Egészségedre....ja azt hittem tüsszentettél. Ja igen, ott voltam, egy enyhe olajcserén. Mondták hogy a 12 ezres nagyszervíz lesz, szelephézag stb. Mondtam hogy oké, majd 12 ezernél Amúgy a Harmatihoz akartam menni, csak basztak felvenni a telefont, nekem meg sürgős volt...
120nál is ha rárántod a gázt akkor is érzed h hirtelen elindul.
ne haragudj de a világtörténelemeben amelyeik autoval mész -10 el a végsebssségétől számítva és odarántasz neki sosem fog téged rángatni .
Esetlen egy W12 es bmw ami levan tiltva 260 as végre
110nél kezdjél bele Te az előzésbe amikor jön szembe a nyerges... ezt Te se gondoltat komolyan, érezni hogy megindul? háát ha a biciklimet 30nál erősebben tekerem az is megindul...
nah akkor most szepen olvasdd el megegyszer hogy mit irtam..kurvara nem nezem le a motoromat,csak jo lenne ha minden reszt felfognal (pl a dicseretremeltot is) mert az egyetlen negativum amit kiemeltem az a teljesitmeny,de en egy szoval sem neztem le a motoromat..elobb tanulj meg olvasni es utana megerteni azt amit el is olvasom...
Ha neked ennyire nem jó h így megy a motorod, akkor add el és vegyél egy 20 éves 2T-t ahogy te mondtad
na nem beszólni akarok... csak kicsit felszaladt az agyvizem h így lenézed a motorod
azért nem olyan szar az...
legalábbis én kicsit sem bántam meg h nem 2T-t vettem!
Főleg úgy h 2,5öt megeszik ha csonkázom végig... de 120-125 között simán tudok utazgatni ami sztem bőven jó a 2,5 literes fogyasztáshoz.
2T nél meg 150el tud menni 10 literes fogyasztáshoz... hát én inkább lassabban de olcsóbban megyek
Hangjáról ne is beszéljünk
Én megvagyok elégedve a menetteljesítményével...
és még 110 km/h-nál simán bele lehet menni előzésekbe...
még 120nál is ha rárántod a gázt akkor is érzed h hirtelen elindul... nem úgy mint egy R1 az tény, de az más kérdés...
Jó mondjuk magasságom az nem túl nagy 174 cm.
súlyom 73kg
a 135 nem jött még ki az is tény, de 133 többször is kijött!
két személlyel 120nál többet még nem mentem, de az mehet utazónak
és azért arról még senki nem beszélt h városban ezerszer előnyösebb a 4T mint a 2T
mert nekünk folyamatosan adja le a nyomatékot, nem úgy mint 2Tnél bizonyos fordulatnál. Városban sztem ez sokat számít.
Akkor ezentúl Harmatiékhoz hordom majd olajcserére
ne haragudj de a világtörténelemeben amelyeik autoval mész -10 el a végsebssségétől számítva és odarántasz neki sosem fog téged rángatni .
Esetlen egy W12 es bmw ami levan tiltva 260 as végre
na nem beszólni akarok... csak kicsit felszaladt az agyvizem h így lenézed a motorod
azért nem olyan szar az...
legalábbis én kicsit sem bántam meg h nem 2T-t vettem!
Főleg úgy h 2,5öt megeszik ha csonkázom végig... de 120-125 között simán tudok utazgatni ami sztem bőven jó a 2,5 literes fogyasztáshoz.
2T nél meg 150el tud menni 10 literes fogyasztáshoz... hát én inkább lassabban de olcsóbban megyek
Hangjáról ne is beszéljünk
Én megvagyok elégedve a menetteljesítményével...
és még 110 km/h-nál simán bele lehet menni előzésekbe...
még 120nál is ha rárántod a gázt akkor is érzed h hirtelen elindul... nem úgy mint egy R1 az tény, de az más kérdés...
Jó mondjuk magasságom az nem túl nagy 174 cm.
súlyom 73kg
a 135 nem jött még ki az is tény, de 133 többször is kijött!
két személlyel 120nál többet még nem mentem, de az mehet utazónak
és azért arról még senki nem beszélt h városban ezerszer előnyösebb a 4T mint a 2T
mert nekünk folyamatosan adja le a nyomatékot, nem úgy mint 2Tnél bizonyos fordulatnál. Városban sztem ez sokat számít.
ha én lennék, szerinted a nevem az igazi vezetéknevem és a születési évszámom lenne? de viccnek nem rossz