Hát igen a szitálásos helyzetet már én is tapasztaltam h ha lehet inkább gázt neki mint féket,de ezt még nem gondoltam végig h ha a segge megy ki akkor is hasonlóan kellene eljárni, pedig logikus
Bár most már nem sok motorozás lesz...kivontam szept végén..
márcuisig- áprilisig meg marad a sbk09 gameplay
Így van ilyen helyzetbe a fékezés végzetes lehet! Pl.: ha beszitál az első kerék és ráfékezel akkor ugyebár a szitáló instabil kerékre helyezed a motor súlypontját az tuti bukta! De ha intenzív gázt húzol akkor a súly lemegy az első kerékről és egyenesbe tudod tartani! Bár amikor én jártam így a 2007es teszt R1 essel akkor a Mátrába egy komoly kanyarba beérkezetm kb 150nel rámarkolok a fékre lassulok lassulok az első kerék brutálisan nekiáll szitálni alig tudtam megtartani ,de ugyebár nem tudtam gázt húzni ,de még csak a féket elvenni se mert rútul bent voltam a kanyarba ha elveszem a féket nekivágodtam volna a szalagkorlátnak... Szóval itt volt ,,kapaszkodj ahogy bírsz aztán csak lesz valami"! Kiderült ,hogy 1,9bár volt az első gumiba! Hát az még pályán is kevés! Deattól még az elmélet igaz!
Bár most már nem sok motorozás lesz...kivontam szept végén..
márcuisig- áprilisig meg marad a sbk09 gameplay
Jól értettem ?
Ilyen esetben nem szabad visszaengedni a gázt?ezért nem perecelt a gyerek sem?
De ez sem rossz!Hogy örül a végén
Busz
Azért az FZR-es törölköző befigyel... ki gondolta volna, hogy rá egy évre már az lesz
Látta már vki? Jól csinálják