Sajna ez mindig igy fog menni . Na jó mindig nem mert megszűnik a 2 t .
De mikor már a nagygépünkön ülünk X év mulva akkor már röhögünk a sok pöcsön :D
De az ilyen 200 hozzászólásos videokon télleg lehet már nevetni :D Remélem itt nem fog betelni a hozzászólásomtól a fórum
HAGGYÁTOK MÁR ABBBBAAAAAAAAAA! RS-esek ha nem tetszik az R125 akkor kocc az Rs fórumra
ha meg nincs bajotok vele akkor meg ne vitatkozzatok már... Gyere bazdmeg az Rs-el az XX-ellen aztán röhögök énis hogy mekkora szar a motorod.....ENNYI
Bocs, de kurva idegesítő, hogy csak egymást szídjuk... Ti röhögtök a teljesítményen, mi meg röhögünk az 5littyós fogyasztáson... Mindegyiknek megvan az előnye és a hátráánya
Bocs én nem viccnek szántem de ezek szerint akor az
Na szóval az R 125 13-14 msp alatt van 100 on . De legyen 12 :)
Az Rs 6-7 alatt. Mi az hogy 80 nál lépett le ? Mikor te 80 al utolérted akkor indult el vagy mi ?
Én gyorsultam Xt vel . 1 es powernyitásig volt melletem . Utánna mikor 3 asba voltam meg is ált mert haverok ott áltak . Video is van róla. Csak nem akarok ijesmit felrakni .
De most légyszi ne harapjátok le a fejem
Ma láttam egy kék R125-öt Biatorbágyon egy rendőrautótól pár lépés re állt... Közületek volt valaki? Ha igen akkor remélem csak igazoltatott a rendőr és nem a csekket írta
A kiskunhalasi R125ös srác nagyon nézett ki a fejéből...én csak integettem neki, de ő csak néz és néz, és még mindig csak néz Amúgy a Honda előtt voltam...vártam épp a többiekre
Bazeg ezt nem hiszem el! Itt vitatkoztok, hogy melyik az erősebb... Egyértelmű, hogy az Rs sokkal erősebb... Nem vita tárgya Teljesen más kategória a két motor! Csak köbcenti ugyan az...
TYT nem sértésből mondtam hogy vicces! Arra céloztam, hogy egy 4T-hez kéne hasonlítani erre gyönyörű példa volt az XT! Szóval így már jobban tetszik mint az hogy nem ment úgy mint az RS
Hello mindenki!
Az egyik legjobb barátomnak is R-125-e van.
A srác kb 10 kg-al nehezebb nálam meg a motor is 10el-kb és 1-2 km/h van a két motor között.
Persze mikor én mentem az övével éreztem a különbséget és tudtam h ha nem lenne 10 kgval nehezebb nálam akkor elkalapálna.
De nem csak a +lóerő miatt hanem az áttétel teljesen más.
Ő még nem ment többet 131km/h nál (letitott a 6.) én meg már lejtőn szélárnyékba 140et(nem muszály elhinni ha valaki kötekedne ) és még volt 1000fordulatom.Tehát lejtől SZREINTEM jobb a Cbr.De sík úton az R a jobb mert jobban kihasználja a fordulatot az enyémen meg nem érdemes 6.ba váltani(max lejtőn).
De ha 1 évvel elöbb adták volna ki az R-125öt akkor énis olyanon ülnék az tuti.
Ennyit tudtam a témához szólni
Jah itt van két kép h nehogy azt higgyétek h kitalálom
Ahhoz hogy ezt kijelentsd azért több ember tapasztalata is kéne, most te mentél mindkettővel, az egy dolog, de ebben azért bőven benne van az hogy mindenki a maga lovát dicséri
csak azt nézd meg mennyivel nehezebb az yzf. A súly lóerő arányban igencsak előnyére válik a kis cirbinek a bicikli stílus! Hiába basztatom a cbr125ös haveromat hogy így bicikli, úgy bicikli, ez által legalább 20kilóval könnyebb a kóceráj mint az yzf, viszont lóerőre meg ugyanannyi.
De mikor már a nagygépünkön ülünk X év mulva akkor már röhögünk a sok pöcsön :D
De az ilyen 200 hozzászólásos videokon télleg lehet már nevetni :D Remélem itt nem fog betelni a hozzászólásomtól a fórum