Már nézegetem a hűtőket, fagyasztókat
Amúgy létezik olajos és száraz verzió, az olajosak már korszerűbbek, a száraz verziónál a hűtést és a kenést a hűtőfolyadék végezte
Már találtam 3 ezerért hűtőt
Lötyög az olaj a hűtőkompresszorban, ha megmozgatod és nem szabad úgy fordítani, hogy kifolyhasson ! Függőlegesen kell állnia!
Erre a legjobb, ha egy deszkalapra szereled.
Azért ha kell....szólj és szerzünk hűtőgép motort neked is,csak valami jó nagy poroltó tartályt szerezz.....és össze dobunk egy saját kompresszort....aztán fújhatod a levegőt
4: ez kb 4-5 perc a leg rosszabb esetben is amíg megy a motor
De ezeket már 1970 körül használták kompresszornak....Volt egy újság,havonta jelent meg és a címe :Ezermester. Nagyon sok okos dolgot lehetett belőle meg tanulni,mivel minden ott megjelent cikket egy-egy házilag barkácsolt dologrol írtak és képekkel(működési elvekkel támasztottak alá
Nem is értem mi a faszt keresek én itt Ennyi ésszel már le is doktorálhattam volna Na beveszem a poharas orvosságot
Na figyi gépész úr. 1 : a motorban van olaj és ez keni (ezért nem szabad meg dönteni,fejre állítani mert ha kifolyik akkor meg sül a dugattyú)
2: Ha a gázt,azaz a freont vagy épp más jellegű hűtőgáz esetén,ha azt ki engeded a rendszerből.....attól még nem károsodik a motor.
3: Mivel így,ha kompresszornak használod(lom) és eléri a tartályban a levegő a kellő nyomást,a nyomáskapcsoló le állítja a motort .
Érted?
Na figyu
Nem vagyok teljesen tudatlan uark, gépészmérnök lévén
A kompresszorban a hűtést és a kenést a kétfázisú folyadék folyadék állapota végzi el. Valószínű, hogy két dolog áll fent: vagy maradt a kompresszorba még a folyadékból vagy nem használod hosszú üzemidőt, mert egyébként beállna a kompresszor
Ott is dugattyúk működnék vagy tárcsák, melyeknek kenésre, hűtésre van szükségük. Ezért szokott a hűtő teljesen beállni, ha nem veszik észre időben azt, hogy a "gáz" elszállt belőle
Milyen kenés?
A hűtőgép motorja teljesen zárt (kivétel a ki és bemenő csövek)
amin a hűtőfolyadékot keringteti . De azt ugye le kell vágni róla úgy hogy mind két cső kb:10-15cm hosszúságú legyen. Azaz ennyi marad a motoron.....az egyik csövön szív,a másikon nyomja a levegőt.
Maga a motor,zárt,bontatlan,gyárilag van benne olaj az keni-hűti stb...stb.
A szívó csőre csak egy kis légszűrő szivacsot kell tenni...a nyomócsőre mehet a tömlő ami bele csatlakozik a tartályba.
Ha kell 10-12 Bar nyomást is tud csinálni minden probléma nélkül.....ezzel festek,pumpálok,sőt még a kárpitos pisztolyt is szépen üzemelteti
Kenés hogy van megoldva? Vagy ami benne maradt hűtőfolyadék azzal üzemelteted? Vagy olajat töltesz bele? Milyen hűtőé, azt tudod? már láttam ilyen szerkezetet és állítólag bitang jó, otthonra barkácsra teljesen oké, régóta tervezek egyet összedobni
Mekkora nyomást tudsz előállítani?
3ezer? azért ne adj pénzt.....ha csak kompresszornak kell,lehet hogy tudunk ingyen is motort
Amúgy létezik olajos és száraz verzió, az olajosak már korszerűbbek, a száraz verziónál a hűtést és a kenést a hűtőfolyadék végezte
Már találtam 3 ezerért hűtőt
Be is kapcsolom és nyomatok egy kis tavaszias levegőt Badacsonyfelé
Erre a legjobb, ha egy deszkalapra szereled.
De ezeket már 1970 körül használták kompresszornak....Volt egy újság,havonta jelent meg és a címe :Ezermester. Nagyon sok okos dolgot lehetett belőle meg tanulni,mivel minden ott megjelent cikket egy-egy házilag barkácsolt dologrol írtak és képekkel(működési elvekkel támasztottak alá
Nem is értem mi a faszt keresek én itt Ennyi ésszel már le is doktorálhattam volna Na beveszem a poharas orvosságot
2: Ha a gázt,azaz a freont vagy épp más jellegű hűtőgáz esetén,ha azt ki engeded a rendszerből.....attól még nem károsodik a motor.
3: Mivel így,ha kompresszornak használod(lom) és eléri a tartályban a levegő a kellő nyomást,a nyomáskapcsoló le állítja a motort .
Érted?
Nem vagyok teljesen tudatlan uark, gépészmérnök lévén
A kompresszorban a hűtést és a kenést a kétfázisú folyadék folyadék állapota végzi el. Valószínű, hogy két dolog áll fent: vagy maradt a kompresszorba még a folyadékból vagy nem használod hosszú üzemidőt, mert egyébként beállna a kompresszor
Ott is dugattyúk működnék vagy tárcsák, melyeknek kenésre, hűtésre van szükségük. Ezért szokott a hűtő teljesen beállni, ha nem veszik észre időben azt, hogy a "gáz" elszállt belőle
Jó reggelt kívánok !
Egyébként igaza van Poginak!
De a hűtőt azért ne szedd szét .
A hűtőgép motorja teljesen zárt (kivétel a ki és bemenő csövek)
amin a hűtőfolyadékot keringteti . De azt ugye le kell vágni róla úgy hogy mind két cső kb:10-15cm hosszúságú legyen. Azaz ennyi marad a motoron.....az egyik csövön szív,a másikon nyomja a levegőt.
Maga a motor,zárt,bontatlan,gyárilag van benne olaj az keni-hűti stb...stb.
A szívó csőre csak egy kis légszűrő szivacsot kell tenni...a nyomócsőre mehet a tömlő ami bele csatlakozik a tartályba.
Ha kell 10-12 Bar nyomást is tud csinálni minden probléma nélkül.....ezzel festek,pumpálok,sőt még a kárpitos pisztolyt is szépen üzemelteti
Mekkora nyomást tudsz előállítani?
Csak ne legyen 40fok meleg....
Tudom ám a Csibe ilyenkor mit csinál.....gyur wazze