elviszem fúratni, meg érte megyek az 2500, tehát kb 34, plusz a hengerfej, plusz a szerelés...kb így néz ki.

40-ből megvan.