Valamennyire feszesnek kell lennie, de így nem lehet valós értéket mondani, menet közben legyen jó. A mérete a lényeges, szélesség és hosszúság főleg. Ez nem lánc.
A 15 V az qrva sok! A max 14,4,V de inkább 14 V Ha majd idetolod a randa képedet, akkor megmérem mutatóssal is amiben nincs erősítő, és effektív értéket mér.
Bekötöttem a feszültségmérőt végre, ráadásul külön kapcsoló nélkül. A gyújtáskapcsoló vezetékein addig keresgéltem amíg találtam megfelelő vezetéket. Igaz a fél motort szétbontottam, hogy hozzáférjek.é Most várok segéderőre aki a burkolatot segíti visszarakni, mert egyedül szinte lehetetlen. Azonban van egy probléma, a töltés teljes fordulaton eléri a 15 V - ot, ezzel nem tudom mit lehet tenni? Valószínű ezért forralja az akkut és persze hamar tönkre is megy, kiszárítja. Van erre megoldás?
Olvasd el az Egü oldalán a variátorral kapcsolatos tudnivalókat. Alapból nehezebb görgő kell valóban, de nem ilyen egyszerű a dolog. Ha nagyon leterheled a motort, akkor meg a dombokon nem tudsz felmenni vele.
Bekötöttem a feszültségmérőt végre, ráadásul külön kapcsoló nélkül. A gyújtáskapcsoló vezetékein addig keresgéltem amíg találtam megfelelő vezetéket. Igaz a fél motort szétbontottam, hogy hozzáférjek.é Most várok segéderőre aki a burkolatot segíti visszarakni, mert egyedül szinte lehetetlen. Azonban van egy probléma, a töltés teljes fordulaton eléri a 15 V - ot, ezzel nem tudom mit lehet tenni? Valószínű ezért forralja az akkut és persze hamar tönkre is megy, kiszárítja. Van erre megoldás?