Mert tartalmazza a forgalomba helyezés/ átírás költségeit és nuku rendszám jelenleg. Ne ijedjen meg a vevő a forgalomba helyezéstől hanem ők forgalomba helyezik neked és rögtön a nevedre kerül.
Nem repesek az öreg motorok után. Ez elég jó állapotban van ezért a kilóméter lehet sok. CSODÁK NINCSENEK aki még nem tud róla annak írom. Ami jó törésmentes és kevés kilóméteres azt kint sem adják oda szarért húgyért. Fene tudja.. Bele lehet nyúlni és itt már nem bagóért adják az alkatrészt. Bár nem sok érte a zseton. Én inkább GS-t vagy ER-5-töt vennék. Öreg ez a 93-as szekér.
http://www.hasznaltauto.hu/2841130_kawasaki_er_2000
E
gy ilyenre hamarabb rámennék. +1 kiló és 7 évvel fiatalabb, a kilómétert is hamarabb elhiszem.
Külföldi az tutkó.Kívülről jól néz ki így kép alapján.Tipust nem ismerem.Nekem túl öreg de te gerjedsz a régikre így az jó.Nekem a Km szám egy vicc.21e egy 18 éves motortól?Hihi.Mikor 500-asokat oszt a télapó akkor hiszem.
Ha van kedved és szívós vagy és esetleg van ismer?s a dojcsoknál érdemes barangolni a mobile de-n.itt egy gs 370e ért.regezés 100 körül meg az utánajárás.
http://www.hasznaltauto.hu/2841130_kawasaki_er_2000
E
gy ilyenre hamarabb rámennék. +1 kiló és 7 évvel fiatalabb, a kilómétert is hamarabb elhiszem.
http://www.hasznaltauto.hu/2324353_kawasaki_gpz_
1993
1988-tól már 4dugattyús az elsőfék,a tiéd 2dugattyús,ami 1986-87-ben volt
1.1988 után már nem volt Geneseis,csak Exup.
2.1990-ben már ovál lámás volt az FZR400.
Egy többmilliós motornál lehet hogy megéri,de egy olcsónál nem nagyon.
http://suchen.mobile.de/fahrze...
http://hasznaltmotorok.hu/hirdetesek/22991/kawasak
i-gpz-500-s