Oké, értem. Hát, fasza, végülis nem rossz ez a motor, lehet ezzel is jól menni, élvezhetően. Autópálya meg a legutolsó eset. De nézd a jó oldalát, legalább autópályán nem kapsz csekket.
persze vágom én mit akarsz mondani.Am németet Audi/merci/bmw nem hívnak vissza,úgy csinálják ahogy leírtam pár hsszel lejjebb.
am igazad van minden gyár hibázik,ez van.
Viszont azon filoztam hogy lehet még jövőre is megtartom (ja,ma motoroztamxd),jó volt,és abba a tartományba ahol használom elég...csak autópálya...mondjuk motorral nem sietek úgyse.
Famous Stars & Straps. De azóta már változott a "dizájn" .
Megértem a felfogásodat, de szerintem nem kell ekkora segget keríteni neki. Tudod, Yamaháék se látnak előre, hogy most túl fog hevülni a katalizátor. Ezt tartós használatnál lehet csak "észrevenni". Hiába csinálnak tartós tesztet, azért az mégse olyan, mint mikor minden áldott nap, különböző időjárási viszonyokban, különböző tempóban, terhelésben motorozol, hónapokon keresztül. Gondolom ez a probléma nem az átadásnál jelentkezett, hanem használat közben/után. Mindegy, a lényeg a lényeg, a hiba becsúszik, nem kell ezért egy gyárat leírni. BMWket is hívtak már vissza, Toyotákat is, tökmindegy, hogy halálpontos német, vagy japán. Előfordul.
Bocs, ha nem érthető a mondókám, de ma túl sokat motoroztam ahhoz, hogy érthető módon írjak.
Viccesnek tartom.Na mondjuk még mindig jobb mint a BMW akciója az új 6ossal...
az ülésfűtés begyújthatta az ülést...de a bmw nem csinált visszahívást...neem...kötelező szervizen javították...csak aki nem vitte márkaszervizbe...népitéletre is írt egy arc aki így járt.
Mivel két éves modell az YZF-R125, ezért nem kell csodálkozni. Biztos vannak még hibái, még gyerekcipőben jár. Öt év múlva már tényleg vicces lenne, ha visszahívnák a motorokat.Amúgy is, valószínű rád nem vonatkozik, mire ez a nagy felhajtás?
sziasztok valaki tudna segíteni hogy neten hol lehet az yzf-r 125 höz új légszürőt meg olajszürőt meg kormánycsapágyat meg hátsó fékbetéttet cserélni várok linkeket előre is köszi!
Kösz mindenkinek aki válaszolt am meg van az YZF-r em fekete ezüst és 17 ezer van benne és kedden viszem szervizbe és alaposan át lex vizsgálva és nagyon fasza,ja meg van rajta egy bodis rendszer nagyon faja hangja van.Ha meg lex a jogsim és lesz YZF-R találkozó akkor minden féle képpen hívjatok köszi.:)
A fórumon többeknek is megvan már a + 18 ezer km, nekem is, és semmi baja nincs. Nem lehet ezeket olyan hamar kinyírni. Olaj-olajszűrőre kell figyelni, és semmi baja nem lesz, és betartani a szervízintervallumokat.
sziasztok segitséget kérnék!Most akarok venni egy használ YZF-R 125 és 17000 van benne és megszeretném kérdezni hogy az yzf-rnek milyen bajai vannak akiknél már volt persze előre is köszi mindenkinek!
am igazad van minden gyár hibázik,ez van.
Viszont azon filoztam hogy lehet még jövőre is megtartom (ja,ma motoroztamxd),jó volt,és abba a tartományba ahol használom elég...csak autópálya...mondjuk motorral nem sietek úgyse.
Megértem a felfogásodat, de szerintem nem kell ekkora segget keríteni neki. Tudod, Yamaháék se látnak előre, hogy most túl fog hevülni a katalizátor. Ezt tartós használatnál lehet csak "észrevenni". Hiába csinálnak tartós tesztet, azért az mégse olyan, mint mikor minden áldott nap, különböző időjárási viszonyokban, különböző tempóban, terhelésben motorozol, hónapokon keresztül. Gondolom ez a probléma nem az átadásnál jelentkezett, hanem használat közben/után. Mindegy, a lényeg a lényeg, a hiba becsúszik, nem kell ezért egy gyárat leírni. BMWket is hívtak már vissza, Toyotákat is, tökmindegy, hogy halálpontos német, vagy japán. Előfordul.
Bocs, ha nem érthető a mondókám, de ma túl sokat motoroztam ahhoz, hogy érthető módon írjak.
az ülésfűtés begyújthatta az ülést...de a bmw nem csinált visszahívást...neem...kötelező szervizen javították...csak aki nem vitte márkaszervizbe...népitéletre is írt egy arc aki így járt.
Nekem 30ezer van benne lekopogom nincs gáz...
Kisújon mikor lesz motoros tali? Oda csak lenézek, még így az érettségi hevében is. Nagyot köpök ott esik le. :D