Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te is rájönnél ezekre hamar, csak elöljáróban elmondjuk.
És mikor lesz motor?
És milyen?
Majd ha meglesz a motorod száguldozol vele, aztán utána kicsit lenyugszol, és amikor végiggondolod az aznapi motorozást, előzéseket, elfogsz gondolkodni mennyi helyen ottmaradhattál volna, hol lehetett volna baleset. 150 szerintem sok, legalábbis én elvagyok 120 környékén, itt van idő korrigálni ha valami közbejön, de már ez is jelentős tempó. Meg én kigyorsíratni szeretek, sajnos kevés útszakaszon lehet tartósan menni 150 körül, ahol forgalom is van - jelen motorozási tudásom által.
Minden jót!
ez igaz! teljes mértékben igazatok van! én kérek elnézést.. csak..... áh nincs kifogásom... egyetértek és megfogadom a tanácsotokat
osztozom az előttem szoló motoros társak véleményét, kevés az olyan út kis hazánkba ahol 150-es utazóval lehet menni tartósan, meg az ilyen korú, kaliberű gépekkel amik iránt érdeklődsz nem is igazán kényelmes hosszútávon ennyivel menni, ezeket a gépeket nem erre tervezték. Hidd el nem csak az úton múlik, de ezt majd ha oda kerülsz, hogy megvan a gép és meghúzod 150-ig saját magad is meg fogod tapasztalni. 120-130 fölött eléggé megerősödik a menetszél, ha nem kezdesz el lejjebb húzódni a plexi mögé 140 már le akar tépni a motorról, ami rövidtávon nem gáz, de hosszútávon a tankon hasalni, a kormányt szorongatni miközben a szél nyomja hátra a fejed nem túl kényelmes hidd el, ráadásul ezek az öreg virsligumis gépek mint a gpz is ekkora temponál már nagyon instabilak, bizonytalan az úttartásuk. De meg fogod tapasztalni amint eljön az ideje
Ha már gőzmozdony és kamion kategóriában gondolkodunk az M1800-ast se haggyuk ki a szórásból. Az még csak nem is olyan nehéz folytani meg a súly/Le is közelebb jár a határhoz.
ez nagyon jó volt! ez tetszett!
Ugyanmár, kinek kell 1 olyan ideges bestia?
Akkor inkább zx12 vagy zzr 1400. Ideális kezdőmotor, és mindig van elég nyomaték
Köszi
Mért nem már rögtön ZXR 1000-re?
Z750Roli (asszem neki 25-ös van)
Keresd a megfelelő topikban...
Sziasztok. Nem ismertek valakit akinek van z750-ből 25kw-os? Most nyáron fogok remélhetőleg cserélni egy új z-re, és érdeklődni szeretnék a 25kw-os "adottságairól". (erő, nyomaték, menetteljesítmény stb.)
Egyenlőre az átlagolós az M0 on lessz.a 150 már necces a trafik a pályahidakon szoktak sztárfotót csinálni és a 150 már 30e ret ér.Én GPS navi alapján beküldöm 145-re a tempomatot oszt hajrá csak fárasztó mert senki nem megy így.Vagy 110-120 a jobb oldalon ha kimegyek balra ott a kamikaze céges meg gazdag emberkék 160-170-el mennek így ki be a két sáv közt.
Autópályán oké a 150.
Amúgy autópályán asszem úgy (is) mérnek hogy átlagolják a sebességet.
Átmész 1 kamera (vagy valami) alatt/fölött/mellett aztán amikor 50 km múlva is elmész egy olyan mellett akkor kiszámítja a megtett távolság és az ahhoz szükséges idő alapján a sebességet.

Bár erről csak homályos információim vannak. Amúgy én is 150-el megyek pályán. (sajnos még csak autóval)
Ha osztott pályás attól még autóút max 110.
igen értem én !NEM AKAROK MEGHALNI! de szeged fele pl orosháza és szeged között szinte végig osztottpályás 2 sávos az út! rossz úton én sem száguldoznék! nameg csak a szám nagy :):):)):) mert félnék én a motoron! nem is kicsit olyan sebességnél
Mint mondtam autópályán jó az út.Ha nem ott mész 150 nem kell.
igen de én sokat járok szegedre kezelésre..... én 1 éve járok és még soha nem találkoztam rendőrrel! am ott arra egész jó az út végig! szal én arra értettem a 150-es utazót! am nem hajtanám én azt nagyon! fontos nekem az életem... sőttt... nekem még jobban is mint bárkinek! szal nem hajtanék én annyira
Őőőőőő igazából a 150 utazónnál tényleg elvesztettem a fonalat.A magyar utakon függetlenül az útminőségtől NEM lehet 150 utazót menni.Mivel 130 az autópályán a max.
Namost régebben még nem akartál menni sokat pályán.Ha nem pálya max 90-110 lehet.
3 napja még az volt a kérdés hogy 1 gs 500 nem nagy-e kezdőmotornak, mostmár meg 150-es utazó?
Elég messzire jutottunk.
A magyar utak nem 150-es utazóra lettek kitalálva szerintem. (Igazából szerintem tankkal kellene járni ha azt akarnánk hogy ne okozzon gondot az útminőség )

Szóval visszatérve először egy kisebb teljesítményű motoron kellene megtanulni motorozni amik folytatlanul sem túl erősek. (ilyenek a különböző féle-fajta már kitárgyalt 500-asok)
Ha már lesz némi tapasztalatod akkor eldöntöd hogy milyen stílus felé szeretnél majd továbbmenni ha motorcserére kerül a sor.
Hidd el nem kell hatalmas teljesítmény ahhoz hogy nagy élményt okozzon a motorozás, és ahhoz sem kell túl nagy teljesítmény hogy hamar az árokban végezd.

Én egyre jobban úgy érzem hogy ha eladom majd valamikor a mostani motort akkor inkább áttérek a terepmotorozásra, mert kisebb a súlyos sérülés lehetősége. Aztán persze majd kiderül, lehet maradok utcán, majd ezt akkor eldöntöm.
Lejjebb veszed? Mivel?
Inkább megfelelő helyre kell vinni
am azért óvatos vagyok! nem akarok én száguldozni....150-es utazó tempó az nekem elég! am nem hiszem hogy problémázna a rendőr! ha meg igen akk lejjebb veszem valahogy a motor teljesítményét a műszaki előtt és kész
Bibi abból lehet, ha nagyon eltér a lóerő, és pl. látványosan többel mész, mint amit a motor "elméletileg" tud (elég ciki pl, ha bemérnek 200-al egy papíron 25 kW-os motorral). Ha nagyon gyanús a dolog, bekérhetnek műszaki ellenőrzésre, és ott kiderül.
Nem lehet baj, mivel nem mérnek semmit fogalmuk sincs hogy a 36le tényleg 36lóerő-e.
Asszem a gyárilag folytott kiviteleknek más a számozása.
ahhaaaa értem! a ha eltér a gyári adatoktól az baj? mondjuk megveszek egy 500-ast ami gyári 50 lóerő de nekem papiron csak 36.......... abból baj lehet?