Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó reggelt!

Jó egészséget neked is. Leittasodni, aztán mikor? Még inni sem tudok, mert most meg mindennap kell menni. Tegnap éjjel hazafelé is letámadtak a rend büszke őrei, de épp jó hangulatban voltam az egész napi meló után és ebből kifolyólag elég szépen elpoénkodtam velük. Egy párbeszéd részlete következik csak erős idegzetűeknek ajánlott az olvasása.

-Jó estét!
-Jó estét!
-Ellenőrzés céljából állítottuk meg, kérem a blablabla....
-Gondoltam, hogy nem beszélgetni szeretnének velem.
-De vicces kedvében van.
-Miért, nem szabad viccelni?
-Öööö, de.
-Akkor jól van, már megijedtem.

-Fogyasztott alkoholt mielőtt "erre" a motorkerékpárra ült?
-Persze, mindig megiszok pár sört előtte, hogy biztosabb legyen az úttartásom.
Helló! Elnézést hogy félig-meddig ismeretlenként (elektro-Józsi virtuális ismerős a CB Sevenfifty fórumról) írok ide hozzátok. Ha emlékeim nem csalnak már régóta próbálkozol a robogód töltését megjavítani. Lehet próbálkoztál már Te is helyettesíteni a fesszabályzót, de találtam én is egyet-kettőt, talán lesz amelyik megfelel. Az egyik ez igaz épített, de attól lehet még jó. A másik helyen is vannak különböző vezeték kiosztással elfogadható áron szabályozók. Biztos lehetne helyettesíteni valamelyikkel.
Jó egészséget Laci!
Remélem hogy Te sem ittasodsz le, első meghajtás bekapcsolásáig!
Jó reggelt!

Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok Én is nektek és családotoknak. A locsolkodással vigyázni ám, mindkét félnek. Mindjárt megyek gályázni, de ez a rohadt eső megint esik. Tegnap is sok helyen felhőszakadás volt, még szerencse hazafelé jövet épp nem esett, így nem áztam el a motoron. Az ékszíjat és a fesz. szabályzót megrendeltem, úgy 2-3 hetet ígértek mire megjön. Taiwan messze van.
Pogi, Neked is és a csibének is kellemes Húsvétot! Hanem a csibe ideje lenne, ha nicket váltana , mert már elhagyta a sárga pihetollait!
Kellemes Húsvéti ünnepet minden motorosnak!
Boldog nyuszi ünnepeket mindenkinek
Kisbocsi

Tudok valakit, de nem biztos hogy itt reklámozhatom a közösben! Írj nekem privátba (karaki@freemail.hu) és megadom az elérhetőségét aztán lebeszélitek a dolgot!
Üdv.: KisKar
Szia!

Ha ennyire egyszerű lenne már megoldottuk volna így, de sajna ennél bonyolultabb a villamosság a robogómon. Elvileg csatolom a kapcsolási rajzot is.
Trabant, Wartburg mechanikus fesszabályzót szerválj, occó és állítható/ szerelhető. Max egy ezres bontóba, de lehet kettőt is kapsz annyiért.
Üdv!

Tudtok nekem ajánlani Nagykanizsán, vagy a környéken megfelelő, megbízható szerelőt, aki még jó áron is dolgozik?
Tidom, kicsit sokat akarok...
Bagolán, vagy Miháldon ajánlottak de nem jegyeztem meg merre pontosan...
Válaszaitokat előre is köszönöm.
Yamaha Fazer 600 2006-os-t kellene vinnem 40. 000-es szervízre.
Leírnád ezt a diódás dolgot részletesen, hogyan és mire mentél?
Jó reggeltet!

Most készülök lelkileg a mai interaktív oktatásra. Megint szimulátoron kell hasítani vagy fél órát. Gyűlölöm, mert nem érzékelhető a távolság a ramaty grafika és a váratlanul felbukkanó események miatt. A diódás dolog nem vált be a robogón, a töltés szabályzását nem tudtuk a megfelelő keretek közé szorítani. a következő lépés az lesz, hogy kipróbálom mit művel nagyobb akku alkalmazása esetén. Ha úgy sem változik veszek fesz.szabályzót.
Csibewer! Hol a mozdonyba bujkálsz?
Örülök , hogy nem lett bajod! Egyébként is vigyázz magadra , mert ha baleset ér akkor agyoncsaplak!
Gondolhatod, hogy ki van öntve, a rum. Persze, hogy kiöntik, különben minden hozzáértő javíthatná, ha elromlik.

Délelőtt majdnem csatt lett munkába ment közben, egy öregebb papi elém kanyarodott a szemközti sávból. csikorgó fékkel , de szerencsére meg tudtam állni a becsapódás előtt, nem sok kellett hozzá. Utána persze elnézést kért, azt mondta elbambult. Mondtam neki sokra mentem volna ha egy kicsit később reagálok a helyzetre vagy netán a fékek nincsenek toppon. Úgy látszik használt a pap áldása a hétvégi motoros összejövetelen.
Jó estét!

Kiértem a soron, mára vége. Nem, eredeti olasz termék csak hát ez ilyen ezek szerint. Tudod a mondást: Nem mind arany ami fénylik.
Most ha rosszmájú lennék akkor azt írnám, hogy : "ha a csárdában feszültségszabályzót árulnának, akkor Neked lenne egy raklappal!"

Nem cserélhetők az alkatrészei? Ki van öntve műgyantával?
Nem lehet, hogy a te "márkás" ékszíjad valami kínai falusi manufaktúra terméke?!
Tudod , ez a motor úgy van összerakva , hogy a kereszthornyos csavarokat a karburátorból, még kivett állapotában is alig lehet kicsavarni. Most ezért tettem bele saválló imbusz csavarokat! A karburátorsor kivételéhez a légszűrődobozt is ki kell venni. Ahhoz viszont, hogy a légszűrődoboz kiférjen, a sárvédőt és a hátsó kereket. Mert így szép az élet , ha zajlik! Nem úgy van mint a mozdonyban, hogy sétálgatok benne!
Jó reggelt!

Azt a leborult szivarvégit neki, egy tűszelep ekkora gondot okoz? Azért nekem sem volt eseménytelen a beüzemelés, megnéztem a variátor hajtást és nagyon jól tettem. Az alig 2 éves tuning ékszíj ( Malossi ) teljes hosszában berepedezett a fogak tövében, keresztirányban. Még jó hogy nem dobtam el a gyári ékszíjat így volt mit berakni helyette. Annyira kikeményedett, hogy hihetetlen, ellentétben a gyári még most 9 év után is hajlékony maradt. A töltéssel még mindig küzdünk, a Tomi próbál megoldást találni rá, de ha nem jutunk dűlőre kénytelen leszek venni egy feszültségszabályzót.
Kisebb bajok voltak vasárnap a 2-es karburátor túszelepe elqrvult és majd az egész motort szét kellett szedni, két napot boxoltam rajta!
Tiszteletem!

Nemrég nálunk is eleredt az eső elég szépen. Remélem jól muzsikál a vas.
Szép napot mozdonyvezető! Könnyen beszélsz, annyi kerékkel alattad.
Mentem ma is! Az előbb volt itt egy zivatar.
Üdv zalaiak!

Tegnap sikeresen részt vettem a szezonnyitónak titulált motoros rendezvényen, egy kisebb túra után pedig késő estig tartó zenebonán. Remélem már mindenki javában falja a kilométereket.