Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pálinkás szép reggelt ! Itt is fehér . eddig kb 1,5 centi esett, de most is esik! -2,2 fok van.
Majd meg mérem



Azé mostam le , hogy a rá szálló hópihék tiszta felületre érkezzenek.......B+ megint esik a hav....
Örülök! Legalább tudod használni!
Azt viszont nem értem miért mostál motort? Teleragadt bogárral a plexid?
Mérd meg B+! Csak kíváncsiságból! Ha kiviszed bentről!
Emlékszel a csavarbehajtóra amit mutattam? Addig baszta a csőröm,amíg össze nem raktam rendesen
Darabokra szedtem és meg is találtam a golyók helyét,szépen be zsírozva vissza pakoltam őket a helyükre.....és most olyan bika van abba a kis szarba hogy öröm nézni
De miért szedte szét a volt gazdája,és miért pont a fogaskerekek közé tette azokat a golyókat ezt nem értem.
De most fasza lett
Ki vittem a motort,és magasnyomású mosóval,jó meleg vízzel le mostam szépen. Habzott is mint a veszett róka a sok mosogatószertől
Nem tudom.....eddig még nem volt ilyen gondom vele. Ki tudja mikor rakták bele azt az akkut amivel vettem.
Pedig nekem nem is halogén izzó van elől.....és nem úgy néz ki hogy szarúl vagy túl töltené az akkut
Legalábbis úgy éreztem!
No de évente egy akku?

Szia!Megnyugtatlak hogy ugyanaz a szar van a Tiéden is,mivel egy az egyben a Honda fesszabályzó van ezeken is fenn.
Na ezért mennek hamar szarrá az akkuk,és ezért tűnik el a gondozásmentesekből a folyadék!
Pont ezért nem mentem! Azt hittem itt a tavasz!
Nem minden robogón szar azaz ótvar a töltés megoldás

Csak a neve nincs motorokon

Pl az enyém HONDA, és nekem ezzel nincs ilyesmi gondom
Ébren vagyok már tegnap hajnali fél öt óta.Nem aludtam egy órát sem az éjjel,úgy fáj a fogam mint az állat. Be dühödök és kiszedem.
Azért még korai lenne le motorozni ekkora távot,nem? Rá fagyna a feneked
A világítást kapcsold fel amikor mérsz ! A Hondán van V-mérő normál menet közben tompított világítás esetén 12,8V a rendszer feszültsége!
Ilyenkor csak az egyik tompított világít!
Be kellene tenni egy elektronikus feszültségszabályzót. Mert az 1 A -is qrva sok! Most adtam poginak egy 5Ah-s akkut annak a max töltése 1 A lehet, de az is csak rövid ideig.
A robogóra természetesen. Épp a minap tárgyaltuk a Tomival, hogy milyen ótvar módon oldották meg az egész elektromos rendszert rajta, akár a többin is. Alapjáraton is 1 A-s töltése van az akkunak ami teljes fordulaton már a 2 A-t is eléri. 4Ah-s akkuról beszélünk, ugye tizedével lehetne tölteni szerencsétlen párát. Kíváncsi vagyok mennyire szalad el a feszültség üzem közben és hát azt is látom végre amikor kezd haldoklani.
Melyikre teszed a voltmérőt ?
Pálinkásat Tebeléd is! Nem a kandalló mellől, hanem az udvaron takarítottam, és akkor határoztam így! Pedig teljesen más volt az elképzelésem előtte! De megváltozott!
Rendeltem a Vatera oldalán egy feszültségmérő műszert, jó áron. Ha üzembe helyezem a szörnyeteget, felszerelem rá, legalább látom mikor szeretne kinyuvadni az akku.
Jó reggelt!

Mi van, egy kis hideg aztán már csak a kályha mellől nézegetünk kifelé? Nincs is hideg, itt a szobában.
Pogií! Ébresztő fel! Meg akartalak látogatni, motorral, aztán kint takarítottam vagy egy órát, és letettem róla! 2°C van!
Bakker.....horpadtak akkor a szívócsövek
A - 120m-es szintről a+ 350m -es szintre már nem emlékszem mennyi vizet, de sokat!
Ja és 3fázisú 6KVoltos motorral 70 amper árammal fázisonként!
Hú az már tudhat valamit
Akkor jó! Volt dolgom 60 centi átmérőjű, és 5.5 méter hosszú búvár szivattúval is!
De nem ám
Acél sodronyon lóg......fix helyen ,és nem is a legalján így nem tud "bele süllyedni"