igen mondjuk ez a kulcs dolog érdekes mert nekem is az egyik kulcs eléggé kopott (37000km van a motorban) de a másik teljesen új viszont a zár betét is kopott kicsit és mikor először raktam rá a kormányzárat kb 5 perc volt mire leszedtem róla mert a kulcsot kicsit meg kell billenteni akkor működik könnyedén. A plekó elég olcsó ezen meglepődtem simán 15k-ra tippeltem.
másik: biztosító, nos én is allianzt néztem az volt a legolcsóbb a mávot leszámítva, DE a mávnál ha balesetet okozol akkor a biztosítási díjad felugrik a maximumra(kb 3*annyi mint amit most fizetsz) és ha jól tudom visszamenőleg arra az évre ki kell fizetned a legmagasabb díjat(lehet hogy nem így van munkatársam olvasta a biztositok.hu-n ha félreértette és nem így van akkor élnézést)
Nah ugye mondtam, hogy valami plexi környéki az a cucc. Akkor ennyiből érdemes megkérdezni őket, ahol plexit is készítettem, www.szatuna.hu ők is csinálnak ilyen kavicsfelverődés elleni izét...
Hmm nyers kúlcs, kössze az infókat, útánanézek. Csak nekem már az a gond hogy kopott a zár meg a kulcs is meg mittomén mire hivatkoztak a másolók, eddig 3nál jártam sikertelenül.
Okee... de mindenképp szerezz be mert nagyon jól fog mutatni... Én most 7700 ft ért rendeltem.
A biztosítással kezdetben én is így voltam, ha jól emlékszem Allianz nál voltam 30x ezer ftal, majd úgy gondoltam le*rom, és átmentem a mávhoz 10 ezer körüli értékkel ami éves díj! Azért elgondolkodtató...
Udv mindenkinek!
Kivetelesen nem hajnal 2...De meg van 3 percem hogy odaerjek a meloba de ki nem szarja le
A plexit a lampara ebay-en rendeltem...durvan 4 ezer forintert...a faszi ugy arulja hogy kavicsfelverodes elleni vedelem...amugy van neki mindenfele motorhoz...tobb szinbe is atlatszo sarga kek zold.stb.
Es topozaras megoldassal van rogzitve....este le kell venni mert nem a legfaszabb...de nappal eleg lathato...tehat a rendor szerintem eszre se venne messzirol..itt meg amugysem igazoltatnak...
A nyerskulcs?hmm ugy emlekszem 700 forint korul volt kb...van a faszinak minden motorhoz ,kocsihoz
Na lepek melozni..Mindenkinek kellemes valentin napot
valóban nem rossz ötlet ha egyszer úgy állok anyagilag akkor beruházok egyre most azonban még biztosítást kell kötnöm. Az meg ahogy számolgattam azért 30 forint körül lesz egy évre + teljesítmény adó
szal kb 50k
ha ezeket kinyögtem akkor szóba kerülhet a plexi is. Addig meg töltögetem a benzines hordót nyárra ^^
Hát nem tom... az tény elvileg hogy a szélesebb gumi nem feltétlenül előnyösebb a gépre, de mint mondtam nekem 170es gumma van rajta, de ne mtom milyen eredetű, ha mert valszeg azért volt szar mert már kopottan vettem és kockásabb volt, és egy bizonyos szögbe minimálisra csökkent a felület és elkezdett libegni. De ha jó 170es lenne rajta lehet nem így lenne.
Egy biztos most 160as eléggé tapadós gumma megy rá, aztán meglássuk milyen lesz.
akkor bátyámat nagyon ki fogom röhögni mert neki meg 150 volt a gyári méret ^^ 4.5" valszeg mert
most mindkét gépen 160-as guma van és az enyém láthatóan szélesebb
egyébként miután fel lett rakva az övére a 160as ezerszer jobban lehetett irányítani mert ugye a szélesebb gumi ugyanazon a felnin nagyobb ívet ad nem lapul ki így könnyebb dönteni persze ez függ a gumitól is de nála bevált
sajna az enyémmel még nem volt lehetőségem letesztelni igazán milyen de elsőre érezni hogy sokkal könnyebben fordul mint a gsx-f
meg ugye azért van -30kg a thundercat javára
Én is használtan szerzem be, újonnan... pff inkább hagyjuk.
Tudtommal az csak egy ilyen műanyag izé, és csak fel kell pattintani. De majd jö na válasz hajnali 2kor! Szokás szerint!
5.00, vagyis 160a gyári méret, nekem most 170es volt rajta, hogy ennek tudható e be, hogy nagyon lapos volt, vagy csak szimplán így kopott, nem tudom, de most 160as fog rákerülni, kanyarban sokkal jobb lesz az tuti elvileg...
Ha meg csak egy műanyag előtét akkor pláne jó mert ugye védi a lámpabúrát is meg nem kell átszerelgetni vizsa előtt .
Az hogy gyorsan kopik az esőgumi az nem nagy gond mert nem újjonan veszem van jó cimbim erre elég olcsón hozza a 80-90%-os gumikat én az életben nem veszek rá újj gumit.
Ja télleg el is felejtettem milyen ennek a hátsó felnije? 5 vagy 5.5 col? Merthogy nekem most 160as guma van rajta de az ugye az 5" -ra "való" ha 5.5" akkor beszerzek rá egy 170-es hátsót ^^ asszem leglább is így van.
Az eső gumi nem rossz, viszont többnyire azért jó időben motorozol, ott meg exponenciálisan nő a kopás és úgy érzem elég gyorsan elfogyna, de egy tuti nem arra van kitalálva, hanem nedves útra.
Nekem most autó gumi van rajta, ugyanis lassan kockásra van kopva... tudjátok a sok egykerék! ... perce nem. De már a jó gummák ott figyelnek mellette és várják a melegebb időt, mégpedig Pirelli Supercorsa Dragon.
Akkor úgy néz ki lőve a jog, ma készítek neked egy normális képet, aztán megmérem a rögzítők helyeit is, aztán ez alapján már tuti el lehet dönteni de mint mindenki mondta nem lesz külöbség.
Az nem búra, hanem egy műanyag darab, olyan mint a plexi, csak rá kell pattintani, legalábbis mikor megvette Staillus mintha ezt mondta volna, úgy emlékszem, de majd őőő elmondja.
Nah végre csináltam én is képeket, adatlapomon megtekinthető.
Tegnap kipróbáltam egy esőgumit omg hihetetlen asszem veszek egy párat a hidegebb időkre. Valami félelmetes milyet tapad. Köcce a képet Chris de sajna a jog ülés zár messze nem igy néz ki úgyhogy marad a bontós megoldás. Satillus naon vadállat a Te géped is az a sötétített lámpabúra vidám.
Vizsgán mit szólnak hozzá?
Átíratás... nem tom pontosan nem akarok hülyeséget mondani, de mindennel együtt több mint 50 ezerre jött ki, vagy e körül, szal elég kemény!
Hmm. Ilyen nyers kulcsot akkor lehetne rendelni? Én mondjuk voltam tegnap ugye szervízbe yamahába, ott utánakérdeztem a dolgoknak, akik ajánlottak egy faszit, aki zár alapján tudna kulcsot készíteni, de ahhoz ugye szét kell kapni az egész gyújtáskapcsolót meg ilyeneket. De ez a yamaha nyers kulcs új nekem, kb mennyi lehet egy ilyen? Neked mennyi volt?
Akkor miért vetted, ha tudod hogy nem használod fel az indexeket? Mondjuk nekem még a gyári légycsapók vannak, de úgy érzem ez lesz az utolsó amit fogok eccer majd cserélni rajta. Jah és vidit még mindíg nem tudsz csinálni a martinról?
Te honnan rendelted előre azt a sötített plexit a lámpára.. nekem a lámpám már nagyon
barna, szeretném kicserélni egy fehérre, vagy egy sőtétre. Az én motorom eleje is pont olyan festésű
mint a tiéd. A plexi már fekete, de még van mit változtatni.
Ja.. és megrendeltem a beépíthető indexeket.. de nem fogom berakni mert amúgy is mini indexeim vannak. Így jó pénzért szívesen tovább adom őket. Úgy kb 5000-ért.
40 ezer a retkes atiratas? Nagy geciseg!A balfsz angoloknak meg nem kell fizetni atiratasert Nem tudom miert kell egyre jobban lehuzni az embereket...
Itt csak el kell postazni a forgalmit,es ok kipostazzak az ujjat az uj tulajnak..ingyen...csak biztositas,meg az ut ado
Most jutott eszembe,hogy par napja tema volt a kulcsmasolas...nekem is csak egy volt..utanna bulgariabol rendeltem occson Yamaha nyers kulcsot..es kulcsmasolo megcsinalta
Ki tudja, hogy mennyi egy motor átiratás? Nézegettem a neten ,de egy két dolog nem teljesen tiszta.
Ha minden igaz nekem kb egy 600-as minden okossággal együtt 40-re jött ki. Létezik? Nem kevés bakker. Annyi mint a kocsimnál. De lehet, hogy tévedek?
Sorry az offért.
mondjuk most találtam egy oldalt ahol vannak yamaha jog-hoz zárak felfogatás dettó úgy néz ki csak nem tudom a méreteit(nincs valakinek talonba egy jog? :P lemérni hogy a felfogatás milyen )
vettem faxa motor takaró ponyvát (hivatalos ördögbőr a belseje ) thundercatre xl-es méret vízálló meg minden még AZ ellen is véd szal kiri 3k-ért meg pláne világbajnok
Sötét.. de ritka jó. .de készülj fel, hogy neked kell azt a helyére furkodni. mivel nincs átfúrva..
de amúgy jó a dolog