Jó reggelt kívánok. és semmi lehetőség , hogy valahogy ezt az olajozáshibát jelezni lehessen? Vagy valami jobb más gyártású bowden ami nem megy tönkre ilyen hamar? Vagy tenni a benzinbe egy minimális olajat, 1:50-es keverékhez pl? Régen volt egy ilyen szivattyús olajozású motor, a Jawa Czetka - ahol a tulaj első dolga volt lezárni az olajszivattyút és keveréket használni.
Erről beszéltünk a múltkor nálunk, ha nincs kenése a motornak akkor mire észreveszed vagy besül vagy szerencsés esetben olyan lesz mint ez. Nincs visszajelzése az olajadagoló működésének sajnos, szerencsémre gyakran ellenőrzök mindent így sikerült észrevennem a bowden szakadását. Az olaj fogyását meg hogy a náthásba vennéd észre amikor csak a végén jelez a lámpa?
Akkor Veled ellentétben a hengernek nem volt kenése!? Helytelen! Nincs azon akkora kopás még ami más beavatkozást indokolna. De hogy a náthásba nem vetted észre , hogy nincs kenés? nem tűnt fel, hogy nem fogy a keverékolaj?
Huszonpárezer km van benne, de nem ez a gond, hanem valószínű az elmúlt évben vagy előtte elszakadt az olajadagoló bowden és nem tudom mennyit mehettem vele olajozás nélkül. Itt van pár fotó a hengerről és a dugóról:
Szia!
Mennyit hajtottad, hogy már ilyen generálozásra van szükség?
Múlt 7en voltam a Poginál, kicsit belenéztünk...a hajtásszíj rendben, az egyéb szervizhez meg már be is szereztem a cuccokat: hajtómű- és motorolaj, szűrők, gyertya. Így tudom, hogy most mindent megkap, aztán kalandra fel.
Üdv a klubban, de azért a Tiéd egy kicsit nagyobb testvér. tetszetős motor annyi szent, ha lenne A jogosítványom már valószínű nagyobb motorral járnék. De nincs. Az enyém meg szétszedve áll, mert a hengert le kellett venni a kompresszió csőkkenés okának ellenőrzése miatt. Most rendelek bele új dugattyút és szimmeringet. Kicsi húzás van a hengerben de a szakember azt mondta ne fúrjuk még, 1 század a henger és a dugattyú közti illesztés, szinte nem kopott semmit.
Nem réjok, na. legközelebb ha erre jársz, elmegyünk a szomszéd faluba is, ott van egy több évtizede folyó ártézi forrás, annak a vizét megízlelheted. Esetleg elugorhatunk kistolmácsi tóhoz is, persze csak akkor ha tudsz lassan menni a motoroddal.
Erről beszéltünk a múltkor nálunk, ha nincs kenése a motornak akkor mire észreveszed vagy besül vagy szerencsés esetben olyan lesz mint ez. Nincs visszajelzése az olajadagoló működésének sajnos, szerencsémre gyakran ellenőrzök mindent így sikerült észrevennem a bowden szakadását. Az olaj fogyását meg hogy a náthásba vennéd észre amikor csak a végén jelez a lámpa?
Már megrendeltem az új dugót.
dugattyú szett
Mennyit hajtottad, hogy már ilyen generálozásra van szükség?
Múlt 7en voltam a Poginál, kicsit belenéztünk...a hajtásszíj rendben, az egyéb szervizhez meg már be is szereztem a cuccokat: hajtómű- és motorolaj, szűrők, gyertya. Így tudom, hogy most mindent megkap, aztán kalandra fel.
Üdv a klubban, de azért a Tiéd egy kicsit nagyobb testvér. tetszetős motor annyi szent, ha lenne A jogosítványom már valószínű nagyobb motorral járnék. De nincs. Az enyém meg szétszedve áll, mert a hengert le kellett venni a kompresszió csőkkenés okának ellenőrzése miatt. Most rendelek bele új dugattyút és szimmeringet. Kicsi húzás van a hengerben de a szakember azt mondta ne fúrjuk még, 1 század a henger és a dugattyú közti illesztés, szinte nem kopott semmit.
Mindenkinek üdvözlet!
Csibe most megyek Letenyére a piacrakörülnézni,nem motoroló egyet?
Hamá Pogi és Elektro nincs itt!