Én meg úgy vagyok vele, hogy van egy bizonyos ár ami alatt nem adom el. Inkább rohadjon meg a garázsban de elkótyavetyélni nem fogom. Legalább van egy tartalékmotorom.
Hali skacok! Eladó a bringám jó állapotban. Tényleg az enyémet láttad Szerintem felesleges horror áron hirdetni egy mocit évekig hogy othon pihenjen a gariba Kűlönben nem vagyok normális mert most költöttem rá 160E forintot ,amit senki nem fizet meg.
Azta...most néztem hirdetéseket, és van egy cat 710-ért...ismerős is volt a kép erről a fórumról...és tényleg...Biss néven írt....kék-fehér....és van egy kép neki az igazolványban...sztem egy 1100XX-szel...és lehet, hogy ezért adná már el a cat-et...de azért elég olcsó!1998-as!
Épp az imént volt alkalmam körbenézni egy thundercat-et!
Tudni kell, hogy felénk a cross-ozás megy nagyon, és sport(túra) mocikat ritkán lát az ember...és a környéken ez az egyetlen cat(tudtommal)!
Megnéztem....2002es évjárat...és nagyon szép állapotban van...királykék szín....ugyanolyan színű plexi!
Kérdeztem a tulajt a mociról...állítása szerint semmi gondja nincs a mocival, fogyasztása 5-8liter között mozog(pedig hallom, hogy hogy megy...és hát...izé....küldi)!
Szóval...jó véleménnyel volt...bár annyira nem lepett meg...:)
Fuh...most olvastam, egy gyerek írta....kint volt olaszban...fuh...tök ráizgultam arra az országra...:)
Mocival mehetsz legálisan a kocsisorok között....mindenki száguldozik, dudál minden, és mégsincs olyan sok baleset, mint nálunk....városban is tolják, mint állat!
Szerencsemre a mocival nincs gond,csak kb 1600 kilometerre van tolem.En meg a szabimat toltottem nelkule.De ma megyek vissza es remelem holnap verofenyes napsutesben koptathatom az aszfaltot.(a 2es feloras delutani szunetemben,amit melo kozben kapok).
Huh...hát már én is dolgozhatnék...most talán lesz munkahelyem is....(?)
Egyébként szezonban nagyon szar, amikor rossz a moci, és hallod, hogy mások meg húzzák minden felé....:) Ezt egyszer éltem át(3hétig), meg most télen....mert ugye nem volt rossz idő....viszont én meg leadtam a mocit szerelésre(a gyerek meg b.szott rá....úgy kellett másik embert szerezni)!
Amúgy még nekem ilyen leállások nagoyn nem vtak(kopp-kopp-kopp)
A régi Xt-mből nem kell egy 6voltos(ami picit már gyengélkedett ), van egy fölösleges...hátha félerőre kap?
Hát...pestig megőrülök mocival...a váci szerpentineknél igen kevés egy 125ös négyütemű teljesítménye :S...nemhiába megyek már nagyA-ra...a faxom ki van a hegyekkel...pedighát nálunk van elég :)
Hát....kép az mindig jöhet...:)
Sikerült letölteni a videodat a youtube-ról a progival, amit ajánlottál...utólag is kössz!
Bazz...szét akartam kapni a lengővillát...nem jön ki a tengely(nekem a blokkhoz csatlakozik)...felhívtam egy hozzáértő haveromat, azt mondja, biztos össze van rohadva(hát felénk az emberek nem arról híresek, hogy ápolják a mocikat...használják, oszt kész...megy amíg nagyobb gond nincs....akkor meg kopp...csak most én koppantam...:S(pedig én ápolnám...), és ne is basztassam(ütögessem erősen), mert lehet, hogy szétreped a blokknak az a része, ahova csatlakozik a tengely....még szerencse, hogy egy kicsit elfordítva nem lóg a lengővilla....műszakira jó lesz :)
Jah...egyébként ddt500, Te honnan vagy?én Nógrádból!Ha a közelből lennél, akkor összefuthatnánk egy moci-nézésre!
Vagy, ha vki van Nógrádból, az szólhatna....megnézném a mociját :)
A váz maga nem sérült. Voltam vele Kaposváron. Top speed-ig biztonságos. Végül is a motor a jobb oldalán csúszott. A biztosító fizetett . Azt nem állítom, hogy karcmentes mert maradtak még hibák de amúgy szerkezetileg semmi baja. Ha gondolod küldök még képeket róla.
hihi...most néztem, milyen értelmesre sikeredett az egyik mondat az utolsó hozzászólásomban(haverom...)
Ddt500: irigyellek...:)...2motor(nem is akármilyen!)+asszony....na így nemrossz az élet :)
Egyébként így egymás mellett nézve...a cat egy picit szélesebbnek tűnik...
Hát ha jövő tavaszig nem viszik el a cat-et, és még eladó lesz....én tuti megnézem!és persze, ha jó állapotban van...vevő vagyok rá:)
De ez még a jövő zenéje....minden esetre a színösszeállítása tetszik!
Az idomok meg mintha most lettek volna fényezve!(bár, mintha a te hozzászólásaidban olvastam volna, hogy borultál, és nemrég festetted!...tényleg, amúgy ha így volt, a váz, ilyenek nem sérültek egyáltalán, vagy azt is javíttattad?)
Nah...az jó, ha nem kellett állítgatni...frankó a gép!
Bazz...haverom cseréltünk mocit, azt mondja, olyan mintha csavarná az enyém a seggét....hát nekem fel sem tűnt, mert minden nap megyek vele(mondjuk azért kanyarban néha instabil volt)....megnéztük: lóg az egész lengővilla...úgyhogy megyek szétkapom...és milyen szerencsém van, hogy fateromnak itthon esztergályos műhelye van...csináltatok vele egy perselyt, az van kikopva!
Azért kellemes motorozást mindenkinek...gondolom, jónéhányan Sirokon töltitek a napot!:)
Én most 34500-nál nézettem át a teljes motort. Semmit sem kellett motorikusan beállítani. Szep. héz. renben.. stb.. csupán egy kis alapjárat gondom volt.
De amúgy minden okés.. Én merem mindenkinek ajánlani. Van bent bőven erő.. na és túrasport.. a dolog. Nem sportmotor. nem fáradsz el annyira..
Nah...köszönöm a progit, megpróbálkozok vele....hát annak a topspeed videonak a vége tetszik nagyon....az nagyon állat, amikor elhúzol a kamera előtt...:)
Szelepállítás 42000-enként sztem semmi....olvastam a régebbi kawáknál, hogy évente...na az azért durva...:) Tényleg, karbi szinkront milyen gyakran kell lőni?és mennyire befolyásolja a gép viselkedését?
Satillus által említett negatívumok:
Váltó....hát sztem a mostani rohadt régi kisXT-mhez képest biztos nem keményebb....:)
Központi sztender...hát jah...tényleg praktikus néha, de sztem csúnyítja is a mocit...egy kicsit!
Nagy súly...hát sztem én hülyén is néznék ki egy 170 kilós csutka gépen(a mostanin is elég hülyén festek :)...szóval 195cm105kg)
Az F3-as meg...hát elég gáz ez a szervizelés...mondjuk az a moci nekem kinézetre sem tetszik annyira...sztem nagyon le van maradva a cat-hez képest design-ban...viszont állítólag rohadt megbízható, és erős!
Szóval az említett negatívumok nekem annyira nem is negatívumok...egyelőre :)
Tudni kell, hogy felénk a cross-ozás megy nagyon, és sport(túra) mocikat ritkán lát az ember...és a környéken ez az egyetlen cat(tudtommal)!
Megnéztem....2002es évjárat...és nagyon szép állapotban van...királykék szín....ugyanolyan színű plexi!
Kérdeztem a tulajt a mociról...állítása szerint semmi gondja nincs a mocival, fogyasztása 5-8liter között mozog(pedig hallom, hogy hogy megy...és hát...izé....küldi)!
Szóval...jó véleménnyel volt...bár annyira nem lepett meg...:)
Mocival mehetsz legálisan a kocsisorok között....mindenki száguldozik, dudál minden, és mégsincs olyan sok baleset, mint nálunk....városban is tolják, mint állat!
Nagy jó lehet, egyszer remélem kijutok!
Egyébként szezonban nagyon szar, amikor rossz a moci, és hallod, hogy mások meg húzzák minden felé....:) Ezt egyszer éltem át(3hétig), meg most télen....mert ugye nem volt rossz idő....viszont én meg leadtam a mocit szerelésre(a gyerek meg b.szott rá....úgy kellett másik embert szerezni)!
Amúgy még nekem ilyen leállások nagoyn nem vtak(kopp-kopp-kopp)
Hát...pestig megőrülök mocival...a váci szerpentineknél igen kevés egy 125ös négyütemű teljesítménye :S...nemhiába megyek már nagyA-ra...a faxom ki van a hegyekkel...pedighát nálunk van elég :)
Rossz idő van....óvatosan mocizzatok!
Sikerült letölteni a videodat a youtube-ról a progival, amit ajánlottál...utólag is kössz!
Bazz...szét akartam kapni a lengővillát...nem jön ki a tengely(nekem a blokkhoz csatlakozik)...felhívtam egy hozzáértő haveromat, azt mondja, biztos össze van rohadva(hát felénk az emberek nem arról híresek, hogy ápolják a mocikat...használják, oszt kész...megy amíg nagyobb gond nincs....akkor meg kopp...csak most én koppantam...:S(pedig én ápolnám...), és ne is basztassam(ütögessem erősen), mert lehet, hogy szétreped a blokknak az a része, ahova csatlakozik a tengely....még szerencse, hogy egy kicsit elfordítva nem lóg a lengővilla....műszakira jó lesz :)
Jah...egyébként ddt500, Te honnan vagy?én Nógrádból!Ha a közelből lennél, akkor összefuthatnánk egy moci-nézésre!
Vagy, ha vki van Nógrádból, az szólhatna....megnézném a mociját :)
Ddt500: irigyellek...:)...2motor(nem is akármilyen!)+asszony....na így nemrossz az élet :)
Egyébként így egymás mellett nézve...a cat egy picit szélesebbnek tűnik...
Hát ha jövő tavaszig nem viszik el a cat-et, és még eladó lesz....én tuti megnézem!és persze, ha jó állapotban van...vevő vagyok rá:)
De ez még a jövő zenéje....minden esetre a színösszeállítása tetszik!
Az idomok meg mintha most lettek volna fényezve!(bár, mintha a te hozzászólásaidban olvastam volna, hogy borultál, és nemrég festetted!...tényleg, amúgy ha így volt, a váz, ilyenek nem sérültek egyáltalán, vagy azt is javíttattad?)
Bazz...haverom cseréltünk mocit, azt mondja, olyan mintha csavarná az enyém a seggét....hát nekem fel sem tűnt, mert minden nap megyek vele(mondjuk azért kanyarban néha instabil volt)....megnéztük: lóg az egész lengővilla...úgyhogy megyek szétkapom...és milyen szerencsém van, hogy fateromnak itthon esztergályos műhelye van...csináltatok vele egy perselyt, az van kikopva!
Azért kellemes motorozást mindenkinek...gondolom, jónéhányan Sirokon töltitek a napot!:)
De amúgy minden okés.. Én merem mindenkinek ajánlani. Van bent bőven erő.. na és túrasport.. a dolog. Nem sportmotor. nem fáradsz el annyira..
Szelepállítás 42000-enként sztem semmi....olvastam a régebbi kawáknál, hogy évente...na az azért durva...:) Tényleg, karbi szinkront milyen gyakran kell lőni?és mennyire befolyásolja a gép viselkedését?
Satillus által említett negatívumok:
Váltó....hát sztem a mostani rohadt régi kisXT-mhez képest biztos nem keményebb....:)
Központi sztender...hát jah...tényleg praktikus néha, de sztem csúnyítja is a mocit...egy kicsit!
Nagy súly...hát sztem én hülyén is néznék ki egy 170 kilós csutka gépen(a mostanin is elég hülyén festek :)...szóval 195cm105kg)
Az F3-as meg...hát elég gáz ez a szervizelés...mondjuk az a moci nekem kinézetre sem tetszik annyira...sztem nagyon le van maradva a cat-hez képest design-ban...viszont állítólag rohadt megbízható, és erős!
Szóval az említett negatívumok nekem annyira nem is negatívumok...egyelőre :)