sok nagyszájú ember van ... és ez amíg világ a világ így is lesz, túl kell lépni
nem tudom pontosan mi csodán vesztünk össze azt tudom hogy aki nem ver át annak segítek.
attával is üzleteltünk megbeszéltük hogy intézzük a pénzt elküldte a csomagot átvettem ingyen és utána utaltam pénzt ... úgy át tudtam volna baszni mint a szart meg még sorolhatnám hogy miket lehet ne csinálni... de minek ? sztem semmi értelme
minek kéne örülni ? ha Bencére gondolsz nagyon nem tud érdekelni. benne van. velem is megtörténhet bármikor. nem kívánok neki semmit és nem is fogok öröm táncot járni ...
nem szívom
csak te míg tankolsz én addig kicsit élvezem a motorozást azzal a + Le-val
2 motort kár hasonlítani
én azt szeretem ha pörög a gép és érzem magam alatt az erőt. igaz 6-7liter meg péntek óta nem használtam de ez van. vmit vmiért.
minden motornak megvan a maga vevőköre amiért megvásárolják. én azért vettem ezt mert itt van ering & kakucs "mellettem" és így eltudok menni pályázni egy erősebb motorral aminek a pálya ideális. 10leról át ültem 30-35ra/re. aztán majd 2-3 év múlva vmi 6kilós
Na de most végülis nem lehet összehasonlítani! a 2T az 2t a 4T az 4T . ! nekem mióta 2T-m van azóta egyszer sem ragasztottam! De ha mondjuk ne adj isten elszakad a vezérműláncod akkor szopacs de ilyen ugysem történik
Háth ahogy érzed! Én azért ebben nem lennék annyira biztos! Egy apró figyelmetlenség a 2T-nél és már keresheted a telefonszámokat... Én meg lecserélem 10ezrenént az olajat meg tankolok aztán kb 150ezer kilóméterig csak a kopó alkatrészeket cserélem....
mért kellett volna olyan kabátot venni ? egyébként én vadi új motort vettem ha nem megvettem hozzá az alkatrészt és fel lett újítva az utolsó csavarig ...
Tuning akkor ezek szerint te nem figyeltél oda az Rs-edre
Miért nem vettél olyan kabátot aminek a hátuljára rá van írva: Bejáratós...
Jó ez rossz vicc volt, bocsánat!
Semmi bajom velük! Félre ne értsetek Csak a tapasztalatokból beszélek, 2T nagyon is jó találmány volt csak nem közútra! Ismeretségi körömben nagyonsok van, éshát nem vmi fasza túrázásra.. 1:sokat eszik 2:mindig problémáznak, hogy vajon visszaérnek-e 3:sztem ennyi elég...
A Mito-mat inkább hagyjuk az egy nagy rakás sz*r volt Túlzottan át volt rajta minden alakítva és nem bírta soha...
ha valaki oda figyel vagy elviszi szerelőhöz az RS-t nem fog tiszta olaj lenni ...
Z3 ne pattogj már vazze :D nem favoritom az SV csak nem egyből gsxrrel akartam jönni ... de te a yamahán kívül úgy letudsz írni más márkákat mint a sz*r ... aztán pedig besértődsz :DD
meg hogy szar a futóműve sporttúra motorra biztos nem egy olyan komoly futóművet fognak rakni mint egy yamaha r6osra
sv igenis, sztem kurva jó gép. bár nálam a csupasz a favorit,és utcán szerintem annyira nincs gáz a futóművével, bár én is hallottam, hogy gixi600 első futomüvét szokták berakni, a forditottat. nagyon jól kezelhető, jól is megy. és nem utolsó sorban, gecijól lehet vele kerekezni:D
nem tudom pontosan mi csodán vesztünk össze azt tudom hogy aki nem ver át annak segítek.
attával is üzleteltünk megbeszéltük hogy intézzük a pénzt elküldte a csomagot átvettem ingyen és utána utaltam pénzt ... úgy át tudtam volna baszni mint a szart meg még sorolhatnám hogy miket lehet ne csinálni... de minek ? sztem semmi értelme