Nekem az R1 5 litert eszik túratempóban (120 km/h) Ha állatkodok meg normálisan i s közlekedek akkor olyan 6.5-ös átlag jön ki, ha H.ring van akkor beszippant olyan 8-9 litert de ott meg van forgatva rendesen...
Jah...és nem eszik sokkal többet a vfr?nagyobb hengerűrtartalom...régebbi technológia....szóval kicsit tartok a fogyasztástól, mert a korabeli 600asokra irkáltak normál tempóban 6,5litert...akkor egy 750es?
Eszik majd vagy 7,5-öt....az nem túl nyerő...merthogy Ddt500 azt írta a 750es gixxerre, hogy 7liter....az nagyjából okés...mert teljesítményben is annyit ad!
Be tudnád lőni a két típusnál, hogy kb. mennyiért kapsz már jó(normális) darabot?Ami nincs legyepálva?
De főként az anyagiak miatt lehet, hgoy nekem is vfr lesz....tényleg...tök jó....thundercat topic, de egy vfr kérdés...1990től gyártották az egy+két lámpás modellleket is?a két lámpásban ég mind a két izzó?egyébként vfr-t vagy kékben, de inkább hófehérben vennék!abban nagyon állat!Itt egy fehér:)
Anyagiak miatt. Mostmár tudnék venni újabbat, de nem kell, mert bőven kiszolgál a vfr.
Egyébként mindkét típussal jól járnál, fasza kis motorok, csak nem roncsot kell venni.
Tényleg....Finlux...mi vitt rá, hogy egy régebbi motort vegyél?
Nah, ez ténlyeg érdekel, mert ez érdekes!(kivéve ha anyagiak miatt tetted)
Mert azért a Cat veri bőven kinézetben a Vfr-t...azt meg kell hagyni! A motor kidolgozásában már nem vagyok biztos...mert az Fzr-ekhez képes írta valaki hogy nagyságrendekkel jobb a vfr összeszerelése!
Finlux...azért a Te kritikád talán a legfurább....hiszen egy újabb után álltál vissza egy "régebbire"...persze a vfr mindig is megelőzte(megelőzi) a korát!
Egyébként én főleg túrázásra használnám...mondjuk olyan 120as átlagtempóval...kb...de ezt még annyira nem tudom, hisz még csak kismotorom volt...de sztem ott mozogna az átlagtempóm!
Szóval nemtudom, hogy mennyire számítana a futómű(alapvetően nem vagyok egy versenyző szellemű ember)...a mostani régi kisXT-mhez képest biztos a vfr futóműve is nagy előrelépés lenne!
Nomeg sűrűbb/hígabb olajjal azért egy nem állítható futóművet is tudsz "állítani"!
Amúgy az XT 600 tényleg csak azért jött be a képbe, mert haverom mondta, hogy nagyon olcsó fenntartani, és szinte sosem pihen szezonban sem(bár ez szerintem a Cat-re, és a Vfr-re is igaz...ezért maradtak bent a körben)....de azért nem hiszem, hogy az lesz....!
A Vfr-ben tényleg nagyon komoly a vezérmű hangja...meg azért a v4hang is odateszi magát!:)
Csak egy picit attól tartok, hogy a Vfr-eket jobban kikezdte az idő vasfoga...bár ez inkább bánásmód függő!
Nekem volt Cat-em, és most 90-es Vfr-em van. Ami a Cat mellett szól, hogy valamivel könnyebb, a rugóstag + első villán állítható minden, újabb, szebb. Ami a Vfr mellett szól, hogy a váltója nagyságrendekkel jobb, a motorja jóval nyomatékosabb, talán a legtartósabb, legmegbízhatóbb motor. Kényelmesebb mint a Cat. Nekem szebb a V4 hangja, és a fogaskerékvezérlés vinnyogása. :) Ja, és ezeket az előnyöket úgy hozta a vfr, hogy lassan 80000km van benne. A magyar VFR klubban van jópár 100000km feletti példány, és kutya bajuk.
Igazából a Vfr butább futóműve sem zavar, úgy jó ahogy van, persze ki mire használja. Összeségében mindkét moci jó, az én szívem akkor is a Viffer felé húz.
Hát azért a VFR 750-en már nagyon régi. Összeteheted a két kezed ha találsz épp példányt. Az XT? Hát annak tényleg semmi köze a két másikhoz. Egyébként a Thundercaton 3 liter maradék benzinnél kezd el világítani a sárga lámpa. Ami testvérek között is 50km-nyi benzint jelent még.
Az lehet....azért élőben adná ezt vissza....hiába...a kép csak egy kép...de amikor ott vagy, és látod a kettőt....körbenézed, van alkalmad összemérni nagyjából!
Tudtok segíteni? Nézegettem vfr750-eket is....mondjuk nekem a 1990es évjárattól tetszenek...a féllengőkaros...a motorról csak jót hallottam, de egyesek szerint a futóműve(a hátsó lengőkar) nem a legjobb...mit tudtok erről?
Tudom, hogy nem ez az a topic, de ha tudtok vmit, leírhatnátok!
Azért a Cat még mindig jobban tetszik....csak drágább is(nomeg fiatalabb!)!
Végülis jövő tavaszra 3motor maradt bent....Thundercat, Vfr750 1990es évjárattól(azért a cat sportosabb...nomeg a sor4 hang egy picit jobban bejön...viszont itt van digit óra(azért nem árt, ha tudom az időt), meg benzinszintmérő), Xt600 1997es évjárattól(jól néz ki, de már nem nagyon akarok endurot...viszont haveromnak az volt, és állítása szerint a legmegbízhatóbb motor a világon, és rohadt olcsón fenntarható...alkatrész, benzin stb.)
Hehe...megnéztem a képeket....kezdjük szépen sorban....a Cat nagyon szép....amikor meg a Cbr mellett van, akkor meg nagyon lejön, hogy a cbr sportosabb egy kicsit(mélyebben van az eleje)!
Fuh....hát a védőangyal meg....nagyon állat....
Mi lenne, ha egy ilyen ülne mindig az utasülésen, és némelyik paraszt autóst(akinek nem inge, ne vegye magára!...vannak nagyon rendesek is, nomeg átlagosak....velük semmi baj!) egy ilyen lövöldözné....
Mondjuk azért már a látvány sem lenne semmi....képzeljétek el a szitut...
Hát az tuti, hogy nem egy utolsó darab...tényleg szép....ez már nem a 2kör-lámpás fzr....egy kis farok-idom csinosítás(csere... )...nomeg a festés is frankó!
A motorjával meg csak nincs gond!
Hali!
Szemelyszerint nekem tetszik a geped .Az teny, hogy egyedi.A hatulja tenyleg thundercat, vagy legalabbis az volt. Sajna nem tudok segiteni a tavolsag miatt az ulesvasarlasban.De remelem valaki tud.Sok szerencset az uj motorhoz,es balaesetmentes kilometereket.
Sziasztok!
Vettem egy FZR-t papíron 93-as, valójában már nem tudom. A fórumon azt mondták nekem, hogy ez nem lehet az az évjárat. Mindegy, már megvettem. Nem foglalkozom vele! A gondom az, hogy az ülést szeretném lecserélni. Állítólag a hátsó idom nem FZR, hanem Thundercat-é. Szóval? Szerintetek is így van? Honnan tudnék rá ülést szerezni?
Köszönöm a segítséget!
(Sajnos ide nem sikerült felraknom a képet, de az adatlapomon ott van)
Örömmel jelentem hogy: már 1 hét és felkerül a macskámra a zsír új Martin dob, 45000- leömlövel eggyütt, így bíztosan jobban fog dorombolni..Ne hari.. de már alig-alig várom . .
5.5-6 l/100km 150 körüli dinamikus haladásnál
6-7 l állatkodva
a Cat is kb így fogyasztott, talán 1-2 decivel kevesebbet
Eszik majd vagy 7,5-öt....az nem túl nyerő...merthogy Ddt500 azt írta a 750es gixxerre, hogy 7liter....az nagyjából okés...mert teljesítményben is annyit ad!
De főként az anyagiak miatt lehet, hgoy nekem is vfr lesz....tényleg...tök jó....thundercat topic, de egy vfr kérdés...1990től gyártották az egy+két lámpás modellleket is?a két lámpásban ég mind a két izzó?egyébként vfr-t vagy kékben, de inkább hófehérben vennék!abban nagyon állat!Itt egy fehér:)
Egyébként mindkét típussal jól járnál, fasza kis motorok, csak nem roncsot kell venni.
Nah, ez ténlyeg érdekel, mert ez érdekes!(kivéve ha anyagiak miatt tetted)
Mert azért a Cat veri bőven kinézetben a Vfr-t...azt meg kell hagyni! A motor kidolgozásában már nem vagyok biztos...mert az Fzr-ekhez képes írta valaki hogy nagyságrendekkel jobb a vfr összeszerelése!
Egyébként én főleg túrázásra használnám...mondjuk olyan 120as átlagtempóval...kb...de ezt még annyira nem tudom, hisz még csak kismotorom volt...de sztem ott mozogna az átlagtempóm!
Szóval nemtudom, hogy mennyire számítana a futómű(alapvetően nem vagyok egy versenyző szellemű ember)...a mostani régi kisXT-mhez képest biztos a vfr futóműve is nagy előrelépés lenne!
Nomeg sűrűbb/hígabb olajjal azért egy nem állítható futóművet is tudsz "állítani"!
Amúgy az XT 600 tényleg csak azért jött be a képbe, mert haverom mondta, hogy nagyon olcsó fenntartani, és szinte sosem pihen szezonban sem(bár ez szerintem a Cat-re, és a Vfr-re is igaz...ezért maradtak bent a körben)....de azért nem hiszem, hogy az lesz....!
A Vfr-ben tényleg nagyon komoly a vezérmű hangja...meg azért a v4hang is odateszi magát!:)
Csak egy picit attól tartok, hogy a Vfr-eket jobban kikezdte az idő vasfoga...bár ez inkább bánásmód függő!
Köszi mindenkinek a gondolatokat!
Igazából a Vfr butább futóműve sem zavar, úgy jó ahogy van, persze ki mire használja. Összeségében mindkét moci jó, az én szívem akkor is a Viffer felé húz.
Tudtok segíteni? Nézegettem vfr750-eket is....mondjuk nekem a 1990es évjárattól tetszenek...a féllengőkaros...a motorról csak jót hallottam, de egyesek szerint a futóműve(a hátsó lengőkar) nem a legjobb...mit tudtok erről?
Tudom, hogy nem ez az a topic, de ha tudtok vmit, leírhatnátok!
Azért a Cat még mindig jobban tetszik....csak drágább is(nomeg fiatalabb!)!
Végülis jövő tavaszra 3motor maradt bent....Thundercat, Vfr750 1990es évjárattól(azért a cat sportosabb...nomeg a sor4 hang egy picit jobban bejön...viszont itt van digit óra(azért nem árt, ha tudom az időt), meg benzinszintmérő), Xt600 1997es évjárattól(jól néz ki, de már nem nagyon akarok endurot...viszont haveromnak az volt, és állítása szerint a legmegbízhatóbb motor a világon, és rohadt olcsón fenntarható...alkatrész, benzin stb.)
Vélemény a 3mociról?
Előre is köcc mindenkinek!
Balesetmentes gurulást!
Fuh....hát a védőangyal meg....nagyon állat....
Mi lenne, ha egy ilyen ülne mindig az utasülésen, és némelyik paraszt autóst(akinek nem inge, ne vegye magára!...vannak nagyon rendesek is, nomeg átlagosak....velük semmi baj!) egy ilyen lövöldözné....
Mondjuk azért már a látvány sem lenne semmi....képzeljétek el a szitut...
A motorjával meg csak nincs gond!
Szemelyszerint nekem tetszik a geped .Az teny, hogy egyedi.A hatulja tenyleg thundercat, vagy legalabbis az volt. Sajna nem tudok segiteni a tavolsag miatt az ulesvasarlasban.De remelem valaki tud.Sok szerencset az uj motorhoz,es balaesetmentes kilometereket.
Vettem egy FZR-t papíron 93-as, valójában már nem tudom. A fórumon azt mondták nekem, hogy ez nem lehet az az évjárat. Mindegy, már megvettem. Nem foglalkozom vele! A gondom az, hogy az ülést szeretném lecserélni. Állítólag a hátsó idom nem FZR, hanem Thundercat-é. Szóval? Szerintetek is így van? Honnan tudnék rá ülést szerezni?
Köszönöm a segítséget!
(Sajnos ide nem sikerült felraknom a képet, de az adatlapomon ott van)
Meghallgatám utána hogy csicsereg...
Örömmel jelentem hogy: már 1 hét és felkerül a macskámra a zsír új Martin dob, 45000- leömlövel eggyütt, így bíztosan jobban fog dorombolni..Ne hari.. de már alig-alig várom . .