Nem találkoztunk még olyan emberrel akinek sikerült volna "vissza papírozni" 25kw-ra egy erősebb motort. Ilyenre csak az első forgalomba helyezésnél van lehetőség.
Nem véletlenül drágábbak a 25-ös, de amúgy már fojtatlan gépek.
Am meg nem hülyeség a korlátozás. Egy ilyen "gyenge" motor is 5 sec körül futja a 0-100-at, úgyhogy első motornak még így is meglesz a besza-behu érzés .. egy darabig. Nagymotoros rutin nélkül egy sokkal erősebb gép nem csak érzésben fogja ezt hozni, hanem a valóságban is
A korlátozott teljesítmény a mindennapokban nem érezhető.. egyedül annyi, hogy egy 25kw gs 500 160nál nemigen akar majd többel menni, míg egy fojtatlan 180 fölött is tud, ha kell. De ha száguldozni akarsz, akkor meg mind1, hiszen tartósan egy GS-t maximum 120-130 körül ildomos használni.
Nézegettem ezt a zzr-t de nem tetszik annyira. SV650 már nagyon bejön, GS 500 is bejön. Mondjuk ami 25-ös papírokkal van azokból nem sok a választék. Meg nehéz is rákeresni külön mert ugye vagy úgy adja meg, vagy a leírásba írja a végén, hogy Ak-val vezethető. gs500 egész jó lenne csak ugye nem 25kw gs500,gs500,sv650n ez sem 25-ös sajnos. kawa e5rgs500
Egyébként utólag mennyire nehézkes lepapíroztatni 25-re egy ilyen 500-600-650es motort? Mi ennek a pénzbeni megnyilvánulása illetve szopófaktor vagy egyáltalán az Én idegrendszerem mennyire készítené ki?
A felsorolt típusok mindegyike ideális választás első nagymotornak. A GS500-ból millió van, olcsó hozzá az alkatrész, és tipikusan a világból kimenő, agyonüthetetlen motor hírében áll - jogosan. A ZZR400 egy klassz túra-sport motor, a súlya ne ijesszen meg, menet közben teljesen mindegy, mennyit nyom, és a földön állva is hamar meg lehet szokni. Szerintem ez a két típus lenne a legjobb, esetleg ZZR600, ha találsz megfelelőt. Olyat válassz, ami tetszik is, és akkor biztosan jól fogod magadat vele érezni. Egy 400-600 köbcis naked vagy sporttúra motor még évekig jó lesz, nem fogod "kinőni". Zizik kapcsán sok segítséget kaphatsz a megfelelő itteni topikban.
Attól függ mit akarsz.Az a motor amin megtanulsz csak ideig-óráig lesz meg.Egy GS-t könyebb lesz utána elpattintani mikor már tudod mi jön be neked mint egy 400-as belpiacost.................főleg hogy kelendőbb.
Magának az összképnek kell jónak lennie. Még a plasztiknak sem mondható Bandit is bejön bizonyos verziókba.
Folyamat ezen jár az agyam ,hogy mi legyen. 750et nehéz lenne kicsengetni, vagyis az max csak nyárra lenne meg. Addigra meg kérdés, hogy lesz-e még ilyenféle vétel.
Szal a mostani kínálattól nem vagyok elájulva sajnos. Persze tudom ,hogy a pénz a szűk keresztmetszet , de jah.
400-a van viszont, és motorozni akar. 300 a vételár + kb35 az átírás a maradékból meg ami most van kis nyűg teljesen helyre tudja pofozni, aztán van egy patent motorja. Vesz majd valamit 400 körül, aztán majd járja a kanosszát, mert még a végén kiköt egy jóféle 250-es 4 hengeresnél
Duzzogva odaadom 300ért (de csak aktuális állapotára való tekintettel) a GS-em . Minden nyűgjét elmondom. Ha gatyába rázod sokáig fog szolgálni. 25 Kw a forgalmiban. Nem létkérdés az eladás.. mert jól szolgál.
Pont cbr előtt gyakorlásra kéne az SV.Hidd el.Én 600-as sportot nem vennék még ha olcsóbb mint az sv akkorsem.
És tudom hogy sokkal csajozósabb meg vagányabb meg minden. de akkorsem.
Ha elterelsz egy sv-t akkor vállalhatsz mindenfélé.
Hátja, az már kifut a keretből. Meg akkor már inkább a CBR-t pályáznám meg hátha az. De előtte ilyen 1,5 évre gyakorló motort szeretnék. Ha elérem a kort és lesz pénzem úgy is leteszem a korlátlant és vadászok egy cbr-re. :)
Nah, ezekből ezt találtam amik megfelelnének a kritériumnak. zzr400 zzr400 2 GS 500 Meg sajnos kiesik az árból, de ez jobban tetszik.
Bandit esetleg? Bandit 250 Bandit 250 GSF Bár ezekből is már talán egészségesebb lenne a 400as.
Nem tudom ezek mennyire szervízigényesek, illetve melyikkel nem nyúlok mellé mert azt sem akarom, hogy többet kelljen szerelni mint , hogy menjek vele. A kis malagutimat is csak azért szeretem mert ráülök és megyek vele , csak benzin meg olaj és kész.
Illetve hogy alakul ezeknek a fogyasztása?
ZZR től még azért félek mert közel 220 kiló is megvan. Bár nemtudom.
Nem véletlenül drágábbak a 25-ös, de amúgy már fojtatlan gépek.
Am meg nem hülyeség a korlátozás. Egy ilyen "gyenge" motor is 5 sec körül futja a 0-100-at, úgyhogy első motornak még így is meglesz a besza-behu érzés .. egy darabig. Nagymotoros rutin nélkül egy sokkal erősebb gép nem csak érzésben fogja ezt hozni, hanem a valóságban is
A korlátozott teljesítmény a mindennapokban nem érezhető.. egyedül annyi, hogy egy 25kw gs 500 160nál nemigen akar majd többel menni, míg egy fojtatlan 180 fölött is tud, ha kell. De ha száguldozni akarsz, akkor meg mind1, hiszen tartósan egy GS-t maximum 120-130 körül ildomos használni.