Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát akkor nincs mese, meg kell csinálni! Bár ezt így műszerész fejjel könnyen mondom...
Am. az a baj, hogy semmilyen módon nem lehet szétszedni , szval ha por okozza akkor csak WD-40el lehet kipucolni, csak az is hiába ,mert újra beragad. Nagy dilemma. Nem lenne rossz ha meglehetne csinálni vhogy, mert marha balesetveszélyes. Nem sűrűn fordult elő ,hogy kint maradt a kitámasztó, de mégis jó az ha van és működik.
Mindenesetre kíváncsi leszek , hogy a szervizek reagálni fognak-e.
Én is hallottam erről a problémáról, bár nem tudom mennyire hihető, mert a kétutas katalizátor plusz a levegő bevezető cső elég jó biztosítékot nyújt a felhevülés ellen. Ha csak nem ezzel van a probléma?
Örülök. A hsz. megjegyzés poén kategóriába tartozik
sziasztok

nincs valakinek ideje/kedve/lehetősége ma délután motorozni egy kicsit? Gondolkodtam rajta, hogy megnézem ezt a Byker's Pub-ot, esetleg csatlakozhatna valaki. Csak jobb többesszámban gurulni
HI. Most olvastam. YZF r 125 visszahívás. Ok:túlhevülő katalizátor.
Vázszám: VG5RE061000000141-VG5RE061000030112
Ha ezt nem írod le, akkor msot nem röhögtem volna egy jót.
Igazából aki olvassa az előző hsz.-em az nézze az előzményeket is hozzá, mert így utólag félreérthető kicsit
Aláfeküdtem, befújtam. Játszottam vele és akkor mozgott rendesen. Pár nap múlva megint beragadt. Gondolom beporosodik vagy vmi ilyesmi.
Gyufa Meg kéne nézni hogy miért ragad be
Mással is előfordult már, hogy a kitámasztó mögött lévő pöcök beragad? ( az a pöcök érzékeli ,hogy mikor van kint a kitámasztó , ha kint van és berakod egyesbe akkor leállítja a motort ) nah most nekem ez a pöcök rendszeresen beragad. Tehát ha kint marad a kitámasztó akkor az gáááz. Kapott már egy flakon WD-40-et de ennek ellenére se akar javulni.
Esetleg vmi ötlet ,hogy jó legyen ?
Részletek--->eladó holmik
Eladó a gépem.
Sziasztok!Nincs véletlenül valakinek motorline-os törzsvásárlói kártyája?
Kieg: a Heidenau oldalán azt írják, hogy "négyévszakos" mintázat, minden időjárási körülmény között használható, és minden talajtípuson. Ezt is lesz alkalmam kipróbálni. Már csak a futásteljesítmény érdekel.
De szerintem az is K66 lesz, ha találok hozzá elsőt. Egészen jó ez a gumi. Tegnap a viharban volt esőpróba, és semmi, szépen elvezeti a vizet, nem lettem nyakig sáros, ellenben a Michelinnél, esős motorozás után úgy nézett ki mint egy enduro. Kipróbáltam egy kis szerpentinen (Vác, Deákvár felé) és véleményem szerint, jobb mint a Michelin. Valamivel laposabb profilú De tapad. Pl. a hátsófék használatánál is, nehezebb kihozni a sodrából, nehezebben csúszik meg. Szóval, tegnapi+mai motorozások (kb 100-120 km) alapján úgy érzem, hogy nem választottam félre. Meglátjuk, hosszú távon mennyire meggyőző.
Csak hátul. Elöl még jó.
elöl hátúl?
pop?ez rock bazzeg

xd
Ez háborúú
Beugorhattatok volna, itthon voltam. Majd nyomunk egy közös Lepencézést. Ha jöttök a Boltba, szóljatok előtte.
Szuper. Majd meglesem vmikor. Nyáron nekem is esélyes, hogy cserélni kell ....

Voltunk Lepencén hétfőn. Nagyon jó volt!
Sok motoros volt és elég sokan voltak közülük figyelmetlenek