Na jómadarak, eddig tartott a hálidéj nélkülem. sajnos nem volt eseménymentes, töréstesztet csináltam egy renault thalia-n. egész jól sikerült. remélem senki nem nyalt aszfaltot. Niki, kicsit elfelejtkeztél rólam nanembaj, majd a Boltban megdumáljuk, ha jöttök.
szevasz mesemondó! a szó amit keresel: Gergő. hallod öregem, szóljatok ha kell a nadrág. augusztusba ahogy megbeszéltük, meglesz a slick is, le vagyon zsírozva. addig ne hízz sokat, mert nem tudsz majd pucsítani a plexid mögé. na szevaaaasz.
tegnapé találkoz7tam ezzel a kis nyomiva. elkentem a száját, pedig oylan lassan indultam, hogy majdnem felborultam. De még spanom is legyorsulta aki az ANYUKÁJA virago-jával volt
Üdv!
Az olajszintet vagy hideg állapotban beindítás előtt kell ellenőrizni, vagy üzemmeleg állapotban, a motor leállítása után kb 5 perccel.
Az a lényeg hogy félmeleg állapotban pl a hidegindítás után néhány perccel nem szabad ellenőrizni, mert az olaj nem érte el az üzemi hőfokot, nagyobb a viszkozitása, ezért nagyon lassan folyik vissza a blokk aljába.
Bocs hogy beleszóltam.
Értem, köszi a segítséget!
Gondolom akkor ezzel az olajmennyiséggel nem ajánlatos használni.
Szval akkor tölthetek utána annyit ,hogy meglegyen az megfelelő olajszint meleg állapotban?
Azért mutat kevesebbet mert az olaj meleg állapotban felhígul és egy része felmegy a szelepekhez. Hideg állapotban besűrűsödik, megnő a térfogata és lefolyik. Ezért látod úgy mintha több lenne. De meleg állapotban is meg kell legyen a megfelelő szint. A szervízbe, járatják a motort miután beleöntik az olajat aztán megint öntenek rá. (jobb helyeken)
Nem akarok okoskodni, de mivel ugye az olajat hideg állapotban rakják bele a szervizbe akkor a szint megfelelő, és ugyanúgy most is hideg állapotban jó az olajszint. Gondolom ha meleg a motor akkor valamennyi még kering a blokkban ezért nem éri el a nívópálcát.
Lehet ,hogy butaságot mondtam. Nem értek hozzá.
Szval tegnap mentem a motorral és utána egyből megnéztem az olajat és a nívópálca nem érte el az olajszintet. Ma reggel viszont már elérte azaz normális volt.
Lehet ,hogy azért mert meleg volt a blokk és emiatt nem volt meg a szint?
más...
Ki tapasztalt olyat, hogy a benzinszintjelző csíkok ugrálnak?
Ez alatt azt értem, hogy egyszer 4csík van utána hirtelen 2csík aztán 3 csík és így tovább?
Befolyásolhatja az ,hogy majdnem teljesen üres volt a tank és utána egyből fullra tankoltam...? A legelső csík nagyon hamar el is tűnt kb. 15km után.
Amikor 2 csíkot mutatott belenéztem a tankba és még igen sok benzin volt benne.
Az olajszintet vagy hideg állapotban beindítás előtt kell ellenőrizni, vagy üzemmeleg állapotban, a motor leállítása után kb 5 perccel.
Az a lényeg hogy félmeleg állapotban pl a hidegindítás után néhány perccel nem szabad ellenőrizni, mert az olaj nem érte el az üzemi hőfokot, nagyobb a viszkozitása, ezért nagyon lassan folyik vissza a blokk aljába.
Bocs hogy beleszóltam.
Gondolom akkor ezzel az olajmennyiséggel nem ajánlatos használni.
Szval akkor tölthetek utána annyit ,hogy meglegyen az megfelelő olajszint meleg állapotban?
Lehet ,hogy butaságot mondtam. Nem értek hozzá.
Ha tudom ,hogy milyen olaj van benne akkor tölthetek bele? Mert így szervizbe se tudom elvinni ...
Lehet ,hogy buta kérdést teszek fel :
Szval tegnap mentem a motorral és utána egyből megnéztem az olajat és a nívópálca nem érte el az olajszintet. Ma reggel viszont már elérte azaz normális volt.
Lehet ,hogy azért mert meleg volt a blokk és emiatt nem volt meg a szint?
más...
Ki tapasztalt olyat, hogy a benzinszintjelző csíkok ugrálnak?
Ez alatt azt értem, hogy egyszer 4csík van utána hirtelen 2csík aztán 3 csík és így tovább?
Befolyásolhatja az ,hogy majdnem teljesen üres volt a tank és utána egyből fullra tankoltam...? A legelső csík nagyon hamar el is tűnt kb. 15km után.
Amikor 2 csíkot mutatott belenéztem a tankba és még igen sok benzin volt benne.
Ha valakinek van ötlete az kérem írjon.
Üdv.: Niki
http://www.kepesmotor.hu/yamah...