CBR sokkal régebbi konstrukció. és olcsóbb is mint a R125. igaz nem olyan konfort. de amit tud arra elég. nézd csak a CBR125 kupát ! de nem akarok erről vitázni
gixer 125-ről aztmondta a suzuki, hogy még idén be fogják mutatni a nagyvilágnak már a fényezésén dolgoznak! Aztmondta még a suzuki, hogy teljesítményben nem tudott jobbat kihozni az r125-nél ezért árban próbálnak meg aratni! A 280 végsebesség elég vicces lenne mert a 600-as gixer megy annyit!
mit tudtok a GSX-R 125ről?
azt mondta ma egy motoros csávó akivel találkoztam a benzinkútnál (750es Gixi)
h a kis gixi 1,3 milka lesz.. és gyári tuninggal jön ki... és 280 a vége
nem tudom mennyi az igaz belőle.. de a 280 tuti nem az
125ccm és 50000 lóerős hoooooooogyne mááár
valamikor szerviz :D 900km :) de holnap +80 szóval utána muszály lesz
Nah kezdődik a 2T vs. 4T.... Nem akarok kötekedni mert mindenki azt vesz ami neki megfelel, de a 2T-seknek szól! A Yamaha és a Honda megteheti azt, hogy ő aztmondja, hogy ő nemgyárt 2T-t mert nem fogja szennyezni a környezetet a 2T-vel amit a sok olasz tahó leszar! A Yamaha aztmondja ami jogos! Aki erősebb motort akar vegyen nagyobb motort! És szerintem ha egy etiópot ültetünk az Rs-re annak a fogyasztása akkor se megy 5 liter alá! Az Rs gyártása csak azért nem állt még le mert megtudták oldani katalizátorral a dolgot... Lehet ugatni lehet baszogatni, de ez a véleményem!
15 uzemorankent :)