Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az egyik a vezető fenekébe csatlakozik

A viccet félretéve a nagyköbcentis egyhengeres endúróknál/supermotoknál előfordul. xt, slr, nx stb...
Szelepenként jön le egy leömlő.
az meg hogy lehetséhes hogy egyhengeres és 2 kipufogó van rajta?
Persze, hogy nem.
Milyen tipusokat lehet 25kw venni?Mert megkérdeztem a yamahától egy csáveszt hogy az XT 660X-t lehet-e.Ő aszongya hogy nem lehetett soha magyarországon ezt a modellt.
Ezek szerint nem lehet bármilyen ÚJ motort le kw-ni?
de akk kb mennyi fog kelleni hogy a motor teljesen az enyém legyem átírás stb.....?
Lessz az több is asszem 24 vagy 28/ccm az átírás 12e a forgalmi+törzskönyv és 500 alatt 15e az eredetiségi.
30 rugót tegyél félre az átírásra is minimum.
4-5 liter körül. Azért számold bele a műszakit 2 évente és számolj egy biztosítást www.netrisk.hu -n, vagy valahol nehogy a biztosításnál lepődj meg.
hát havi 33330 fix... ebből 15 a részlet kb... a többi meg tankolás... am mennyit eszik a moci?
Ismerős érzés, ahogy gondolod, ha biztosan tudod fizetni a részletet akkor nem lehet gond.
hát nekem az előző jobban teccik.... de am szerintem maradok ennél a gs 500-as nál... am meg nekem azért lenne jó a hitel mert sok idő lenne amíg a teljes összeg meglenne! sajna beteg is vagyok így dolgoznom nem lehet.... pénzem az havi annyi lenne hogy a motorra a részlet + a tankolás + félreenni a maradékot az esetleges javításra... nekem mindenem lenne a motorom
Esetleg még itt van ez Gs 500
Ez se tűnik rossznak, bár elég szűkmarkúan bántak az infokkal.
Ja és ha sikerült választani és gs500-as akkor majd a továbbiakban szívesen látunk a Gs 500 topikban.
Ott mindenre válaszolnak a géppel kapcsolatban.
Ahhoz nem értek hogy hitelezhető lenne-e, de pénzügy-számvitel hallgatóként nem javaslom hitel felvételét (ha nem muszály) jelenleg.

Az viszont biztos hogy érdemes lenne megnézni ezt a motort, nagyon ígéretesnek tűnik, ha most vennék motort tuti megnézném.
ááá köszi .... ez eddig a legjobb! szerinted hitelezhetö lenne?
jah bocsi megvan
linket küldessz?
Ehez mit szólsz? Elég korrektnek tűnik
Gs 500
szerintem megtanulni sokkal jobb egy ilyen öreg vas.. + az hogy a mai motorok nagyon erősek egy szaros 25-ös is úgy megy mint az állat.... sajnos emiatt is egyre több a motoros baleset... nagyon sokan csak húzni tudják! sokan meg vesznek egy 600-as vagy 750-es kavát lefojtva és amint tudja kiveszi belőle és száguldozik vele! sajnálom őket is ha összetörik magukat de azt mégjobban aki pl mögötte ül! itt ahol lakok sok kis 125-ös moci van.. de ezek nem használják másra csak városi cirkálásra! bár ezt nem nevezem annak mert 80-90-el lakótelepen... + lakópihenő övezetben 60-al meg ahogycsak tudja! egyszerűen hihetetlen mit művelnek!
hát az biztos hogy jobbak! de nem bírják olyan sokáig és drága hozzájuk minden! nagybátyám haverjának a gsx-r 1000-e hengerfejes lett és nagyon sok ból jött ki neki a megcsináltatása!
röviden jók és szépek az új mocik de ezel hatalmasra nő az ár is sajnos
Az életkor növekedésével fordítottan arányos a karbantartásra fordított pénz és idő.Legalábbis saját tapasztalatai ezt mutatják.Kezelhetőség,futómű,fékek terén minnél újabb valami annál jobb pláne a befecskendezősek simábbak lightosabbak mint karbis társaik.Legalábbis a mostani rendszerek.
am meg 94-es ami nem olyan öreg! azok a régi motorok bírták igazán! nameg szép hangjuk is van...
szerintem gyári mert végül is váz ugyan az!
apa és nagybátyám értenek hozzá mind a 2 nagy motors... vagys apa már em motorozik családi okok miatt.. de nagybátyám az motorozik .. neki van egy rg 400 gammája meg egy rd 250-este + egy 250 es mz amivel jár 24 órás veterán versenyre + egy 250-es etz amit én nyúzok mostanában :))