sziasztok!azt szeretném megkérdezni tőletek h. ha nekem meg van az A1 jogsim de még csak egy éve,és szeretném lerakni az Akorl. jogosítványt is szerintetek elég a különbözeti vizsgát,meg azt a pár órát levezetnem vagy az egészet le kell ?előre is köszi válaszotokat:D
Zárt magánterületen tankot is lehet vezetni így tökmindegy csak közútra ne vidd.
Amúgy már ezerszer le lett írva elméletileg ha az első forgalomba helyezéskor nem folytott volt nincs rá esély max ha Timbuktuban volt bejegyezve és lefizetsz ott valakit.
Gyakorlatilag egy srác itt írta lehet trükközni bár ahogy ismerem a procedúrát kételyeim vannak de itthon nincs olyan hogy lehetetlen csak kevés pénz.
Még annyi, hogy ki szeretnék próbálni egy GSX R-t, vagy egy ZX 6 kawát, vagy cbr 600 rr,vagy r6 yamahát. A kereskedésekben amolyan "bérlésre" van lehetőség?
Jah macisajtjukbol lecsekkolható a dolog, csak nem mindig 1értelmu a dolog de sebaj.
Amúgy tök igazad van, amikor A1-re mentem ott se volt semmi se rutinon, se forgalmiba, és most is a rutin vizsgára egy nagyon normális v.biztos jött. Tényleg úgy tűnik a motoros vizsgán még mindig a tudás a mérvadó.
Egyébként (2 éves A1 multtal rendelkezve) milyen motort tudnátok ajánlani következőnek? (600 ezer alatt)
Kawa ER 5, GPZ, Honda CBF, SUzuki bandit, ezeket néztem.
( igazából kipróbálnék egy gsx r-t vagy r6 yamahát stb., hogy milyen, hátha az még jobb.)
Teljesítmény szempontjából olyan kéne ami 5 körül 100-on van és viszi a 200-at.
A felezővonalat a főútra és magasabb rendű utakra értem. 30-as övezetben és lako pihenő övezetben nincs felezővonal. Tehát ha van felezővonal lehet tövig csavarni a gázt kereszteződésben. Néha nem árt rásassantani a gyalogos átkelőhelyeken reszkető mammerokra, ilyen egy kövér gázzal tudtukra kell adni, meg ne próbáld....
Az bukás. Megkérdik mi a rákért állsz meg? Én kereszteződésben táblát nézném a betorkolló út felől. Ha te tényleg főútvonalon vagy magasabb rendű úton mész a betorkolló úton lennie kell táblának és felezővonalnak. Ha nincs felező akkor elképzelhető, hogy 30-as övezetben vagy, ahol nincs tábla és jobb kéz szabály van. Lényeg, hogy figyelj és nem fogsz szívni. A motorosokat nálunk nem torkoltatják.
Hali. Holnap reggel megyek forgalmi v.-ra.
2 év után el fog tűnni az "1" az A mellől...
Kérdéseim:- ha nem látok pl egy főútvonaljelző táblát pl egy faágtól és ott egy kereszteződés és nem tudom, hogy mi van ( nem mondják merre ugye mer alapbol követnem kéne a magasabb rendűt) szoval ha megállok előtte az hiba/bukás, vagy nem?
- motorkereskedésekben van lehetőség motor "tesztvezetésre" (1-2 nap)? ( több százezres kaució letétele nélkül)
Sehogy, Magyarországon nincs rá mód. A forgalmiban az az adat fog szerepelni amit az első forgalomba helyezésnél beleírtak, és az nem változtathaató. Ennyi.
Megint csak sziasztok. Nekem mondjátok már el hogy ha vennék egy gépet és csak A kor. jogsim van és a motor kb 400-600ccm és vezetni akarom azt hogy lehet megcsinálni. Nem úgy gondolom hogy eleve úgy veszem hogy olyanok a papírjai mert úgy nem nagyon találok, hanem az lenne a lényeg hogy ha vennék egyet és azt hogy lehetne megcsinálni hogy a rendőr ne szólhasson Ja amúgy a motorom eladó 125/50
Nehéz lenne erre most árat mondani, addig még annyi minden történik, a gladius is nyomja az árakat lefele gondolom. Az biztos hogy nem meggazdagodni akarok a motoron, de bagóért se hagyom elvinni. Nincs benne sok km, ráadásul végig vezetett a szervíz könyv, pont amiatt mert hihetetlen a km:)) (20ezer párszáz, 2004-es). Szerintem olyan középáron hirdetem majd meg, megnézem mennyiért árulják az SV-ket aztán ahhoz igazodok.
Bizony, többet kéne, csak félek a kanyarokban a kavicsoktól, úthibáktól, pályára meg még nem volt pénzem. Azóta már másik gumma van, ami lassan szintén csereérett, de az sincs peremig döntve.
Mindent újra kell kezdened.