Okés. Úgy lesz. De ezt a dolgot nem én találtam ki.... Havernak is át akarták írni a 20 vagy hány kw-os tzr-jét 11kw-ra mert csak A1-es jogsija volt, holott neki fel se merült hogy át akarja íratni, az okmányirodában az ismerősei ajánlották fel neki... mondjuk nem engedte megcsinálni mert most csinálta meg a nagy A-s jogsit
Akkor menjél és csináld! Menjél be az okmányirodába és intézkedj! Mond el az ötleteidet nekik. Írják át vazze mert neked úgy tetszik. Majd számolj be a tapasztalataidról.
Nem tűnt még fel, hogy mindenki cummantásról számol be?
Pedig hidd el.Nem lehet megoldani.Sajnos ilyen szar világ van.Ha lehetne csak 25KW os hayabusák és Gsx-r-ek lennének.Mennyi adót lehetne így megspórolni.
csak az a baj hogy amit néztem motorokat azok 26 kw.os gépek és nekem meg 25kw-ig lehet. Azt meg nem bírom elhinni hogy egy nyavajás kw-ot nem lehet megoldani
Vagy egy központi adatbázis, de nem hiszem, hogy rongyos 10 rugókért megérné ott kockáztatni bármelyik ügyintézőnek. Szerintem ne próbálkozz be, mert megütöd a bokád. Hisz adó tartalma is van az ügynek. Adócsalás, vesztegetés, okirathamisítás, felbújtás...
Az okmány irodában nem tudják átírni a kw-ot. vagy az eredetvizsgálaton? Nem úgy kérdezem hogy meg is csinálják bárkinek hanem hogy lehetséges-e ott variálni az emberkéknek valamit
Jól mondja ACDC kolléga.600e körül már 02-es SV650-est lehet kapni agyoncsaphatatlan mechanikával.A legolcsóbb Hyo is kb ennyi Kb ekkora futással.Miért kell a másolatot venni ha lehet az eredeti japot is?
No nem megsérteni szeretném a hyo tulajokat távol álljon tőlem ilyen.
Most öszintén,ki mer megvenni egy gyakorlatilag ismeretlen márkát?
(pl.a szervízháttérbe gondolj bele).De sasold meg a hírdetéseket,és fél év múlva megint(nagy változás nem lesz).
Szia. Nekem egy GT650 SH-m van. Egy éve nyúzom, de még mindig élvezem. A 200-at viszi(persze zárt pályán próbáltam ki ) és nekem még nem volt vele gondom. Egy dolgot kell megszokni, 5 és 6000 között vibrál, de utána elsimul.
Nagyon örülök, hogy egy pecsét miatt alkalmasnak érzed magad arra, hogy 200-al száguldozz, majd ha ráérsz számold ki mekkora sebességnek felel meg m/sec. ban. És feltéve , hogy akkor még életben vagy.
Nem biztos, hogy itthoni importba hoznak ilyet. Színekben is van ilyen. Egyszerűen nálunk néhány motort csak 1 színben kapni. Valamelyik tesztben olvastam ezt a színes dolgot.
Én most már nem tudom mi van, mert az Aprilia dorsoduro tesztjeiben és az angol honlapon is írják, hogy vásárolható 25 kw-os változatban. Megkérdeztem a bp.-i kiállításon az apriliásokat és ők azt mondták, hogy nem lehet. Most akkor tényleg nem lehet, vagy csak lusták utána nézni?
Nem tűnt még fel, hogy mindenki cummantásról számol be?
No nem megsérteni szeretném a hyo tulajokat távol álljon tőlem ilyen.
(pl.a szervízháttérbe gondolj bele).De sasold meg a hírdetéseket,és fél év múlva megint(nagy változás nem lesz).
Mondjuk nyilván azért olcsóbbak ezek a hyosungok mert nem olyan minőségűek mint mondjuk egy suzuki sv 650 amiről mintha kicsit másolták volna
És megbízhatónak megbízható? Mert ugye mégsem egy japán gép.
A dizájn, a telejsítmény az pont jó.
Nincs többé mögötte az a csúnya "1"-es.
Egy 80 lovas gép még nem túl nagy előrelépés?
Néztem ezeket a Hyosung GT 650-eket. Viszonylag olcsók, jó erősek, gondolom viszik a 200-at.
(Kawa ER 5-t meg Suzuki GS 500-at ajánlották, ami persze jó, de 50 lóhoz 1 szezon alatt teljesen hozzászoknék)