Am. az a baj, hogy semmilyen módon nem lehet szétszedni , szval ha por okozza akkor csak WD-40el lehet kipucolni, csak az is hiába ,mert újra beragad. Nagy dilemma. Nem lenne rossz ha meglehetne csinálni vhogy, mert marha balesetveszélyes. Nem sűrűn fordult elő ,hogy kint maradt a kitámasztó, de mégis jó az ha van és működik.
Én is hallottam erről a problémáról, bár nem tudom mennyire hihető, mert a kétutas katalizátor plusz a levegő bevezető cső elég jó biztosítékot nyújt a felhevülés ellen. Ha csak nem ezzel van a probléma?
nincs valakinek ideje/kedve/lehetősége ma délután motorozni egy kicsit? Gondolkodtam rajta, hogy megnézem ezt a Byker's Pub-ot, esetleg csatlakozhatna valaki. Csak jobb többesszámban gurulni
Mással is előfordult már, hogy a kitámasztó mögött lévő pöcök beragad? ( az a pöcök érzékeli ,hogy mikor van kint a kitámasztó , ha kint van és berakod egyesbe akkor leállítja a motort ) nah most nekem ez a pöcök rendszeresen beragad. Tehát ha kint marad a kitámasztó akkor az gáááz. Kapott már egy flakon WD-40-et de ennek ellenére se akar javulni.
Esetleg vmi ötlet ,hogy jó legyen ?
Kieg: a Heidenau oldalán azt írják, hogy "négyévszakos" mintázat, minden időjárási körülmény között használható, és minden talajtípuson. Ezt is lesz alkalmam kipróbálni. Már csak a futásteljesítmény érdekel.
De szerintem az is K66 lesz, ha találok hozzá elsőt. Egészen jó ez a gumi. Tegnap a viharban volt esőpróba, és semmi, szépen elvezeti a vizet, nem lettem nyakig sáros, ellenben a Michelinnél, esős motorozás után úgy nézett ki mint egy enduro. Kipróbáltam egy kis szerpentinen (Vác, Deákvár felé) és véleményem szerint, jobb mint a Michelin. Valamivel laposabb profilú De tapad. Pl. a hátsófék használatánál is, nehezebb kihozni a sodrából, nehezebben csúszik meg. Szóval, tegnapi+mai motorozások (kb 100-120 km) alapján úgy érzem, hogy nem választottam félre. Meglátjuk, hosszú távon mennyire meggyőző.
nincs valakinek ideje/kedve/lehetősége ma délután motorozni egy kicsit? Gondolkodtam rajta, hogy megnézem ezt a Byker's Pub-ot, esetleg csatlakozhatna valaki. Csak jobb többesszámban gurulni
Vázszám: VG5RE061000000141-VG5RE061000030112
Esetleg vmi ötlet ,hogy jó legyen ?
xd
Voltunk Lepencén hétfőn. Nagyon jó volt!
Sok motoros volt és elég sokan voltak közülük figyelmetlenek