Köszönöm a powerszeleppel való kérdéseket!:D
A következő még,h mikor festik a tankot,a nyílást h szokták eltakarni,h ne menjen bele a tankba a festék,simán "bemaszkolni"?
Sóval ha jó a főtengelyed, akkor jó, és kész.
Ha meg elkopik, szépen fog csörögni, meghallod! De én nagyon nem tennék bele használtat! Ennek a blokknak az egyik legkényesebb eleme, gyárilag 20e-enként hajókarcsapágy cserét írnak elő, és az a tapasztalatom, hogy ezt jellemzően kéri is! Bár egy dugattyúval elfuthat többet, de ha ki van benn cserélve a dugattyú, nem szokta bírni a sokat futott főtengely. Szóval ha cserélni kell, mert csörög,. akkor csak hajtókarszettet.
A főtengely szimmering csere meg megoldható teljes bontás nélkül! Ha rosszak a szimmeringek, nem fog jól menni, azt a dadogást produkálja, amit írtál, nem forog ki! És lehet, nem eszi vészesen a váltóolajat, és nem füstöl, még is ilyen baja van, én is jártam így anno! Dombon nem akart felmenni, szétszedtem a blokkot, hogy tuti kopott már, erre minél jobban bontottam, annál szebb alkatrészek kerültek elő, de a főtengelyszimmering... No az tiszta koksz volt az ajkak között is! Újjal utána szárnyakat kapott!
szia--------ezen a dolgon 18 évesen énis áttestem hogy poverszelepet a blokkba 50 esbe--de nem véletlenül nem raknak bele atöbbdiplomás gépész és tervezőmérnökök--egyszerüen mert nincsen rá szükség a kis teljesítmény miatt----amennyivel erősdebb lenne annyival hamarabb nyirnák ki ka fiatalok és valjuk be hogy azért egy 50 est padlógázra fizikailag sokkal könnyebb mint mint eg y125 öst mert azért annak 150 a vége apicinek meg 70-90 ---szerintem ne barkácsold szétt---inkább dobj rá nagyobb hengert és kevesebb pénzből kevesebb energiából meglesz--
af1 futurához van km meghajtóm ha még érdekel