Mindenképp szeretnék megtanulni, a bökkenő csak az, hogy magamtól kell majd mindenre rájönnöm, ami lehet, hogy nem lesz túl nyerő...:)
Addig is elolvasok mindent, amit a tapasztaltak írnak, valamint néha kérdezek is...:)
Ja és lehet, hogy én láma vagyok, azért mert nekem senki se mondja el ezeket, ezért kérdem meg neten, de legalább nem "geci" a háziállatom és, ha lesz motorom akkor teszek is fel képet róla, nem pedig noname pattogok a másiknak
Köszönöm a válaszokat, még attól is, akik nem bírták megérteni, hogy a környezetemben senki sem motorozik, így nekem nyilván nem olyan magától értetődők ezek a dolgok, mint egyeseknek...
Hát nekem napi 1000 forint a GS kb (mielőtt értetlenkedés lenne az év minden napján 1000 forint, amikor nem használom, akkor is).. aztán az egy olcsón fenntartható motor.
Mint mondtam, senki sem motorozik a családból...Le lehet nézni, ez van...
Viszont egy ETZ-t nem olyan drága fenntartani, nem?Legalábbis úgy hallottam, hogy elég olcsók hozzá a cuccok...
Kérdés már csak az, hogy motorozni szeretnél, vagy motort birtokolni és nézegetni.
Rendes gumi meg láncszett az így együtt már majdnem megüti a 100ezer forintot, előre hátulra fékbetét legalább egy huszas . Aztán még van pár alkatrész ami elkopik, vagy időnként cserélni kell. Ezek elég jelentékeny költségek
Hát igazatok van abba, hogy nem tudom, mert a családból senki sem motorozik...:(
Viszont a biztosítás 1 évre 10+, műszaki 2 évre is kb 10-15 körül van, adó fogalmam sincs és már "csak" a benzin marad(ha jól tudom)
Ezek havi 20-ból csak kijönnek, nem?
Vagy majd ETZ lesz, mert kezdő motornak azt akarok, zxr-t majd akkor, ha már tényleg jól vezetek...Azt azért már fent lehet tartani ennyiből?
Addig is elolvasok mindent, amit a tapasztaltak írnak, valamint néha kérdezek is...:)