Ma jártunk a Badacsony környékén a családdal, de az idő elég ramaty volt, ezért hamar visszatértünk a déli oldalra. Na az meg a másik, ez az állandó lebakterozás, nahát.
Ejnye, már megint témánál vagyunk. A fenéket voltam csajoknál, bár ott lehettem volna. Egész éjjel tehervonatokkal szaladgáltam, csak reggelre csillapodott kicsit a lendület.
Nem mondod? Én úgy tudtam, hogy a szerelvényt a mozdony húzza?! Csak nem életbe lépett a MÁV-nál a takarékosság és az utasok a mozdonyvezetővel teszik ezt? Esetleg a "jó" lányoknál jártál?!
Köszönöm, ez építő hsz volt :) ! Találtam valakit, aki egyébként a bolti árnál minimálisan nagyobb összegért legyártja.( MAMI MZ kupás motorokat is ő rendezgeti elektronyosan ). Probléma megoldva !
Nem tudom mekkora a vezetékek keresztmetszete, de -1- négyzet-milliméteres vezetéken 8-11 Amper, középértéken 10 A mehet át. Ez a 12-14,4 V-on nem kis teljesítmény. Az akku-vezetékét és a reflektor-tompítottét ki kell cserélni másfelesre, és ennyi, mert a többi elég keresztmetszetű.
Gyári köteg...jó is lenne..utángyári van ! Amit Pogi is linkelt itt feljebb..találkotam vele, silány minőség + a méretek se stimmelnek.
Nem égett el, csak az előző tulajnak valami furcsa perverziója volt, hogy elvagdosta, majd különböző színekkel utántoldotta minden lehetséges helyen, elegem lett belőle, hogy folyamatosan előjön valami nevetséges probléma (pl. műszerfal villogás..) az ilyen kókány miatt...
Halihóó
Nem tudtok valakit esetleg, aki komplett vezeték köteget gyárt motorhoz?
A boltban kapható olyan drótból van, amit egy piacos karácsonyfaizzó is csak rettegve közelít meg...
Éppen most értem haza ,bekapcsoltam a gépet és a te nickedet látom a hsz-ok között?!
Már helyre jöttem egy bögre forralt vörösbor és két aszpirin , és min den OK!
Ma jártunk a Badacsony környékén a családdal, de az idő elég ramaty volt, ezért hamar visszatértünk a déli oldalra. Na az meg a másik, ez az állandó lebakterozás, nahát.