"Most lesz pár nap lazítás, de holnap két rendbeli disznó gyilkosságra vagyok hivatalos. "
Roppantul figyelj oda nehogy véletlenül a disznó helyére keveredj a nagy tolongásban! Illetve nézd meg nem kancsal-e a böllér?!
Látod megszívatott a szívató, mert megszívattad B+!
Úhgy járt szegény Simson, mint te szoktál ha sokat fogyasztasz, elgyengülsz,hogy még menni se tudsz!
Ha a tenyeredet a kipufogó likjához tartod, persze nem menet közben, akkor a gáznak "ütni" kell a tenyeredet. És ez bármelyik kétüteműre igaz.
Hát Pogi nem lőttél nagyon mellé. Olyan őskövületekkel melózunk, hogy némelyik idősebb mint én, legalább is gyártási éve szerint.
Az elmúlt napokban megint szenvedtem egy kicsit a simsonnal, már megint. Valamelyik hajnali kezdésre menet, félútig szívatóval mentem, meg is lett az eredménye. Másnap egyszer csak elkezdett útközben lefulladni a motor, nyélgázon alig tudtam menni vele 25-l, haza már nem is tudtam jönni vele, hanem egy kollégám hozott el autóval. Másnap reggel felszerelkezve szerszámmal és új gyertyával visszamentem, beleraktam, pöccre indult is. Gyorsan rápattantam és irány haza, mert délre már kellett visszamenni munkába. Hazafelé ugyanúgy elkezdett gyengülni, na mondom elment a gyújtása, üzemelhetem be a robogót. Hazaérve aztán erőt vettem magamon és lekaptam a deklit, hogy legalább ellenőrizzem a gyújtás elemeit. Nem volt ott semmi bibi. Akkor kezdett gyanús lenni a szívatós közlekedésem utóhatása hátha... Lekaptam a tompító végét, hát ami ott volt azt inkább nem részletezném. Összedobtam gyorsan mert már erősen szorított az idő és elmentem a motorral egy közeli faluig nyélgázon oda-vissza. Először tényleg akadozott, de aztán egyre simább lett és helyreállt az ereje is miután kiégett belőle a sok rittyó. Előtte úgy füstölt a kipufogó mint egy gyárkémény, utána meg azt sem lehetett látni hogy egyáltalán jár-e a motor. A fene sem gondolta volna , főleg Én nem hogy így el tud rakódni a rendszer. Azóta szépen megy ahogy kell.
Tegnap még nagyobb köd volt mint amit a napokban fotóztam, csak keresgéltem a megállókat a nagy tejfölben, majd kifolytak a szemeim a nagy semmit bámulva. Most lesz pár nap lazítás, de holnap két rendbeli disznó gyilkosságra vagyok hivatalos.
Maradok egyenlőre a magyar izzóknál.....és apránként ki cserélem olyanra amit mondtál
Hu bassza meg.......el felejtettem mérni
Meg is lesem mit mutat a műszer
Szerencsésen haza értél ? Remélem nem tévedtél el...
Esik ez a buzi hó.....
internetes csalók
Roppantul figyelj oda nehogy véletlenül a disznó helyére keveredj a nagy tolongásban! Illetve nézd meg nem kancsal-e a böllér?!
Úhgy járt szegény Simson, mint te szoktál ha sokat fogyasztasz, elgyengülsz,hogy még menni se tudsz!
Ha a tenyeredet a kipufogó likjához tartod, persze nem menet közben, akkor a gáznak "ütni" kell a tenyeredet. És ez bármelyik kétüteműre igaz.
Hát Pogi nem lőttél nagyon mellé. Olyan őskövületekkel melózunk, hogy némelyik idősebb mint én, legalább is gyártási éve szerint.
Az elmúlt napokban megint szenvedtem egy kicsit a simsonnal, már megint. Valamelyik hajnali kezdésre menet, félútig szívatóval mentem, meg is lett az eredménye. Másnap egyszer csak elkezdett útközben lefulladni a motor, nyélgázon alig tudtam menni vele 25-l, haza már nem is tudtam jönni vele, hanem egy kollégám hozott el autóval. Másnap reggel felszerelkezve szerszámmal és új gyertyával visszamentem, beleraktam, pöccre indult is. Gyorsan rápattantam és irány haza, mert délre már kellett visszamenni munkába. Hazafelé ugyanúgy elkezdett gyengülni, na mondom elment a gyújtása, üzemelhetem be a robogót. Hazaérve aztán erőt vettem magamon és lekaptam a deklit, hogy legalább ellenőrizzem a gyújtás elemeit. Nem volt ott semmi bibi. Akkor kezdett gyanús lenni a szívatós közlekedésem utóhatása hátha... Lekaptam a tompító végét, hát ami ott volt azt inkább nem részletezném. Összedobtam gyorsan mert már erősen szorított az idő és elmentem a motorral egy közeli faluig nyélgázon oda-vissza. Először tényleg akadozott, de aztán egyre simább lett és helyreállt az ereje is miután kiégett belőle a sok rittyó. Előtte úgy füstölt a kipufogó mint egy gyárkémény, utána meg azt sem lehetett látni hogy egyáltalán jár-e a motor. A fene sem gondolta volna , főleg Én nem hogy így el tud rakódni a rendszer. Azóta szépen megy ahogy kell.
Tegnap még nagyobb köd volt mint amit a napokban fotóztam, csak keresgéltem a megállókat a nagy tejfölben, majd kifolytak a szemeim a nagy semmit bámulva. Most lesz pár nap lazítás, de holnap két rendbeli disznó gyilkosságra vagyok hivatalos.
Majd szólok előre, de lehet, hogy csak akkor ha már a kapuban leszek!