A forgalmiban pedig a vizsgán mért adat szerepel nem? Tehát az a mérés (kg) amit a forgalmi vizsgán mértek. Azzal pedig nem lehet csalni, vagy igen? Mert egy komoly enduro olyan 90-120 kg között van, és azt nem tudom hogy lehetne megcsinálni
Ahhoz hogy Ak-val vezetni lehessen a 0,16kw/kg arányt nem haladhatja meg...
Ha a Z 226kg menetkészen és 25kW van a forgalmiban akkor az 0,11 kW/kg -tehát nem haladja meg.
Ha a forgalmiban 25 kW van akkor a motornak 156 kg-nál (forgalmi szerint) nehezebbnek kell lennie hogy a fenti feltétel teljesüljön.
Egyébként nem hiszem hogy a rend őrei előveszik a zsebszámológépet hogy megnézzék nem több-e 0,16kw/kg-nál az arány.
25 kW-ra max. 156 kg saját tömeg jut így. Ha kevesebb kW van a forgalmiban, akkor kevesebb kg lehet. A kg a forgalmiban szereplő érték, gondolom (a forgalmazók össze-vissza adják meg a súlyt, üresen, vagy menetkészen, pl.)
Ezt én sose értettem, hiszen az új motorok közül sokat úgy reklámoznak, hogy 25 kW-ra fojtva is meg lehet venni, és A korl.-tal vezetni. De ezeknél a kW/kg arány nem fog stimmelni. Most akkor ez reklámfogás, vagy csak én nem értek valamit?
A.k-s jogsinál nincsen cm3 megkötés, csak teljesítmény. A1 nél van, hogy nem lehet nagyobb mint 125 cm3, vagy 11kw. A.k-nál elvileg bármekkora cm3 lehet, ha stimmel a 25 kw, és a 0,16 kW/kg teljesítmény/tömeg arány akkor vezetheted.
Úgy hogy Kw-ban van meghatározva, Akorlátozott az 25Kw és 0,16 kW/kg teljesítmény/saját tömeg arányt meg nem haladó moci esetén vezetheted. Utólagosan nem lehet átírni, mielőtt kérdeznéd, max akkor ha teljesen újat veszel, azt sem az össze típusnál.
A korlátozott jogsival (250ccm 25kw) hogy lehet nagyobb motort vezetni úgy hogy a rendőr ne tudjon cseszegetni? egy 500ccm endurot szeretnék, husqvarna vagy husaberg vagy valami ilyesmit, csak a jogsi 250 ig van még. Valami tájékoztatást adnátok? Előre is köszönöm
Egyik cimborámnak xtx-e volt. Egy henger húz is rendesen, de alacsony fordulaton csattog a lánc, és ideges is egy picit. Nekem a sor 4 jön be. Szebb hang, egyenletesebb húzás.
Most lett meg a héten a rutin, ( A ) jövő héten megyek forgalomba vizsgázni. Aki a XIII. ker.-be ( Duna pláza környékén) tette le az A-s jogsit, az pls írja meg, hogy milyen volt a v.biztos, meg úgy egyáltalán könnyű volt-e, jófejek-e stb.
hát jah árban mindig a suzuki a bajnok, a legjobb ár rték arányuk van az tény. Nekem jó lenne az is, autópályákat nem használok, nem szeretem az unalmas végtelen egynesekben való motorzást ugy 2 éven belül talán én is cserélek nagyobbra.
Majdnem olyasmit vettem csak az Pegaso strada volt.Nekem aszondták az autópályán nem egy élvezet az 5 szelepes 1 hengeres yamaha blokk és kevés lessz a power ha túrázni vágyom.Legalábbis a környezetem motoros emberkéi.Árban az SV jobb volt kéznél volt picit masszírozni kellett de nem bántam meg.És aszondták alaktrészárban sokkal kevesebb mint a Kawa meg az Aprilia.
hát így van ez én csak ugy értettem, hogy sima normál túrázáshoz bőven elég, de persze soha sem árt ha van egy kis plussz a motorban még ha közbe elborul az ember agya és odahúzna neki nekem speciel az 50 ló is elég, de nyomatékból elfogadnék egy kicsit többet simán elfogadnék egy xt660x-et ami még 2 lóval gyengébb mint az én 400-asom de a nyomaték....na az ott van rendesen
Most vettem csak észre
Nemis kell nekik, bent van a forgalmiban
Egy kicsit hosszabb ideig villogó index miatt szólt csak. Amúgy sima volt a vizsga.
Ha a Z 226kg menetkészen és 25kW van a forgalmiban akkor az 0,11 kW/kg -tehát nem haladja meg.
Ha a forgalmiban 25 kW van akkor a motornak 156 kg-nál (forgalmi szerint) nehezebbnek kell lennie hogy a fenti feltétel teljesüljön.
Egyébként nem hiszem hogy a rend őrei előveszik a zsebszámológépet hogy megnézzék nem több-e 0,16kw/kg-nál az arány.
Most lett meg a héten a rutin, ( A ) jövő héten megyek forgalomba vizsgázni. Aki a XIII. ker.-be ( Duna pláza környékén) tette le az A-s jogsit, az pls írja meg, hogy milyen volt a v.biztos, meg úgy egyáltalán könnyű volt-e, jófejek-e stb.