A napokban voltam itt Debrecenben a Yamahánál, mivel csizmát akartam venni nem is ez a lényeg , hanem hogy megláttam az R-125-öt szerintem kényelmetlen motor (189 centi,110 kiló) mondjuk utána felültem az R6R-re az ülése hatalmas iszonyat kemény és a lábtartás is szar szerintem only pálya, szóval ahhoz képest a kényelem Mekkája a kis R.
nem. Igazából nem az yzf125 kipróbálása volt az eredeti terv, hanem az hogy elvigyenek valahova. Csak nem a tulaja vezetett, hanem én :D
Z3, relatív bebólint, mondtam a sajátomhoz viszonyítom!
utassal lassú ha utas van padlózni kell 9-10ig forgatni.Sztem az én motorom hibás,satuztam már utassal (thx to Opeles) /130kg/ és b"szott bebolintani.Mikor a mesterkurzuson vézfékezést vettük akkor se nagyon bolintgatott.(40ről 4,5m alatt,60ról 8m)
Nah akkor elmondom. ELŐRE ELNÉZÉST KÉREK,de mindent az RShez fogok viszonyítani, mivel ez a viszonyítási alapom, semmi más. Előre bocsájtom, semmi kedvem vitát indítani, csak a véleményem írom le!
kb. 7kmt mehettem vele, szóval nem túl sokat, de azt is utassal, esőben. Nem igazán tudtam a határait feszegetni.
Alapvetőleg hasonló vezetni mint az RS-t. Talán a yamaha segge nem ül le annyira alattam+utassal mint az RS. Kevésbé éreztem az utas jelenlétét a hátsó telónál. Kuplung, váltó OK, a váltót kicsit nehezebb berakni sebességbe, és hangosabb is mint a sajátom, de ezt leszámítva pontosan működik, nem volt vele baj. Az első fék relatíve sokkal később fog mint az aprilián (a markolathoz közelebb fog). Fékhatásról nem tudok beszámolni, taknyos esős úton nem próbálgattam. A forgalomban könnyű volt pakolni ide oda a kis gépet még így utassal is, ugyanolyan bátorsággal mentem be a sorok közé, szóval precízen irányítható kisebb sebességnél. Az index kar nekem szokatlanul nagy úton mozgott jobbra balra. És most jön a negatív: a blokk. Nem tudom mennyit számít hogy utassal mentem (mennyivel megy jobban utas nélkül? ), de nekem nagyon unalmasnak tűnt a blokk, mint egy villanymotor. Nyomaték (vagy a hiánya) minden fordszámon ugyanakkora, sajnos erőt nem igazán éreztem. Tény hogy nem akartam 8fölé forgatni, szóval ha azt mondjátok ott indul meg én elhiszem, de nem próbáltam. Minden esetre alatta silány volt a drága. Csak húzom pakolom, húzom pakolom. Igaz negyed gázt húztam, de ha padlóztam akkor sem ment jobban csak hangosabb volt :) Úgy éreztem szenved hogy 60fölé mentünk. Mint mondtam nem forgattam agyon, de végig az volt az érzésem hogy ez a motor nem szeret gyorsan menni, csak szépen 60al alacsony fogyasztással eldorombolni. Ja az első villa nagyobbat bólint fékezéskor mint a sajátomon (jóval). És most a pozitív: kényelmesebb mint az enyém. Hát igen, ez nem egy utolsó szempont. Igazából a lábtartó is lentebb van, ergo a térdem nem megy szét annyira hamar, illetve a kormány is kényelmesebb helyen van (nem annyira kézenállós). A kényelemre több pontot kap mint a saját motorom. Küllemet már régebben írtam hogy szép :) ehhez nem kell vezetni
Köszi h elolvasta az akit érdekelt, még1x: nem kívántam lehordani, őszinte véleményt mondtam! Azért hasonlítottam az RS125höz, mert nekem olyan van, ebből indulok ki! nem akarok 2t 4t vitát!
amugy az exc is bebolint xD
Z3, relatív bebólint, mondtam a sajátomhoz viszonyítom!
kb. 7kmt mehettem vele, szóval nem túl sokat, de azt is utassal, esőben. Nem igazán tudtam a határait feszegetni.
Alapvetőleg hasonló vezetni mint az RS-t. Talán a yamaha segge nem ül le annyira alattam+utassal mint az RS. Kevésbé éreztem az utas jelenlétét a hátsó telónál. Kuplung, váltó OK, a váltót kicsit nehezebb berakni sebességbe, és hangosabb is mint a sajátom, de ezt leszámítva pontosan működik, nem volt vele baj. Az első fék relatíve sokkal később fog mint az aprilián (a markolathoz közelebb fog). Fékhatásról nem tudok beszámolni, taknyos esős úton nem próbálgattam. A forgalomban könnyű volt pakolni ide oda a kis gépet még így utassal is, ugyanolyan bátorsággal mentem be a sorok közé, szóval precízen irányítható kisebb sebességnél. Az index kar nekem szokatlanul nagy úton mozgott jobbra balra. És most jön a negatív: a blokk. Nem tudom mennyit számít hogy utassal mentem (mennyivel megy jobban utas nélkül? ), de nekem nagyon unalmasnak tűnt a blokk, mint egy villanymotor. Nyomaték (vagy a hiánya) minden fordszámon ugyanakkora, sajnos erőt nem igazán éreztem. Tény hogy nem akartam 8fölé forgatni, szóval ha azt mondjátok ott indul meg én elhiszem, de nem próbáltam. Minden esetre alatta silány volt a drága. Csak húzom pakolom, húzom pakolom. Igaz negyed gázt húztam, de ha padlóztam akkor sem ment jobban csak hangosabb volt :) Úgy éreztem szenved hogy 60fölé mentünk. Mint mondtam nem forgattam agyon, de végig az volt az érzésem hogy ez a motor nem szeret gyorsan menni, csak szépen 60al alacsony fogyasztással eldorombolni. Ja az első villa nagyobbat bólint fékezéskor mint a sajátomon (jóval). És most a pozitív: kényelmesebb mint az enyém. Hát igen, ez nem egy utolsó szempont. Igazából a lábtartó is lentebb van, ergo a térdem nem megy szét annyira hamar, illetve a kormány is kényelmesebb helyen van (nem annyira kézenállós). A kényelemre több pontot kap mint a saját motorom. Küllemet már régebben írtam hogy szép :) ehhez nem kell vezetni
Köszi h elolvasta az akit érdekelt, még1x: nem kívántam lehordani, őszinte véleményt mondtam! Azért hasonlítottam az RS125höz, mert nekem olyan van, ebből indulok ki! nem akarok 2t 4t vitát!
a kis RIZS
kicsit nagyon sároskaaahh
Veled beszélgetek jelenleg MSN-en