Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez tényleg drága én 390-ért néztem eggyet! 25 kw-os papirokal
Azért írtam hogy ilyet ne...
áá ez meg se éri, ez kurva drága, én 32ezerrel vettem 420-ért hírdették meg, de 2-3 óráig lesegettük, kicsit megfikáztunk rajta ezt azt ganját hallgattuk, ki lett próbálva, az addigra már kissé ideges tulajtól már könnyen alkudtunk 420-ból hamar 400 lett, aztán egy kis huzavona , húztam a számat, és végül 380-ba megalkudtunk, ja új DID lánc és lánkerékkel vettem annyiért ugyhogy megérte
jaja, tényleg nem találni sokat belőle, pedig nagyon sokáig gyártották, asszem amerikába még lehet is kapni. Nekem 9 hónapja megvan, télen is használtam , de még egy gpz-ssel sem futottam össze
Pl.ilyen sérűltet ne nagyon vegyél
ez igaz! és még jól is néz ni! igaz hogy nem egy mai gyerek de attól még nagyon jól néz ki!
na ennek örülök... tök jó hogy így birja!
Én a GPZ500S-t venném.Erősebb,kényelmesebb,ólcsóbb.
Kiforrott konstrukció,alkatrész van hozzá(és nincs minden sarkon kettő).
nekem is első motorom, eddig semmi baja, nem hizyem, hogy a közel és távoli jövőben lenne is, megbízható fajta, nem a semmiért rakták bele az er-5-be is ezt a 22 éve kifejlesztett motort, ugyanez a blokk volt még a kawasaki KLE-400 és KLE-500 endúróban is. Azért is vettem meg bizalommal ezt a típust mikor láttam a blokkját, mert eddig akárhol olvstam róla sehol nem láttam , hogy bárkinek motorikus baja lett volna vele, apám horvát tengerpartot is megjárta a kle-vel annó többször is, 100.000km fölé becsülik az első generál előtti élettartamát ennek a sor2-esnek. Egy szó, mint száz, egyszerű mint a faék, és örök.
bocsi hogy ilyen sokat kérdezek csak mivel első motorom ezért szeretném ha megbízható lenne!
és az alkatrész ellátás? van hozzá alkatrész? + mennyire szervízigényes?
nekem is a fogyasztás a fontosabb mert én is túrázni venném! hosszab utakat akarok vele! nem egy városi církálót akarok. ezért kell egy nagyobb gép ami nem túl erős és jól lehet vele motorozni meg dűtögetni
nem igazán néztem még, mert túrázni szoktam vele, nem vagyok az a csutka gázon száguldozós fajta egyszer odahuztam neki 170-ig, 6-ikban és egynesen ülve, nem bebújva a plexi mögé kb annyi a vége, 5-ösben plexi mögött olyan 180 meglenne szerintem, de ez az enyémmel persze ami az 50 lovas 400-as változat, az 500-as változat 60 lovas azoknál leirásokban láttam már 190 és 200-as végsebeséget is, ilyen korú gépektől ez egyátalán nem rossz. De én inkább a fogyasztását tartom nagyon jónak benne, 110-es utazóval legutóbb 425km után csavartam át a benzincsapot a tartalék állásba ami 2 liter, szóval olyan 470-et elmegy egy tankkal, nekem speciel ez fontosabb
én 183 magas vagyok szal biztos jó lenne! am kíváncsiság képpne...mennyi a vége?
ahogy irtam az anyagiakon felül is jobb ár érték aránya van. Kényelmesebb, erősebb, apróbb részleteiben is átgondoltabb pl állítható a kuplung és a fékkar is, a gs-en ha jól emlékszem egyik sem. Nemtom milyen magas vagy, de a gpz egy nagyon alacsony ülésmagasságú motor, erről bárkinek leér a lába könnyedén, viszont túl magas embernek kicsit már kényelmetlen az üléshelyzet, én 180 vagyok, nekem még kényelmes, bár lehetne kicsit magasabb és gyári plexi is pont tökéletes a magasságomnak, semmi turbolenciát nem csinál, 120-ig tökéletes elterei a menetszelet, 120-140 között már nem kicsit erősebb a szél, de még nem gáz, 140 fölött már ajánlatos kicsit behúzni a nyakad, elkzedeni ráhasalni a tankra. egy 190--es vagy nagyobb embernek viszont már nem biztos, hogy hosszabb túrákra ez a motor a legjobb választás
na ezt majd még át kell gondolnom... de szerintem akk a gpz lessz az anyagiakra tekintve!
igen, és hidd el jobb vétel is, megbízhatóságban ugynott van mint a gs, a motorja előszőr 86-87-ben jött ki és még az er-5-is ezt rakták, vagy rakják kicsit nyomatékosabbra hangolva, nem tudom, hogy azt még lehet-e kapni
amúgy megnéztem és a gpz 500 télleg olcsóbb! sokkal!
aha
ezt nekem mondtad? mert akk köszönöm!
szerintem meg gs500 helyett nézz meg egy kawasaki gpz-500-ast. Ugyanaz mint az enyém, csak ez jaőó belpiacos 400-as változat. Még ez is 5 lóval erősebb mint a gs500, a gpz-500 pedig 15-el. Hasonló karakter mint a gs mert ezek is sor2-esek , de ezek vízhűtésesek, a léghűtés még egy jobb őszi időjárásban is hamar felmelegszik a városban ami elég szar dolog. A gpz-n mint látod van fejidom is ami még melette szól, elfogultság nélkül mindkettőt hoszabb ideig használva (gs-500-on tanultam) mondom, hogy a gpz-vel sokkal jobban jársz, már csak árban is, sokkal olcsóbbak mint a gs-ek. Fogyasztásra nem tudok összehasonlítást mondani, de az enyém 3.9-et eszik 110-es utazóval, az 500-as változat sem ehet sokkal többet. 18 literes tankja van, ezzel a fogyasztással többet elmész egy tankkal mint a legkivállóbb igazi nagy túramotorok, napi legtöbb km-em vele 484-volt és zsemmim nem zsibbadt mikor nap végén leszálltam róla. kb most ennyi jutott eszembe, kérdésed lenne még válaszolok
Ja de akkor mit kezdjek az enyémmel.2 henger de csak egy kipufogó?
Cseszhetem a szimetriát.
Nem azért, hogy szimmetrikus legyen a motor?
Úgy hogy 2leömlős.