Azt Szeretném megkérdezni ,hogy meg -e van még a trafó, a gyújtás kapcsoló, km spirál, és hogy hátsó lámba van e ? És ezeket menyiért adnád? Előre is köszi .
Varga József
Vitatkozni én sem szeretnék, nincs is min.
A nicasil minimum 8szor keményebb mint az öntöttvas hüvely.
A siklási tulajdonságai is jobbak.
Ezen nem nagyon van mit vitatkozni.
(zárójeles észrevtel, hogy a modellmotor mint oylan az alapvetően üzemórás, ha hüvelyes, ha bevonatos:)
Értelek! De akkor hogy is van ez a gyakorlatban? 2.3 Honda Prelude blokk a nicasil-os és egyben a legnagyobb mellényúlás. Általában ez blokk a méhtelep végzi. Sokkal rövidebb az élettartalma a hengernek mint a vasperselyes(nem öntvény) henger első felfúrásának az ideje?
A nicasil-os modellautó hengerek üzemórások. Elhiszem, hogy nagyobb teljesítmény hozható ki belőle. Ezeket mind személyes tapasztalat alapján írom neked.
De nem szeretnék vitatkozni, félre ne értsd.
A bevonatok átlagos keménysége 850-1100 Hb
Az öntöttvas hüvelyké 160-300 között alakul, de a 300 az már gyűrű anyagból van.
Jellemző keménység 180-220 hb között.
A bevonatban a sziliciumkarbid az gyakorlatilag köszörűkő vel azonos anyag.
HAdd ne keressem ki, hogy hányszor keményebb mint amit acélból edzéssel ki lehet hozni.
(asszem úgy 9-10 szer keményebb a bevonat, nem is viszi a bevonatot egyetlen acél szerszám sem, sőt a köszörű is csak kínosan, merthogy ugye egyforma kemények:)
Az iyles tárgyakat gyémánporos basszal szokás megmunkálni)
További porblematikusnak mondható kitétel az érvrendszeredben, hogy a perselyek anyaga nem ezdett acél:)
A hüvely némileg ötvözött, de kutya közönséges öntöttvas.
Egy hétköznapi autó hengere mennyit bír hónolás nélkül? A nicasil az alumíniumnál keményebb, de az edzett acélnál jóval gyengébb! Ha nem verseny célra használod akkor vaspersely! Hátránya: a gyűrü gyorsabban kopik(olcsóbb mint mindig hónoltatni), nehezebb lesz tőle a motor(szerintem nem az kb 300g a lényeg) és nem olyan alacsony a súrlódási együtthatója.
Ha tartósra szeretnéd, akkor érdemes perselyeztetni. A nicasil kopóréteg és sajnos ettől motor üzemorás lesz. Egy jobb gépműhely elvállalja a perselyeztetést.
Sziasztok eladó egy Aprilia af1 sintesi egyben vagy darabokban.RV-blokkos, 4 sebességes, 70ccm-es.Akinek kell azzal a részleteket megbeszélem!Emailcímem fuzi12345@hotmail.com
Ezt csak megerősíteni tudom...Mármint hogy jó srác...nem nyafog hogy ez szar,vagy nem szar,cselekszik...Érti amit csinál...na de nem fényezem tovább,mert a végén megkérdőjelezitek nemi hovatartozásom Az én motorom nála van...Csak kár hogy olyan messze lakik
Üdv! Ferenc? Nem én adtam fel,mert a Stúdióban voltam,de leírtam világosan mindent.....vagyis,ezek szerint mégsem
ÓÓÓÓ annak nagyon örülök hogy ilyen jól haladsz
Köszönöm szépen,csak majd tudjam meghálálni,meg megfizetni
Kiskunlacházával kapcsolatban gondolkodtál már? Mert akadt ötletem,de ahhoz tudnom kéne hogy jössz/jöttök-e vagy sem
Azt Szeretném megkérdezni ,hogy meg -e van még a trafó, a gyújtás kapcsoló, km spirál, és hogy hátsó lámba van e ? És ezeket menyiért adnád? Előre is köszi .
Varga József