Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor már legyen egy olcsó, kisméretű cruiserecske triumph rocket az micsoda egy aszfaltszaggató már aztakurva, 2.3-as sor-as motor, láttam videót ahol hayabusát rövidtávon legyorsulja
Ja,egy VTX1800-ast
Chopper jó.Pláne korlátosnak.Nyugis.Én azt ajánlanám nem GPZ-t.
Az semmi ,ott még az őskori GPX250 is kapható.
hm ez is japán belpiacos mint az enyém, vagy amerikai piacos , elől csak 1 tárcsás.

egyébként amerikában tényleg lehet még kapni most néztem meg 500ninja nagyon kemény
Tavaly eladtam(válság vazze)
Amúgy a TZR125 és CBR1000F között volt minden(kivéve chopper).
Az alant felsorolt gépek mindegyikét alaposan megvizslatni műértő haverokkal.Azután megvenni a legjobb állapotút(ami nem feltétlen a legfiatalabb).Szóval nem beleugrani az elsőbe
ACDC te amúgy milyen motorral nyomod?
utolsó előtti az utolsó széria 2003-tól van
Hmmm,utolsó szériás darab.
Nem rossz...
én is inkább ezt nézném meg csutika helyében gpz még ez is lehetne kicsit fiatalabb, de ez legalább már a 3-ik generációs 17-es kerékkel, meg hátul tárcsával, meg formára is kicsit modernebb. Ebből még alkudni is illene azért legalább 40-et. Ennyi sok érte.
Ami az első kiadásnál újabb,na az az újabb
Az 1. linket elb*tam... ez lesz a jó
Mit szólnál inkább ehez ?
Fiatalabb, és nem sokkal drágább.
Vagy ez ?
nézőpont kérdése melyiket vesszük a 4 generáció közül az ujabbak közé
Én azt mondtam ÚJABB,nemazt hogy a LEGÚJABB.
nem, egész pontosan ez a második generációs már az elsőt 87-ig gyártotték, ezt a verziót pedig 88-tól 94-ig, ami nekem van 400-asban azt 94-től 2003-ig, utána lett még egy ami gykorlatilag semmi változtatáson nem esett át, kicsit hegyesebb vonalai lettek, azt még amerikában lehet kapni elvileg. Szóval ez a 2-ik generációs de az első is dupla tárcsás volt már elől, az én japó belpiacos 98-as ex400-asom egytárcsás gyárilag, viszont hozzáteszem az 2 dugattyús féknyereggel van szerelve, az 500-asok pedig dupla tárcsával de 1-1 dugyattyús féknyereggel. Sajnos ez a változat amit csutika akar venni még hátul dobfékes, és nem túl jól sikerült darab , ezt tartották régi gpz500-ak talán legnagyobb hiábájának, meg még egy hátránya van a 3-ik generációssal szemben , hogy 16-os kerekei vannak, az ujabb gpz-kkel szemben mint az enyém is, amik már 17-eseket kaptak, ettől kicsit billegősebbek, de hát minden csak megszokás kérdése. Amugy a 21ezer km több mint gyanús, de nem kell fosni ha dupla annyi van benne még akkor is nagyon sokáig motor lesz, csak akkor már nem igazán éri meg ennyiért....használt motor már csak ilyen, nézegetheted, hallgathatod, külsőleg mindent megállapithatsz, de hát a blokkba nem lát bele az ember..
Csak hangzani hangzik már mondtam ennél hogy hupikék törpike legyek ha 21e van benne.De látni kell mondjuk a hitelt azért nézd át rendesen mert lehet vele színi nagyon.Valami hitelbiztosítást kössél rá mivel mondtad hogy beteg is vagy nehogy menjenek foglalni ha beüt valami.Én még mindíg mondom ne ugorj bele az elsőbe lehet 2 hét mulva jön egy jobb gép.
Ez jól hangzik.Csak maga a névreírás kb. 55eft lenne,tehát olyan mintha kb.345e-ért vennéd.
Ráadásúl ez már a duplatárcsás újabb modell,és még jó állapotúnan is látszik.
Ez gpz 500
Kicsit öregecske a kecske, de majd a úgyis a helyszínen derül ki milyen állapotban van. Ha értenek a motorokhoz akikkel mész akkor nem lesz gond.
gondolom emlékeztek még a motorra mit néztünk.... egy gs 500-as... na megkérdeztem a csávót... 400000... na az van hogy német papiros de ők átírják nekem magyarra és elintézik a névreírást! de ez benne van a 400-ban.... 1.5 héten belül már motorozható! a hitelt is megoldják rá... ami a legjobb az egészben hogy hétvégén megyünk megnézni hogy milyen és megbeszélni a dolgokat ha megvennénk! kérlek drukkoljatok! jó lenne ha összejönne!





http://www.hasznaltauto.hu/2324353_kawasaki_
gpz_1993
hát a motor nem sokára 1-2 héten belül meglessz....... és ha minden igaz akk egy gpz 500-asom lessz! de hát végül is a száguldás a motornak sem tesz jót! nem hogy nekem! am meg így van! meg kell ezt tapasztalni!
tőlem aztán igazán nem kell elnézést kérni, nincs miért, amugy én így vélekedtem az utazótempóról mielőtt megvettem a motorom mint te, aztán amikor megvettem és még jogsi nélkül egy erdei betonúton 70-ről egy kövér gázzal 140-ig meghúztam neki szembesültem vele, hogy a motorozásnál bizony a menetszél nem elhanyagolható dolog, és, hogy ennyivel már nem kényelmes hosszútávon menni, de tény, hogy rövidtávon jó kis adrenalinbomba a száguldás
Ismerem azt a gombot.
Hol használom hol nem... ahogy sikerül
Használjátok ami van! Itt épp a válasz erre gombra gondolok!