Anno volt ETZ-250 esem megszorult az nekem vagy 10x és nem lett semmi baja bejáródott és ment mint az állat hajtottam pár évet és úgy adtam el hogy kutya baja volt 145 elment :)
A bejáratás alatt nem kell sajnálni az olajat a benzinből. Én a sajátomba 1:50-re keverem a benzint, plusz még a szivattyú is nyomja a magáét. Igaz hogy füstöl egy kicsit, de ilyen melegekbe nagyon könnyen meg tudnak szorulni. Illetve azért vedd számításba, hogy nincs rendes hűtésed se a megolvadt burkolat miatt. Itt a menetszél nem sokat ér.
Nem akarok beleszólni, de ezeknél nem tud elállítódni a gyújtás. Könnyen lehet, hogy az első alkalommal tényleg megszorult egy kicsit. Másképp nem tudsz a végére járni, csak ha megbontod a burkolatot és leellenőrzöd a csavarok megfelelő meghúzottságát. Mivel általában M6-os csavarok fogják mind a hengerfejet, mind a kipufogótorkot, azért óvatosan húzzad, mert könnyen nyúlik a menet, és szakad. Ha szerencséd van ennyivel megúszod, ha nincs, azt nem is írom. Addig is keverj 2t olajat a benzinbe, így talán megelőzheted a további károsodást. Illetve jó volna megnézni, hogy van-e olaj a tartályban, a szivattyú szállít-e. A karburátoron, vagy a szívótorkon van egy vékonyabb cső, amin adagolja a benzinhez az olajat. Húzd le és indítsd el a motort. Figyeld, hogy jön-e olaj a cső végén. Kicsit és lökdösve impulzus szerűen kell hogy nyomja.
Mit nézzek meg rajta amióta kezdett megszorulni egyszer azóta kezdte a bajt másnap már nem indult reggel:( vagyis nehezen de ha beindul akkor semmi baj el megy a világból csak olyan mintha néha kapna egy kis farsot vagy le akarna hörögni de csak 1-1 másodpercre érezni ilyet
Egy kis segítség mi lehet a robogómmal bejáratósan vettem a motort múltkor a nagy melegben úgy éreztem mintha kezdene melege lenni szorulna na akkor lassítottam a kemény40km/h -ról 25 re akkor elmúlt az érzet.rá 2 napra szintén mentem a városba egyszer csak fúrcsa büdös műanyag érzet volt megállok és látom hogy a henger felett a műanyag burkolat rá olvadt a motorra azóta nincs rajt motor védő műanyag sem a hűtő műanyag jobb oldalon.Most 2. alkalommal hogy reggel indítom ezen esetek óta alig akar hidegen elindulni a motor hallomásra olyan mintha kifújna a kipufogó vagy a hengerfej iszonyat nehezen indul el a motor,de ha beindult akkor már szépen ketyeg és a meleg indítás is pöcc mi lehet a baj?
Volt némi villanás az égen....egy kellemes kiadós eső (kb30 perces).....de semmi komoly. Le hűlt a levegő egy picit.....ennyi. Remélem most is esni fog...elég felhős az ég
Nem láttam még, de ami azt illeti elég lepusztult állapotban van. A villamossággal elég nagy bajok lehetnek, amit az irányjelzők hiánya jelez. sárvédők is katasztrofális állapotúak, a hátsó ráadásul törött. Láncvédő burkolat hiányzik és a km órával sincs rendben minden. Első ránézésre ennyit vettem észre, de valószínű a helyszínen még derülhetnek ki érdekes dolgok, mert a fotókban nem nagyon lehet megbízni.
Megnövekedett előgyújtás pl.
motor helyett pont jó is lesz
Nézd milyen olcsó...nem ismered?