Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De mit akarsz vele, melóba járni vagy esetleg túrázgatni is?
Ha kipufogó könyököt tudsz csinálni, akkor burkolatot is! 0,5-ös lemez elég!
Kymco.
Látod, látod ami jó azt nem piszkáljuk mert elromlik.
250cm ig ha robogót cserélnék akkor milyet? melyik amire azt lehet mondani hogy jó és árban is jóóó
Azt mondta a Tomi, hogy diódával is meg lehet oldani. Már meg is sasolta a wireless-t.
menet közben jóó akkor nem is cseszegetem
Az Egü motor oldalán sem? Írj meg nekik mit keresel és lehet, hogy van nekik vagy szereznek egyet neked.
Valamennyire feszesnek kell lennie, de így nem lehet valós értéket mondani, menet közben legyen jó. A mérete a lényeges, szélesség és hosszúság főleg. Ez nem lánc.
ha csak úgy menne :) egy kipufogó könyököt viszont csinálni fogok savállóból mert a gyári egy bili acél szart sem ér
Csinálj vaslemezből! És örök lesz!
Ja és a bordás szíjnak a variátornál mennyire kell alap helyzetben feszesnek lennie mennyit engedhet ha kézzel mozgatod?
Sehol nem találok egy ku...a motor hűtő műanyagot azt a részt ami a henger körül van többi része minden jó de ilyen sehol nincs :(
De szerintem előbb mérni kellene!
Betenni a váltóáramú körbe egy nagykeresztmetszetű huzalból tekercselt pártíz- menetes fojtótekercset pl.
Értem, hogy ez sok. Mit lehet tenni, hogy ne legyen ennyi? Ez a kérdés.
Nem, a robogóra szereltem fel. A manual szerint max. 14.5 +- 0,5 V/8000 rpm.
Min van ez a voltmérő? Simsonon?
A 15 V az qrva sok! A max 14,4,V de inkább 14 V Ha majd idetolod a randa képedet, akkor megmérem mutatóssal is amiben nincs erősítő, és effektív értéket mér.
Adjon Isten jó napot!

Bekötöttem a feszültségmérőt végre, ráadásul külön kapcsoló nélkül. A gyújtáskapcsoló vezetékein addig keresgéltem amíg találtam megfelelő vezetéket. Igaz a fél motort szétbontottam, hogy hozzáférjek.é Most várok segéderőre aki a burkolatot segíti visszarakni, mert egyedül szinte lehetetlen. Azonban van egy probléma, a töltés teljes fordulaton eléri a 15 V - ot, ezzel nem tudom mit lehet tenni? Valószínű ezért forralja az akkut és persze hamar tönkre is megy, kiszárítja. Van erre megoldás?
Olvasd el az Egü oldalán a variátorral kapcsolatos tudnivalókat. Alapból nehezebb görgő kell valóban, de nem ilyen egyszerű a dolog. Ha nagyon leterheled a motort, akkor meg a dombokon nem tudsz felmenni vele.
Persze, csak az a baj, hogy nem látszol a fotón mert elbújtál a fal mögé.
Mi van veled? Lelassultál? Csak nem te vagy az Öreg Sam!