Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hé Zé, gurulás?
Mitomén, Dobogókő, almás pite kólával?
ez komoly vagy csak poénkodsz?
Azt csinálom
Igazából itt az Alföldön nem lehet motorozni,semmi nincs csak sík, már a Tisza se kanyarog úgy mint régen.. :D Bükkbe,Mátrába lehet menni, Eger-Lillafüred-Parád-24es út stb.. Ha vasárnap fasza idő lesz megyek nagybátyámékkal Ha egyszer szerveztek nagyobb túrát, és esetleg nektek jó úgy h kerülővel mentek a hegyekbe(pl Szolnok felé mennétek),ott becsatlakoznék hozzátok, mert szívesen látnék együtt ennyi 125öst
püföljed csak a jamakát 1 keréken
Annyi pénzt nem ér az egész, azért a plusz pár lóért, akkor inkább leszarom, beletankolom, vagy az új motor árába feccölöm. Amúgy is, átmeneti kategória, gondolom senki nem 10 évre vette, felesleges nagyon "tuningolni". Uff.
Köszönöm Bogyesz, bíztam benned! Bár a benzin a te szakterületed
erre céloztam ;)
a benzines dolgoknak nem árt a gázolaj csak a gázolajos dolgoknak a benzin de amugy igazad van ghosti
Már ne haragudj, de szerinted, ha ráraksz egy 125ccm-re és 15Le-re tervezett főtengelyre(csapágyak stb.) egy 180as 22Le-t teljesítő hengert, egy nyitott kipuff rendszerrel és egekbe kitolt tiltáshatárral... Akkor az szerinted mennyire tartós? Kb annyira mintha most kimennék és felhígítanám gázolajjal a motorba a benzint
haverom nekemis mondta ezt a tuning szettet, ő aztmondta, hogy van rá malo kipurendszer is, azzal még többet ki lehet hozni belőle. kérdés, hogy úgy milyen tartós lesz
Szerintem ez vagy padon van forgatva nagyobb áttétellel vagy Mallossi tuning kit van rajta. Utána néztem 200ezer ropogós forintot kérnek érte, amibe egy 180as hengerszett van minden pöcsfasszal együtt plusz adnak hozzá egy power commandert, eredémény 22Le, ami szerintem nem ér 200e forintot...
sőt 30-cal is.... kössél még bele
nem érted.

am 90nel kivisz a világból?110zel is meg 50nel is.
értem, kérdeztek segítettem. írtam hülyeséget, vagy nem írtam hülyeséget?
http://youtu.be/Aj3J2y2el64

szerintetek?Valami 16/48as áttételt írnak a hszekben...szerintetek?
Am nem a gyári gumival van baj,hanem ezzel a foslinnal,hihetetlenül kemény.Mondjuk közlekedni jó,de ez a semmi visszajelzés dolog nem jön be.Így nem tudok bízni a gépbe...és erről nem az R tehet hanem a gummák.
A sport demon sokkal lágyabb mint ez a bakelit.Kakucsolás után nézd meg milyen volt...volt hogy meg is olvadt picit.Nagyon kiszámítható volt,"jelzett" mielőtt elkezdett mászni.Szerettem.
hátul van heide. de előre is esekédes a csere, elöl is már slick. és sosem voltam elégedett a gyári gumikkal, valahogy nem jött be. lehet, hogy nem az én motorozási stílusomra szabták, de lehet például neked megfelel. ki tudja.
lehet ha hátul is heide- lenne akkor jobb lenne.Én Pirelli sport demont fogok felrakni ha ez elkopik,imádtam azt a gumit a TZRen:)
hát a Cita most nekem kimaradt, az a hét vége foglalt. boccs, viszont aug. még életképes. meg hát szervízbe is illene már elmenni. Heidenau bevállt, kopik mint a picsa, de tapad is. De legközelebb valami mást rakok fel, nem tetszik, nem olyan a profilja, amilyennek kéne hogy legyen, elöl még van majrécsík, mikor hátul már fullra van a gumi. Szóval, valami "magasabb" kell ehelyett, de lehet, marad Heidenau. Megláássuk.
ja igen,és már nem kólában hanem koalában utazom érted válság van,a koala meg mindig kelendő
hát mehetünk,vége van az érettséginek szal Lehet citadellára kinézek,nem megyünk together?
csak olyan volt mintha már vagy 15-20ret letoltál volna a torkán az Rnek.Én is vezettem már mitot de nem rohanok népítéletet írni róla...érted mit akarok?

(www.nepitelet.hu)
igaz.elfér