Ja.Elég réginek néz ki.Amin tanultam valahogy máshogy festett.Meg nem volt ennyi idom rajta.Volt belőle ilyen is gyárilag vagy ez valami utángyártott idom?
am csak az a baj hogy elég drágák a gs 500-asok..... amúgy az elsőnek azt néztem ki mert nagybátyámnak is volt egy és azt mondta hogy az jó. minden esetre nézelődni fogok.. hátha találok egyyet 300-400 között
tényleg nem nagy 1 kezdőnek. A súlyát kicsit szokni kell, az elején lehet fel fogsz borulni álló helyzetben, de nagy kárt nem tudsz az 500-asokban csinálni.
Kezelhetőség szempontjából pedig nagyon kis könnyű.
Az 1. próbakör kicsit félelmetes volt, de 20 kilóméter alatt hozzá lehet szokni.
Az elején 1 hosszú egyenesben érdemes 0-ról 1 kövér gázt húzni és csutkagázon 110-120ig gyorsítani. Ez elsőre ilyesztő lesz, de legalább tisztában leszel az erejével és utána nem fogsz félni tőle.
(legalábbis nálam így volt.)
Hidd el nem nagy.Sőt, még nem hagynám ki a felsorolásból az SV-650-et sem létezik korlátosban is.Én 35 évesen 5 év rotoyogós szüttyögés után GS 500-on tanultam majd utána SV.Jól kezelhető barátságos gép és jópár évig nem kell eladni mert szeri is a lábait rendesen ha kell.
Nézegesd szorgalmasan a hasznaltauto.hu -t és a hasznaltmotor.hu -t.
A 250-es és 400-as kategóribában hatalmas a választék:
-yamaha fzr és srx
-kawasaki zzr és zxr
-suzuki gsf (bandit), rf, gsxr
-honda cb, cbr, vt, vfr
Ezek között van 1 hengeres (srx 250, 400), soros 2 hengeres (zzr 250), v2-es (vt 250), v4-es (vfr 400), és soros 4 hengeres (fzr 250, 400, zzr 400, zxr 400, gsf 250, 400, rf 400, gsxr 400, cb 400, cbr 400)
Ezekről tudni kell hogy Magyarországon ilyeneket nem forgalmaztak, hanem mind külföldről, főleg Japánból kerültek ide. (tehát belpiacosak) Ezekhez ha alkatrész kell akkor a gatyád is rámegy.
Ha nem belpiacosat akarsz akkor szóbajöhet:
- yamaha ybr 250 és honda cbf 250- ezek 1 hengeresek és könnyen megunhatóak. (a többség szerint)
- suzuki gs 500, kawasaki er5, honda cb 500, cbf 500 - ezek soros 2 hengeresek, ezekkel már el lehet szórakozni pár évig.
Remekül kezelhetőek, és jó indulatú gépek.
110-120 körül a menetszél pedig jó visszatartó erőt jelent (szerintem) hogy ne száguldozz.
Így hirtelen szerintem ezek az alternatívák.
Mindenek érdemes utánaolvasni hogy mit tud, mit írnak róluk, milyen áraban mozognak, aztán döntsd el melyik tettszik
sziasztok.... új vagyok az oldalon..... most teszem le az Akorl jogsit és nem igazán egy nagy motort szeretnék mert vigyázni akarok magamra és úgy megtanulni motorozni..... viszont egy kis 125-ös kicsi lenne... szeretnék egy 250-es vagy egy 400-as gépet 250 kw-osan.... ha valaki tudna olcsón akk légyszi írjatok már...köszi előre is
Szerintem érdemes belevágni egy normális, valóban fojtott járgányba (jó, nem egy R1, mert az hülyeség, de valami hatszázasnak tényleg van értelme). Mert igaz, hogy kisebb a teljesítménye, de úgyanúgy lehet vele túrázni, stb. Én jártam túrázni úgy, hogy fojtott mocc volt a társaságban, nem volt semmi különbség. A rendőr se csesztet, és megtanulsz motorozni. Aztán ha megvan a korlátlan jogsi, akkor szabad a vásár, hogy kiszedeted a fojtást, vagy veszel mást, ha egyáltalán akkor még motorozni akarsz. A németeknél meg kapsz keveset futott, korrektül szervízelt, valóban fojtott motort sok félét.
Szerintem egyszerűbb kivárni azt az pár évet egy kissebb gép nyergében és utána lehet legálisan.Most az a 16e éves adó amit az enyém után kell fizetni nem éri meg a macerát.De hajrá kell keresni németben oszt behozni.Jó móka a papírozás.Rendes tanulságai vannak bürokráciából.
Értem és igazad is van, de ha kintről hoznék folytottat akkor felőlem olyan padra teszi amilyenre csak akarja. Általában a karbik szívónyílása van leszűkítve vagy a gázkart nem lehet teljesen elforgatni. Elég egyszerű megoldások amit akár otthon is meg lehet csinálni/ fokozni a folytást a műszaki idejére.
A gond ott van ezekkel a nagy gépes 25Kw os umbuldával hogy a műszaki vizsgákon és átírásoknál cseszegetni fognak érte.Ott sem komplett idióták ülnek.Beviszel egy FZ 1000 vagy R1-et és tuti felhúzzák a szemöldöküket.Majd fel a padra és megnézik a 25 kw-ot.Nekem egy szaros utánfutón csak a terhelést elírták és jól megfuttattak pár körre.
Én még nem mehetek A-ra csak korl.-ra, de ha megcsinálom a korlátosat és majd utána "átképzéssel" az A-t akkor 4-5 ezerrel van többe mintha egyből A lenne. A másik meg az hogy én úgy fogom fel, hogy amennyivel több az A abból kijön a folytás, vagy ha nem az se gond mert majd a teljesítményadón megspórolom, ha meg egy idő után kevés az erő akkor kiszedem és kész. Lehet, hogy soha nem vennék nagyobbat 600-asnál és ha abból van 25kW akkor minek A? (Amúgy FZR 1000 és R1-ből is van 25kW ) Ha esetleg mégis akkor meg majd ráérek letenni az A-t.
hogyne, az er 6n-t er 6 f-t meg a z750 ent is adják 25 kw-al :D
am jah egyszerűbb ha az ember megcsinálja a nagyjogsit. csak azt az időt nem mindenki bírja kivárni sztem. sokaknak ezért fontos a téma !
-e-1989-97
Hengerűrtartalom: 487 cm3
Teljesítmény: Nincs adat
Évjárat: 1994
Kivitel: túra
Futott km: 29500
Szín: fekete
Hirdetés feladva: 2008-09-14
Megtekintve: 287 alkalommal
Leírás:
A korl. jogsival vezetheto; teljes idomos (FiveStar); szinte uj (
Megtekinthető:
Megbeszélt helyszínen
Részletek:
hátsó doboz, karburátoros, keveset futott, oldalsó dobozok, szélvédő, tárcsa-tárcsa fék
410.000 szerintetek ez megéri? vagy csak valami átbaszás?
Kezelhetőség szempontjából pedig nagyon kis könnyű.
Az 1. próbakör kicsit félelmetes volt, de 20 kilóméter alatt hozzá lehet szokni.
Az elején 1 hosszú egyenesben érdemes 0-ról 1 kövér gázt húzni és csutkagázon 110-120ig gyorsítani. Ez elsőre ilyesztő lesz, de legalább tisztában leszel az erejével és utána nem fogsz félni tőle.
(legalábbis nálam így volt.)
A 250-es és 400-as kategóribában hatalmas a választék:
-yamaha fzr és srx
-kawasaki zzr és zxr
-suzuki gsf (bandit), rf, gsxr
-honda cb, cbr, vt, vfr
Ezek között van 1 hengeres (srx 250, 400), soros 2 hengeres (zzr 250), v2-es (vt 250), v4-es (vfr 400), és soros 4 hengeres (fzr 250, 400, zzr 400, zxr 400, gsf 250, 400, rf 400, gsxr 400, cb 400, cbr 400)
Ezekről tudni kell hogy Magyarországon ilyeneket nem forgalmaztak, hanem mind külföldről, főleg Japánból kerültek ide. (tehát belpiacosak) Ezekhez ha alkatrész kell akkor a gatyád is rámegy.
Ha nem belpiacosat akarsz akkor szóbajöhet:
- yamaha ybr 250 és honda cbf 250- ezek 1 hengeresek és könnyen megunhatóak. (a többség szerint)
- suzuki gs 500, kawasaki er5, honda cb 500, cbf 500 - ezek soros 2 hengeresek, ezekkel már el lehet szórakozni pár évig.
Remekül kezelhetőek, és jó indulatú gépek.
110-120 körül a menetszél pedig jó visszatartó erőt jelent (szerintem) hogy ne száguldozz.
Így hirtelen szerintem ezek az alternatívák.
Mindenek érdemes utánaolvasni hogy mit tud, mit írnak róluk, milyen áraban mozognak, aztán döntsd el melyik tettszik
http://www.youtube.com/watch?v...
am jah egyszerűbb ha az ember megcsinálja a nagyjogsit. csak azt az időt nem mindenki bírja kivárni sztem. sokaknak ezért fontos a téma !