Emlékszel a csavarbehajtóra amit mutattam? Addig baszta a csőröm,amíg össze nem raktam rendesen
Darabokra szedtem és meg is találtam a golyók helyét,szépen be zsírozva vissza pakoltam őket a helyükre.....és most olyan bika van abba a kis szarba hogy öröm nézni
De miért szedte szét a volt gazdája,és miért pont a fogaskerekek közé tette azokat a golyókat ezt nem értem.
De most fasza lett
Ki vittem a motort,és magasnyomású mosóval,jó meleg vízzel le mostam szépen. Habzott is mint a veszett róka a sok mosogatószertől
Nem tudom.....eddig még nem volt ilyen gondom vele. Ki tudja mikor rakták bele azt az akkut amivel vettem.
Pedig nekem nem is halogén izzó van elől.....és nem úgy néz ki hogy szarúl vagy túl töltené az akkut
Szia!Megnyugtatlak hogy ugyanaz a szar van a Tiéden is,mivel egy az egyben a Honda fesszabályzó van ezeken is fenn.
Na ezért mennek hamar szarrá az akkuk,és ezért tűnik el a gondozásmentesekből a folyadék!
Ébren vagyok már tegnap hajnali fél öt óta.Nem aludtam egy órát sem az éjjel,úgy fáj a fogam mint az állat. Be dühödök és kiszedem.
Azért még korai lenne le motorozni ekkora távot,nem? Rá fagyna a feneked
A világítást kapcsold fel amikor mérsz ! A Hondán van V-mérő normál menet közben tompított világítás esetén 12,8V a rendszer feszültsége!
Ilyenkor csak az egyik tompított világít!
Be kellene tenni egy elektronikus feszültségszabályzót. Mert az 1 A -is qrva sok! Most adtam poginak egy 5Ah-s akkut annak a max töltése 1 A lehet, de az is csak rövid ideig.
A robogóra természetesen. Épp a minap tárgyaltuk a Tomival, hogy milyen ótvar módon oldották meg az egész elektromos rendszert rajta, akár a többin is. Alapjáraton is 1 A-s töltése van az akkunak ami teljes fordulaton már a 2 A-t is eléri. 4Ah-s akkuról beszélünk, ugye tizedével lehetne tölteni szerencsétlen párát. Kíváncsi vagyok mennyire szalad el a feszültség üzem közben és hát azt is látom végre amikor kezd haldoklani.
Pálinkásat Tebeléd is! Nem a kandalló mellől, hanem az udvaron takarítottam, és akkor határoztam így! Pedig teljesen más volt az elképzelésem előtte! De megváltozott!
Rendeltem a Vatera oldalán egy feszültségmérő műszert, jó áron. Ha üzembe helyezem a szörnyeteget, felszerelem rá, legalább látom mikor szeretne kinyuvadni az akku.
Azé mostam le , hogy a rá szálló hópihék tiszta felületre érkezzenek.......B+ megint esik a hav....
Azt viszont nem értem miért mostál motort? Teleragadt bogárral a plexid?
Darabokra szedtem és meg is találtam a golyók helyét,szépen be zsírozva vissza pakoltam őket a helyükre.....és most olyan bika van abba a kis szarba hogy öröm nézni
De miért szedte szét a volt gazdája,és miért pont a fogaskerekek közé tette azokat a golyókat ezt nem értem.
De most fasza lett
Ki vittem a motort,és magasnyomású mosóval,jó meleg vízzel le mostam szépen. Habzott is mint a veszett róka a sok mosogatószertől
Pedig nekem nem is halogén izzó van elől.....és nem úgy néz ki hogy szarúl vagy túl töltené az akkut
Szia!Megnyugtatlak hogy ugyanaz a szar van a Tiéden is,mivel egy az egyben a Honda fesszabályzó van ezeken is fenn.
Na ezért mennek hamar szarrá az akkuk,és ezért tűnik el a gondozásmentesekből a folyadék!
Csak a neve nincs motorokon
Pl az enyém HONDA, és nekem ezzel nincs ilyesmi gondom
Azért még korai lenne le motorozni ekkora távot,nem? Rá fagyna a feneked
Ilyenkor csak az egyik tompított világít!
Mi van, egy kis hideg aztán már csak a kályha mellől nézegetünk kifelé? Nincs is hideg, itt a szobában.
Ja és 3fázisú 6KVoltos motorral 70 amper árammal fázisonként!
Acél sodronyon lóg......fix helyen ,és nem is a legalján így nem tud "bele süllyedni"