Nyugi....épp az imént basztam ki magammal. Gondoltam is rád,lehet utol ért a jókívánságod. Történt ugyan is,hogy van némi chili paprikám....jó száraz és már van vagy 2-3 éves. Kávédarálón ledaráltam finom porrá....hogy könnyebb legyen az ételbe adagolni.
Amint megállt az a kurva kávédaráló....lekaptam a tetejét és jó mélyen beleszagoltam Na bazdmeg.....arra nem gonoltam hogy még száll a paprikapór....... Jelentem a gázspray ehhez képes kutya fasza széjjje marta az agyam is
......egyszer......valamikor,nagyközönség elött tett kijelentést az úr...."Most mindenkit leszívok" Lestek is a népek,nem tudták hogy mi a benzinről beszélünk
Szia!
Már kerestem a megoldást de oda lyukadtam ki,hogy egyszerüen bekeverem a benzint tankoláskor.Kétfajta kétütemü robogó van!Egyiknek már megragadt a motorja a rossz olajzás miatt,a másiknak meg ezután fog.
Nekem már két olajszivattyum ment tönkre,sajnos a főtengely anyaga olyan erős,hogy egyszerűen lefogazta a szivattyumeghajtást-pedig azt elvileg a keverék olaja keni is.Sajnos láthatatlan az állapota,benn a blokk belsejében.Már 3 szivattyutengelyem ment tönkre ugyhogy nem kisérletezek-mert nincs rá pénzem.
Egy biztos,hogyha használnám a különolajzást-a benzinbe akkos is öntenék olajat olyan 100 as keveréknek megfelelőt.Így talán észrevenném hogy nem fogy és nem menne tönkre a motor.
Más téma-elkészülrt a motorom -tettem fel pár képet kis betekintésre-a Kymco fórumban. http://www.sportmotor.hu/motor...
Talán ha megyünk Csepelre hónap közepén-de lehet hogy Kiskunlacháza lesz-akkor utánna élőben is megtekintheted ha bemehetünk az udvarba még.
Szerintem nem nagyon van megoldás a visszajelzésre, mivel annyira kevés az olaj csurgása, hogy gyakorlatilag lehetetlen lenne ezt mérni ilyen körülmények között. A tengely forgását még talán lehetne érzékelni de mi a biztosíték, hogy jön az olaj. Semmi. Az az egyetlen előnye, hogy a külön olajozásnál visszaengedett gáznál is van olaj, míg normál keveréknél ilyenkor jelentősen csökken. Nem rossz találmány ez így csak a megalkotása nem lett az igazi. Különben is ha nem romlik el soha akkor a szegény gyártók miből élnek meg?
Amint megállt az a kurva kávédaráló....lekaptam a tetejét és jó mélyen beleszagoltam Na bazdmeg.....arra nem gonoltam hogy még száll a paprikapór....... Jelentem a gázspray ehhez képes kutya fasza széjjje marta az agyam is
......egyszer......valamikor,nagyközönség elött tett kijelentést az úr...."Most mindenkit leszívok" Lestek is a népek,nem tudták hogy mi a benzinről beszélünk
Majd adok neked, emberbenzint!
Szia Tomi! Jó egészséget!
Már kerestem a megoldást de oda lyukadtam ki,hogy egyszerüen bekeverem a benzint tankoláskor.Kétfajta kétütemü robogó van!Egyiknek már megragadt a motorja a rossz olajzás miatt,a másiknak meg ezután fog.
Nekem már két olajszivattyum ment tönkre,sajnos a főtengely anyaga olyan erős,hogy egyszerűen lefogazta a szivattyumeghajtást-pedig azt elvileg a keverék olaja keni is.Sajnos láthatatlan az állapota,benn a blokk belsejében.Már 3 szivattyutengelyem ment tönkre ugyhogy nem kisérletezek-mert nincs rá pénzem.
Egy biztos,hogyha használnám a különolajzást-a benzinbe akkos is öntenék olajat olyan 100 as keveréknek megfelelőt.Így talán észrevenném hogy nem fogy és nem menne tönkre a motor.
Más téma-elkészülrt a motorom -tettem fel pár képet kis betekintésre-a Kymco fórumban.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Talán ha megyünk Csepelre hónap közepén-de lehet hogy Kiskunlacháza lesz-akkor utánna élőben is megtekintheted ha bemehetünk az udvarba még.
Szerintem nem nagyon van megoldás a visszajelzésre, mivel annyira kevés az olaj csurgása, hogy gyakorlatilag lehetetlen lenne ezt mérni ilyen körülmények között. A tengely forgását még talán lehetne érzékelni de mi a biztosíték, hogy jön az olaj. Semmi. Az az egyetlen előnye, hogy a külön olajozásnál visszaengedett gáznál is van olaj, míg normál keveréknél ilyenkor jelentősen csökken. Nem rossz találmány ez így csak a megalkotása nem lett az igazi. Különben is ha nem romlik el soha akkor a szegény gyártók miből élnek meg?