Aki esetleg új 600-as horneten gondolkodik akkor nekem van 1 fölös lefolytó elektronikám féláron. (30.000)
nekem 2007-es-ben volt benne(új széria) de elvileg jó a 08-09be. Régebbibe biztos nemjó. Email-en bővebb infó+kép..már akit érdekel.
Gumifákat!
én nem hiszem hogy mennék vele olyan sokat külföldre mert beteg vagyok...de am köszi a segítséget! örülök hogy van pár motoros aki segít! örülök hogy van még olyan magyar aki segíti a másikat! mert sajna kevés ilyet találni mostanság
első motornak tökéletes megtanulni az alapokat , én is azért vettem. Nekem sem ez az álommotor, abban amugy sem hsizek, hogy egy motor évtizedekig kiszolgálja a gazdáját, maximum azt aki a garázsba porolgatja, törölgetni. Nekem egy cb1300 jönne be vagy ujabban a szar magyak utak miatt egy xt660x , ktm adventure, R1200gs.... stb
aki túrázik , annak 60ló bőven elég, nem a gyorsaságról szól, nyomatékból kell több, evvel igazából akkor szembesül az ember mikor kinéz eggyet a szomszéd ausztriába és ott belátja, hogy a sokszor több kilóméteres 30-40 fokos emelkedőkön a rugalmas közlekedéshez édeskevés a 400-500 de még egy 600-as motor nyomatéka is. Amugy a gpz kényelmével szerintem semmi gond, sokkal kényelmesebb, mint ahogy az külsőre tűnik.
háát nem tudom... am az álom az egy r6 vagy egy r1 így el lenne adva pár év mulva! am én olyan 200-300 km-t nyomnék le vele egyhuzamban..havi 1x + 20 30 km naponta
Annyira azért ne zavarodj meg.Jó az a GPZ csak ne rendezkedj be sokára.Tanulásra motorkezelés elsajátítására és kisseb hétvégi csatangolásra kiváló még melóba ingázásra is.De évtizedes barátság és európa körút az meghaladja a gép képességeit pláne lóerőben így én 1-2 éven belül eladnám.
Inkább gyüjts hozzá és fiatalabbat kéne.Pláne ha ragaszkodó tipus vagy.Ez a GPZ max 3-5 év és jobb fog kelleni főleg ha túrás leszel kelleni fog több paci meg több kényelem.Asszem a TC-ben Csikós úrnak van régi kawája és túrázni nemigen szeret vele.
Külföldi lesz 100%. Fene tudja szerintem megér +100-140 rugót, hogy 7-8 évvel fiatalabb motort kapj, tudom, hogy nincs rá keret, de inkább várj még. Ez nem egy két évre szól, és mikor te is el akarod adni, akkor majd mindenki mondja, hogy veszítsd el inkább valahol, vagy vidd a méhesnek. Nem mindegy.
szóval akk nekem csak ell kell érte mennem és elhoznom? am majd felhívom őket és ha nem külföldi hanem magyar papiros akk nem vacakolok..... mert ennél jobb ajánlatom eddig nincs
Hol a rendszám?93-ban újonnan lehettett itthon GPZ-t venni korlátos forgalmival? Nem tom akkor még csak wartburgra gyúrtam de így visszaemlékezve nem futkosott minden sarkon.Cég adja el a háttérben sok mocival és az olcsóbbakat nem a hazai kínálatból hajtják fel általában.Igaz az se sokat számít hogy külföldi mivel korlátos nagy valószínűséggel német import is lehet.Bár az is lehet tévedek és más a felállás.Nem vok jós ha az lennék nem nyűglődtem volna idomtörött SV henkölésével hanem szalonból toltam volna ki egy újat.
http://www.motorcyclespecs.co....
http://www.motorcyclespecs.co....
http://www.motorcyclespecs.co....
Aki esetleg új 600-as horneten gondolkodik akkor nekem van 1 fölös lefolytó elektronikám féláron. (30.000)
nekem 2007-es-ben volt benne(új széria) de elvileg jó a 08-09be. Régebbibe biztos nemjó. Email-en bővebb infó+kép..már akit érdekel.
Gumifákat!
Engine
Liquid cooled, four stroke, parallel twin cylinder. DOHC, 4 valves per cylinder.
Capacity
498
Bore x Stroke 74 x 58 mm
Compression Ratio 10.8:1
Induction
2x Keihin CVK34
Ignition / Starting
Digital / electric
Max Power
60 hp 43.7 kW @ 9800 rpm (rear tyre 54.2 hp @ 9500 rpm )
Max Torque
46 Nm @ 8500 rpm
Transmission / Drive
6 Speed / chain
Front Suspension
36 mm Kayaba telescopic fork, 160mm wheel travel.
Rear Suspension
Single Kayaba damper, Uni-Trak with adjustable for spring preload, 100mm wheel travel.
Front Brakes
2x 280mm discs 2 piston calipers
Rear Brakes
Single disc
Front Tyre
110/70-17
Rear Tyre
130/70-17
Dry-Weight
176 kg
Fuel Capacity
18 Litres
Consumption average
18.2 km/lit
Braking 60 - 0 / 100 - 0
14.6 m / 39.9 n
Standing ¼ Mile
12.5 sec / 164.8 km/h
Top Speed
197.9 km/h