Sziasztok!
Tervezem egy A korlátozott jogsi letételét. 19 évesen sajna még ugye nem lehet korlátlanom, de Én már nem bírok a véremmel és muszáj nekem egy "nagymotor". Több mint 20 ezer kmert lehúztam különféle robogókkal amiket ugye B-s jogsival tudok vezetni. Arra gondoltam, hogy kikérem a segítségeteket, hogy miféle motorokat tudnék vezetni korlátozottal amik már úgy közel vannak az álmomhoz( egy CBR 600 RR az álmom korlátlan jogsihoz! ). Meg ugye a 2 személy is fontos legyen és hogy mindenhol tudjam használni. Még úgy magamat kezdőnek mondanám , egyedül simsonnal mentem ami váltós meg vittek nagymotoron és ennyi. De szeretném elkezdeni a pályafutásom egy jó kis géppel. Mit ajánlotok? Túlontúl öreget sem szeretnék. Pénzbe olyan 400 ezer kb amit rá tudok szánni.
Köszönöm! :)
Baszhatnád ha tényleg 25 Kw.os.Abban nincs móka és kacagás.És nem olyan helyre kell vinni vizsgára.Sima gyalog meg előbb szűr ki egy lekorlátozott 125-öst mint ezt.
Szevasztok!
Lassan eljön a motor vásárlás ideje, és DRZ-t szeretnék, viszont hiába van 25kW a forgalmiban, a súly/teljesítmény arány nem fér bele az A korlátozott jogsi 0,16kW/kg-os határába. Adott egy S-es DRZ ami ugye 40LE, 29kW...papír szerint 25kW,,,a száraz súlya 132kg, ez akárhogy is számolom 0,18 körül jön ki, ami ugye nem 0,16. A kérdésem az lenne, hogy mennyire nézik ezt az arány? Na meg, hogy konkrétan az arány van benne a forgalmiban, vagy csak a súly meg a kW? Mert gondolom a rendőr nem fogja számolgatni az út szélén...vagy igen? Na meg a másik kérdésem, hogy a forgalmiban a száraz súly vagy a teli tankos súly van benne? Gondolom a száraz
Köszönöm!
Szasztok!
jó motorért megéri elmenni 500km is
én egy ratyi pitbikéért mentem annyit amin 2x ült a gyerek
de felfogtuk kirándulásnak.... a motorról meg azóta sem beszélünk
Hát igen, ez a kettő volt alapból a céltípus :-) DRZ-ből nagyon kevés 25 kW-os van, Hondákból több, viszont azoknál hogy van megoldva a forgalmiban a kW/kg arány? Mert ahogy néztem 120 körüli kg-okat írnak hozzá, amivel a 25kW jóval túllépi az arányt.
Pedig ez a 2 fajta motor ha rendben van tartva örök darabok lennének
Bármiben gondolkodok (robogót kivéve), ami jó ár/érték arányú, és nem tűnik kidobott pénznek...azért lenne jó az enduro, mert hétköznapokon úgyse tudom használni (pesten tanulok), hévégére viszont jó lenne csapatni akár télen is
Viszont rendszám meg azért lenne jó, mert azzal városban is lehetne szaladgálni, hogyha úgy adódik, szóval nehéz a helyzet
Az a baj, hogyha beállítom a szűrőt (papíros, '90-nél nem régebbi, 25kW-nál nem erősebb, 125 ccm-nél azért nagyobb, max 500 ezer HUF, 100 km-en belül), akkor nem marad kb. semmi :D
Köszi a választ mindkettőtöknek.
Sajnos egyelőre még rendes lehetőséget se találtam a motorvásárlással kapcsolatban, itt Debrecen környékén csak szarokat árulnak (keresés közben meg tépem a hajam, ha találok egy jó és olcsó dunántúli motort)
Tervezem egy A korlátozott jogsi letételét. 19 évesen sajna még ugye nem lehet korlátlanom, de Én már nem bírok a véremmel és muszáj nekem egy "nagymotor". Több mint 20 ezer kmert lehúztam különféle robogókkal amiket ugye B-s jogsival tudok vezetni. Arra gondoltam, hogy kikérem a segítségeteket, hogy miféle motorokat tudnék vezetni korlátozottal amik már úgy közel vannak az álmomhoz( egy CBR 600 RR az álmom korlátlan jogsihoz! ). Meg ugye a 2 személy is fontos legyen és hogy mindenhol tudjam használni. Még úgy magamat kezdőnek mondanám , egyedül simsonnal mentem ami váltós meg vittek nagymotoron és ennyi. De szeretném elkezdeni a pályafutásom egy jó kis géppel. Mit ajánlotok? Túlontúl öreget sem szeretnék. Pénzbe olyan 400 ezer kb amit rá tudok szánni.
Köszönöm! :)