felesleges 60-70-es hengerezni.... az 50-essel is gyorsabb, mint amit a KRESZ megenged smkp-nak.
Szóval ha foglalkoznának vele (és előbb-utóbb fognak is), akkor megoldják, mint a németeknél....mobil teljesítmény pad és akkor vége a kamu smkp-soknak
Az most a legújabb, hogy a 60-as meg 70-es hengerek oldalán 49 ccm felirat van, most láttam egy robogó javítással foglalkozó üzletben. A kérdés az, hogy ránézésre méretbeli különbség van-e egy 50-es, 60-as vagy 70-es henger között. Mert ugye az alvázszámmal így lófaszra se mennek a zsernyákok, mert ott 50 szerepel, az az érdekes, hogy a kpm kiszúrja-e. Ugye ez csak akkor járható út, hogy raksz bele olyan szabályozó kütyüt, amit ha aktiválsz, akkor nem engedi 50 km/h fölé a mocit, kérdés, hogy ezt mennyire veszik észre félreállítás utáni azonnali vizsgálatkor, mert ugye ha be kell vinni bevizsgáltatni, akkor röhögve kiszerelem addigra a hengert és a szabályzót is...
Sziasztok!
Meg lehet szerintetek valahogy oldani hogy átiratáskor 198cc helyett 124cc-et írjanak be az új forgalmiba? Pl a adásvételit 125-ösről írnánk? De gondolom az előző forgalmit is bekérik és nem valószínű hogy simán átírják.... A kw még belefér mert papíron 11kw.
B125-ből akarok vizsgázni és ilyet már elvileg csak A korlátozottal lehetne vezetni.
Sziasztok!
Ha egy olyan motorral mászkálok 50-esként (DT125), amin volt már müszaki, papiros, csak le van róla járva a müszaki, akkor azt mennyire lehet könnyen kideríteni, hogy 125-ös és volt már Magyarországon forgalomban? Mert volt már igazoltatásnál amikor lekérték az alváz meg motorszámát a motoromnak. De ha ezt megcsinálnák ezzel a lejárt műszakis 50-esként használt motorral akkor egyből kiderülne hogy mi a helyzet nem?
Hát ha már kiadom azt a plusz 200ezret az 50/125höz képest legalább már legyen törvényes. Amúgy rendőrfüggő, engem is elengedtek cr125-el, de nem próbálnám meg mégegyszer:))
szia nekem rs 125 van rendszámos...
23kw van a forgalmiban,A1-es jogsival vezetem multkor megállitott a rendőr lekérte az adatokat és ennyi..."további jó utat"...
Vagy csa én fogtam ki egy fain rendőrt, vagy nem nézi egyik se
(ja és ráadásul 2 személlyel mentem, úgy hogy most lett kész a jogsim és 2 évig nem vihetnék)
Szóval ha foglalkoznának vele (és előbb-utóbb fognak is), akkor megoldják, mint a németeknél....mobil teljesítmény pad és akkor vége a kamu smkp-soknak
Most raktunk a simsonomba 60-as hengert.
Meg lehet szerintetek valahogy oldani hogy átiratáskor 198cc helyett 124cc-et írjanak be az új forgalmiba? Pl a adásvételit 125-ösről írnánk? De gondolom az előző forgalmit is bekérik és nem valószínű hogy simán átírják.... A kw még belefér mert papíron 11kw.
B125-ből akarok vizsgázni és ilyet már elvileg csak A korlátozottal lehetne vezetni.
Ha egy olyan motorral mászkálok 50-esként (DT125), amin volt már müszaki, papiros, csak le van róla járva a müszaki, akkor azt mennyire lehet könnyen kideríteni, hogy 125-ös és volt már Magyarországon forgalomban? Mert volt már igazoltatásnál amikor lekérték az alváz meg motorszámát a motoromnak. De ha ezt megcsinálnák ezzel a lejárt műszakis 50-esként használt motorral akkor egyből kiderülne hogy mi a helyzet nem?
Köszönöm előre is.
23kw van a forgalmiban,A1-es jogsival vezetem multkor megállitott a rendőr lekérte az adatokat és ennyi..."további jó utat"...
Vagy csa én fogtam ki egy fain rendőrt, vagy nem nézi egyik se
(ja és ráadásul 2 személlyel mentem, úgy hogy most lett kész a jogsim és 2 évig nem vihetnék)
Aki ért esetleg a papíros dolgokhoz forgalmi stb megtenné hogy ír erre a címre,kérdeznék pár dolgot. flatlander@vipmail.hu