Sziasztok lenne egy kérdésem lehet lesz egy AF1 motorom 125 köbcentis RV blokkos vagy mi nem is ismerem ezt a tipust jo eggyáltalán? 125 ös és rendszámso aszal nekem kéne trafo hibája van vagy mi asszem
Üdv!
A Rotax 123-as Europámon egy PHBE 34-es karburátor van. A karburátorban dugattyújában található egy furat, amibe a súbertű volt. A furatban volt egy rugó is, ami kiszakadt. Mi célt szolgált a rugó? Javítható? Esetleg dugattyúcsere? Tud valaki segíteni?
VAn 1000 forintkörül teljesen hazsnálható szimci:) a lényeg a cucc anyaga, annak kell hőállónak lenni.
A mezei szimmerng ami ne járműbe, hanem mondjuk szivattyúba való, annak a hőállósága 80fok nagyon maximum, motorba nyilván nem alkalmas, főcihez meg pláne.
Járműbe viton szimmering kell, némelyik forgásirányos is.
és arra tuc valmi tanácsot hogy a fekete müanyagon a robogon miért nem ál meg a müanyagápoló?
pedig lezsirtalanitotam előte meg minden!
anyira sima a felület hogy elsiklik csak
Úgy létezik, hogy belerakják a leglcsóbb, legtrágyább szimmeringet,ami nem hőálló, annak szépen megég az éle, és az égett rész biza keményebb mint a 60+hrc keménységű tengely.
Rendes, belevaló hőálló szimmering az elkopik, legfeljebb felfényesíti a tnegelyt, de nem rágja be.
A trágya meg igen.
ByFzr! Te lenne egy kérdésem látom otthon vagy rotax123-ba is:)A lényeg ennél a tipusnál jellemző az,hogy szimeringrésznél megkopik a főtengely?Anó Simonál jártam igy!A lényeg az ha igen akkor hiába szimeringezem meg,de még megprobálomjobb szimeringel pl olyat mit Mitomba raktam be cornetto féle.Köszi a válaszod
Helló! Te nekünk is Aprillia Red Rosank is van rotax123,és Piaggió nrg lendkeréklehuzommal simán leszedtem lendkereket:) Na ezt lehuzót is ott vettem meg Futármotorosboltban.
Sziasztok ez a fajta gyújtó trafó van az af1emen a bekötésével van problémám. Van egy piros kábelem a jeladóról , egy zöld a gyújtó tekercsről , egy fehér test kábel az állórészről és egy fehér-piros a gyújtás kapcsolóról. Hova kéne kötnöm őket?
Köszönöm a mótyót megkaptam.....
Gyors volt, remélem jó is lesz.......
Mekkora biztosítékot kell belerakni?
A Rotax 123-as Europámon egy PHBE 34-es karburátor van. A karburátorban dugattyújában található egy furat, amibe a súbertű volt. A furatban volt egy rugó is, ami kiszakadt. Mi célt szolgált a rugó? Javítható? Esetleg dugattyúcsere? Tud valaki segíteni?
VAn 1000 forintkörül teljesen hazsnálható szimci:) a lényeg a cucc anyaga, annak kell hőállónak lenni.
A mezei szimmerng ami ne járműbe, hanem mondjuk szivattyúba való, annak a hőállósága 80fok nagyon maximum, motorba nyilván nem alkalmas, főcihez meg pláne.
Járműbe viton szimmering kell, némelyik forgásirányos is.
pedig lezsirtalanitotam előte meg minden!
anyira sima a felület hogy elsiklik csak
én az enyémbe tetem olcsobb szimeringet 1e/db volt az ára de semi probléma nem volt vele
Rendes, belevaló hőálló szimmering az elkopik, legfeljebb felfényesíti a tnegelyt, de nem rágja be.
A trágya meg igen.
R - red (piros)
G - green (zöld)
G - ez a maradék, tehát ide a piros-fehér
Talán a G-k felcserélhetők és mindegy, hogy van bekötve.
BIANCO W
ROSSO R
VERDE G
VERDE G