Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Freshmaker. Mennyiért adod majd az SV-t?
Vazz....ez nem a Rozsda gépe volt?
Akkor jó ilyet kell venni és kész.
Ha injektoros akkor abból lehet igazán kiirtani....
Jók a képeid, a csigás nagyon tetszik
Van egy ilyen az Amargoban, egy havernak számították be. 25kw, de azért mégsem annyi....
Jó ez nagyon.Pláne hogy N-es.És inyektoros.Ebből ki lehet irtani egyáltalán a korlátozást?
Amúgy nem nagy para a v2 én robi után rögtön korlát nélkülivel nyomtam és nem gáz kezes gép.
picit kopott a közepe a gominak kicsit többet kéne dötögetni hogy egyenletesen kopjon.
hár nekem ez teccik..... egész jó az évjárat!

http://www.hasznaltauto.hu/2918770_kawasaki_gpz_1999
Nekem ősz-tél körül lesz eladó sv650-m 25kw-os papírral, jófajta motor az sv,mondjuk kezdésnek lehet sok, főleg a V2 miatt (bár én is vele veszítettem el..). Képek adatlapon.
Nézd meg ezt, ez legalább tárcsa, és van benn erő is
link
Apró megjegyzés: a válasz erre gomb használatával úgy írhatsz hozzászólást, hogy tudjuk kinek válaszoltál
Itt van 2 másik:

http://www.hasznaltauto.hu/2918770_kawasaki_g
pz_1999

http://www.hasznaltauto.hu/2921301_kawasaki_g
pz_1994

Ezek jobbnak tűnnek szerintünk.
Mit gondolsz?
am most látom hogy dobféke.... szerintetek meglehet tárcsásra csinálni? am mennyivel rosszabb a dob os mint a tárcsás fék?
Nem írják át, ez hülyeség. Nagyon macera egy ilyet keresztülvinni. Vegyél olyat, ami le van fojtva.
Nekem is ilyen problámém lenne hogy a korlátozott jogsim van és én is sv szeretnék csak nem nagyon tudom elképzelni ezt hogy csak ugy áttirják a kw-ot vagy neked hol irták át mert akkor oda megyek átiratni?
Ilyesmiben nem gondolkodsz?
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
xjr annyira nem jön be nekem, mert az léghűtéses, szoptam annó eleget a tanulómotorral a városba, meg formára is a cb szebb
akkor már inkább 1250-es bandit , szintén szép, és még olcsó is

jah az álmodozással még én is még pár évig ex-em nyergében fogom falni a kilómétereket
Azok közül az xjr 1300 jobban bejön.
De tettszik még:
TDM 900 túrázni, kimenni a világból
GSR 600 mert szép és naked
Vfr 750 -mert sosem romlik el...

Ha belegondolok ezekkel még ráérek, azzal is megelégednék ha a mostani összeállna.
A fehér-bordó CB1300 nálam is etalon.
én se vagyok oda értük, csak van 1-2 darab amire azt mondom szép, de motorzni nem kéne
inkább a naked bike-ok tetsznek, meg ujabban a szupermotók, túraendurók.
az etalon akkor is a cb1300 , gyönyörű motor
Naked bike...talán...
Részemről chopperek cruiserek nem jöhetnének szóba (majd talán csak ha vén hülye leszek). Kivéve talán az MT-01. De azt meg nem tudom hová soroljam
azért vannak egész jól kinéző cruiserek is, pl az a full fekete sportster, hu asszem 883-as az amit motorkiállitáson lehtett nyerni, na az egész jól néz ki szerintem, meg az xr1200 -se csunya, v-rod, suzuki M1500 ...stb azért vannak ott is szép darabok
Az a Triumph egy állat gép,de ha felborúlsz darúskocsit kell hívni.
Lehet 250-es is csak az az izé lógjon a kormányról.Meg a kabáton is oszt jó az.