Nekem nem kell mondanod , milyen egy utálat annak a motornak a burkolatrendszere! Volt egy tulajdonosnak ahol dolgoztam, egy gépészmérnökkel ketten két napig dolgoztunk a szét és összeszerelésén. Úgy van meggyártva , mintha soha semmit nem kellene javítani rajta mert úgysem hibásodik meg semmi.
Ma lebontottam a motor jobb oldalán a burkolatot, hogy a feszültség szabályzóhoz hozzáférjek, mit mondja eltartott egy ideig míg az összes csavart megtaláltam ami az idomokat fogta. Kapaszkodók leszerelése, ülés kiszerelése az akku dobozával egyszerre, háttámla leszerelése, komplett sárvédő leszerelése, olajtartály kiszerelése és csak ezek után tudtam levenni az oldalidomot, hogy hozzáférjek a szabályzóhoz. Amit egy csavarral rögzítettek a vázhoz, de a felsorolt elemek eltávolítása nélkül nem lehet hozzáférni a csavarhoz. Akkor már leszereltem a kidörrentőt is és alapos tisztítás, drótkoronggal lesikáltam, lemostam és lefújtam. Most szárad, igaz meg kellene melegíteni, de nincs miben, remélem egy ideig nem ég le róla. Az órát is kivettem a km órából, elemcsere végett, hát mit mondjak az sem egyszerű mutatvány. Díszléc , plexi, km óra felső burkolt leszerelése után kellett kikocogtatni a helyéről az órát, amit természetesen 4 db. kis csavar fogott össze. Szerencse, hogy volt órás csavarhúzó készletem, különben nem is tudtam volna szétszedni. Nem tudom, hogy az időt állító nyomórudakat kitaláltad-e miből csináld, de nálam kis műanyag rudak vannak. Arra gondoltam, hogy tollbetétből esetleg lehetne vágni akkora méretet ami neked is jó lenne.
A nehézség ebbe az életbe, olyan vagyok mint egy álomkóros. Fiatalabb koromban szoktam hajnalban hazajárni, de persze nem melóból. Időben szóljatok, hogy el tudjak bújni mielőtt jöttök vagy legalább is az italkészletet eldugom a szénaboglyába. A viccet félretéve, persze gyertek csak, de előtte feltétlenül egyeztessünk, hogy nehogy a kutyával kelljen innotok.
De miket is beszélek, motorral jöttök nem ihattok.
Holnap megyek, motorral mert a villanymotor amire feltettem a korongot indián jelzéseket adott, ( elfüstölte magát.) Ezért mára tele van a t....m vele! Kénytelen vagyok a 2,2 kW-os motort befogni.
Szijjjjjjjja Nagytata Keszthelyen nézted már azt a pasztát? De ha a héten erre jársz....valamelyik délután....esetleg...akkor adok én neked annyit hogy meg tudd csinálni vele
Vajon fordított helyzetben hogy éreznék magukat azok a bizonyos bunkók? Nekik hogy tetszene?
Fényezd a vasat, szeretném megcsodálni a nagy tüzes géperejűt. Ja! És viszek fényképezőt! És használni is fogom!
Ha érdekel a téma, és értek is hozzá, én is szoktam írni más oldalakra is! Azon , hogy bunkók ne legyél meglepődve , ma a kis unokáimmal csillagászati fórumon néztünk szét, és ott is tömve van bunkó hozzászólással!
Helló Józsi! Nem tudom mennyire figyelsz más fórumokat de akad egy-kettő ahol elég bunkón nyilvánulnak meg kívül állókkal, de az üzenőfalon is elég durva beszólogatások mennek alkalmanként. Én ezek elkerülése végett nyitok úgy, ahogy. Amúgy meg attól hogy nem írok ide hozzátok, be szoktam nézni és láttam hogy itt nem ez a stílus uralkodik. És ez nagyon dicséretes! Május 11. El ne felejtsd! Ott megszűnik az inkognitód!
Akkor hamarosan megoldódik a probléma. Azért voltam óvatos, mert máshol nem minden esetben látják szívesen az "idegent". Még úgy sem, hogy a segítő szándék nyilvánvaló. További szép napot, helló.
Örülök ha kapok mástól is segítő szándékú hozzászólást, de az az igazság, hogy már megrendeltem a gyári szabályzót. Az oldalt ismerem, de ott még eddig nem is néztem.
Ma lebontottam a motor jobb oldalán a burkolatot, hogy a feszültség szabályzóhoz hozzáférjek, mit mondja eltartott egy ideig míg az összes csavart megtaláltam ami az idomokat fogta. Kapaszkodók leszerelése, ülés kiszerelése az akku dobozával egyszerre, háttámla leszerelése, komplett sárvédő leszerelése, olajtartály kiszerelése és csak ezek után tudtam levenni az oldalidomot, hogy hozzáférjek a szabályzóhoz. Amit egy csavarral rögzítettek a vázhoz, de a felsorolt elemek eltávolítása nélkül nem lehet hozzáférni a csavarhoz. Akkor már leszereltem a kidörrentőt is és alapos tisztítás, drótkoronggal lesikáltam, lemostam és lefújtam. Most szárad, igaz meg kellene melegíteni, de nincs miben, remélem egy ideig nem ég le róla. Az órát is kivettem a km órából, elemcsere végett, hát mit mondjak az sem egyszerű mutatvány. Díszléc , plexi, km óra felső burkolt leszerelése után kellett kikocogtatni a helyéről az órát, amit természetesen 4 db. kis csavar fogott össze. Szerencse, hogy volt órás csavarhúzó készletem, különben nem is tudtam volna szétszedni. Nem tudom, hogy az időt állító nyomórudakat kitaláltad-e miből csináld, de nálam kis műanyag rudak vannak. Arra gondoltam, hogy tollbetétből esetleg lehetne vágni akkora méretet ami neked is jó lenne.
Gyertek, szívesen látlak benneteket.
A nehézség ebbe az életbe, olyan vagyok mint egy álomkóros. Fiatalabb koromban szoktam hajnalban hazajárni, de persze nem melóból. Időben szóljatok, hogy el tudjak bújni mielőtt jöttök vagy legalább is az italkészletet eldugom a szénaboglyába. A viccet félretéve, persze gyertek csak, de előtte feltétlenül egyeztessünk, hogy nehogy a kutyával kelljen innotok.
De miket is beszélek, motorral jöttök nem ihattok.
De ahogy az öreg mondta....ki iszunk a készletedből
Fényezd a vasat, szeretném megcsodálni a nagy tüzes géperejűt. Ja! És viszek fényképezőt! És használni is fogom!
Örülök ha kapok mástól is segítő szándékú hozzászólást, de az az igazság, hogy már megrendeltem a gyári szabályzót. Az oldalt ismerem, de ott még eddig nem is néztem.