Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

8.8-as acélcsavar pl.
Akkor sajnos nincs, mert a leghosszabb csavar amit kapni lehet, 120 mm hosszú. De ha veszel négy csavart akkor abból összehegesztek neked kettőt pl.
Meghagytam hogy vmi qva erős anyagból csinálják...
Nem nagyon-150 mm hossz,8 mm átmérő és a 110 kilómat két ponton meg kell tartania ha igy ráülök.
Tizen-valahány centis kellene, amennyibe egy ilyen hosszú csavar kerül annyiért leesztergálják szerintem.
Aha! Csavart nem lehet tenni helyette?
A középtámaszt.
Mit tart az a csapszeg?
Pl: gyári lánckerék:860Ft. Itt hirdetve 3500!
Csak nem tudni mennyiért és mikor-
Na, Te aztán nem vesztegeted az időt.
Nem azért tettem fel, hogy kell-e vagy nem, hanem egy itteni kereskedésben ennek sokszorosáért kínálnak egy ugyanilyent.
Csibe készül a két tartócsapszeg.
Bizony! Az a csöpp kis kevesebb mint 40 mm-es dugó, (38,2mm) és viszi !
Ha nem kell bontani-kiváló
asszem menne érte mint a huzat
Nekem nem kellene! Túl sok a burkolat!
Szép teljesítmény ez egy ilyen konstrukciótól.
Ja és a legvastagabbra cserélt siber-tűn a lemez legfelülre és még így is sok neki. Majd jövő héten veszek kisebb főfuvókát.
Ezt kellene látni a Zsoltinak: kymco agility
Folyamatosan képes haladni könnyedén kb:55 km-el. lejtőnek lefelé eléri a 60-at is. majd mesélek. Pl: azt hittem, hogy kevés a benzin és főfuvókát akartam cserélni, Aztán rájöttem, hogy valami ""motorszerelő"" 0,9 mm-el kisebb a dugattyú, mint a henger. No én kicseréltem a dugót , most 7-század csak a mínusz, és megy mintha húznám neki!
Na az már elég szép teljesítmény! Az enyémmel nem mernék elindulni ekkora távra. Lehet hogy bírná de az is lehet hogy nem.
Én a Simsonnal már legalább 300 km-t mentem!
Meleg van odakint és jobb a hűvös szobában. A motor még amúgy sincs kész.