Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kaposvár? Hmmm... Majd eccer összefuthatnánk... Szerintem vágattni kell, én is szeretnék, még nincs tapasztalatom.

Kipufogóó...Kép, hát őő nos igen, de egy vidinek jobban örülnék!

Jah és 2es 7ezres fordultat. Ma tesztelgettem, de semmi... Próbáltam szép lassan gyorsítás, vagy stagnálok 7ezerre, de semmi... Nem tom mi lehet a gond.. szelekihagyás, lehet hülyeséget mondtam, passsz.... Megoldás: Gyorsan pörgesd tovább!
Sziasztok!

2 napja boldog tulajdonosa vagyok egy 96-os Catnek.
Hát vasvillával sem tudnának lepiszkálni róla .
Bukógomba ügyben kérnék tanácsot, javaslatot.
Előre is köszi.

Üdv: Bmiki
Hali
A video tenyleg jo lenne,de legalabb egy kepet tegyel fel, mert en is kivancsi vagyok ra.Legalabb azt lassuk,hogy mutat.
Gondolom a Tiéd nem csinálja,de ha van vmi ötleted azt szivesen veszem!


Nem tudnál vidit csinálni a hangjáróól... rendkívül kíváncsi vagyok!
Felkerült a Martin dob a kicsikére..

A hangja: egy mély öblös moraly.. hihetlen.. de úgy szól. olyan szépen. nem is durva hangos.. olyan pont kellemes.. leírhatlan boldogság áraszt el amikor csak beindítom.
Jah így már más, én nem tapasztaltam, de holnap megnézem...
Ja,bocs,egy apró dolgot kihagytam:a jelzett fordulatnál olyan,mintha elvennéd a gyújtást egy pillanatra,aztán újra rátennéd
Hát nem tom, de megnézem amit géphez jutok, azenyém micsinál...

De szerintem nekem nem kell 2.ba lennie 8ezernél elkapja a lendület és 10ezernél megint...
Üdv!

Talán találkoztatok már ilyesmivel:
Haver Thundercatja érdekes dolgot produkál,csak második fokozatban gyorsitásnál,kizárólag 7-ezres fordulatszámnál ránt egy óriásit,aztán megindul mint a golyó....alatta,fölötte,más fokozatokban semmi probléma,csak itt...mi lehet ez?
Szervusztok!
Van egy észrevételem, nem áskálódtam még a témában, de
talán ti tudjátok a választ...

Viszonylag kevés "93-96-os Yzf 750-es van a neten eladó, a képen látható fajtából. Nekem nagyon tetszenek, de "nagyon" olcsónak tűnnek. Csak a koruk miatt? Vagy tipushibások? Nehezek? Sokat esznek? Inkább sport vagy inkább túra-sport gépek ezek

Ha valakinek van tapasztalata szívesen olvasnám.
Thx!
Értm... Majd ha meglesz, szívesen meghallgatnám, hogy csicserek...
Én azt halottam, hogy a Martin az Yosimura kopp...

Amúgy nekem sem rendszer lesz, hanem csak dob + leömlő ( összekötő )
Ez ilyen Raptor dob szintű nem?

De nekem még mindíg csak a dob érdekelne, nem akarok rá rendszert... Egy dob+ összekötőcső.
A leömlő + a dob meg a dobra a bilincs az. 45000 HUF összesen..

Ha érdekel a dolog: www.martindob.hu
Helyes!

Mennyibe is fájt ez a martin rendszer? A dob maga mennyit kóstálna?
Nekem is majdnem sikerült a sportdobot feltenni.

Megjött a Martintól rendelt leömlő és a dob. De: a motoron lévő rendszer minden csak gyári nem, így az idesesség miatt.. meg az eredményesség miatt sajna még 1 hetet kell várnom a kicsim új hangjára.

De rendes volt a Martin, azt mondta semmi gond.. menjek le most szombaton. és csinál új leömlöt..

ja és kicseréltem gyárira a kormánysúlyt.. semmi rezonancia.. fülig ér a szám..
Amikor csináltatod a dobot, akkor kell mondani, hogy kicsit szolidabb hangú legyen, és a műszakin meg előre kell szólni, hogy sportdob, és adjanak papírt, hogy okés?
Ez így tök rendben van...nem gondoltam, hogy ilyen egyszerű

Amúgy is a következő mocira valami szolidabb dobot akarok majd...ami ha akarod csendes, ha akarod hangos...mert a mostani nekem mindig hangos...és most megy műszakira....mind1, csak nem kötözködnek...

Egyébként sem jó a mindig hangos dob....néha már engem is rendesen idegesít...hát akkor képzelem, hogy azokat hogy idegesíti, akik mellett elmegyek...
Egy szolid hangú....hogy azért lehessen hallani, de ne legyen idegesítő...ha meg megcsavarod, akkor meg azért szóljon!

Mondjuk az R1 gyári dobbal is már olyan....:) de mondjuk azért egy hatszázas "csak" üveghangot produkál 5számjegynél....mondjuk a thundercat még ilyen téren istenes....de a vérbeli sport600asok azok igencsak üvegesednek gyárival!
Nem kell félni csináltatsz bele egy "kis furulyát" ami visszavesz a hangból elmész a Nemzeti Közlekedési Hatósághoz (volt a neve kpm és sokminden már)és azzal vizsgáztatod le, adnak róla papírt és kész már mehetsz is vele.
Bazz....Szorospatakot el is felejtettem....áááááá, pedig oda el akartam menni, basszus!
Teljesen kiment a fejemből!

Egyébként azt gondoltam, hogy egy R1-gyel nem felénk járkálsz(kicsit szarok az utak...erre egy sportmotor nem téma )!

Ha meg Szloviba mentek túrázni, akkor meg gondolom, összeszeded a haverokat Gyarmaton, és ott mentek ki, nem Tarnócnál!

Figyeljetek már...most olvastam, hogy sportdobra ha nincs műbizonylatod(vagy mid), akkor külföldön levehetik a rendszámot, és azt írta a totalbike.hu-n a motordoki, hogy val.szeg Magyarországon is nemsokára így lesz....viszont ez elég gáz, mert szerintem Mo.-n nem sok embernek van pénze műbizonylatos dobot beszerezni, mert ha jól sejtem, azok a 150ezres kategóriák...

Meg azt írta a srác, hogy a Finster dobokhoz alapból nincs műbizonylat...ha jól tudom a Bodis dobot is magyarok csinálják...ergo arra sem nagyon hiszem...meg szerintem még sorolhatnám...!

Olvassátok el a cikket!Érdekes: http://totalbike.hu/technika/motordoktor/doki070809/
Ritkán megyek felétek. Szécsény-Balassagyarmat között mozgok sokat mikor munkába járok, valamint a Váci szerpentinekre vagy a Mátrába járunk motorozni meg a H.ringre. A hosszabb túrák sem épp felétek vezetnek, ezért nem látsz motorozni valószínűleg. Ma voltam a Szorospataki motoros találkozón felvezetni őket a városban a felvonuláson, jó volt tetszett. Érdemes kimenni oda bárkinek.....látszólag nagyon jó buli van ott és még a hétvégén tart.
Az újjabb és erősebb R1 beszippantja a 12 lityit ez a 150 Le-s injektoros nem eszik annyit. A karbis ami előtte volt kiadva z meg még 1 lityivel kevesebbet fogyaszt mint ez. Jah, és túrán az 5 litert két oldaltáskával, egy telepekolt emeletes tanktáskával, 2 személlyel ette meg.
Pohi!
Most nézem, hogy Te meg szécsényi vagy!hehe...itt vagy egy köpésre....én tőled északra lakok...Litkén!

Amúgy ez a motoros rendőri hogy van?elmész egy képzésre, és kész?vagy vannak ilyen alkalmassági vizsgálatok, ilyenek? Nem mintha nagyon tervezném, csak érdekel!

Még nem is láttam az R1edet a környéken....báááár...én inkább Tarjánban vagyok, de azért Szécsénybe is le szoktam ugrani Kalmár Tibihez....rokonom!
Kössz mégegyszer a válaszokat...tudom, hogy már néha idegesítőek a kérdések(azért remélem, hogy nem:)...de teljesen laikus vagyok...még csak 125ös motorom volt!

Egyébkén decik nem számítanak....csak amikor mondjuk azért 2-3literrel többet benyel, az azért már gáz szerintem!szóval a vfr adatai is teljesen jók, a catről meg már leírták ugyanezeket!

Hiába...sokan mondják, hogy ők nem számolnak fogyasztást, mert a motorozás hobbi, nem kell számolgatni....azért szerintem, ha bárki magába néz, biztos mindenki utána számolt már...én sem úgy vagyok, hogy 4,123234litert eszik...nagyjából utána számolok, hogy kb mennyit...mondjuk nekem az xt 3liter körül szokott....és azt számolom, hogy 2,5 ill 3,5 között legyen kb.!

Az R1 adatai meglepőek...bár szerintem az 100km/h-s túratempóban "alapjáraton" megy....

De azon viszont meglepődtem, hgoy ha forgatod, akko ris megáll 8ból...azt hittem, hogy ha kened az 1000eseknek, akkor 10-12őt bevesznek!(mondom full laikus vagyok )

Egyébként majd igyekszem valami jó darabot kifogni....szakértő tuti lesz...aki ránéz....aztán meg majd lesz vmi!

Nah...még1* kösz a válaszokat, és a türelmet...és balesetmentes kilométereket mindenkinek!
erre nehéz válaszolni. Van aki bagóért odaadja a makulátlan gépét, valaki meg sokat kér a szarért is.
Én tavaly elég olcsón, 570-ért vettem a viffert. Jobb oldalán van egy kisebb idom hiba eldőlés miatt, szerkezetileg viszont hibátlan. A Cat-et 850-ért adtam el. Elég nagy a szórás az árakban.
De pl itt a topicban is árultak egy Cat-et 650 körül, na azon én is gondolkodtam, hogy meg kellene venni.