Na! Végre kész lett a mocim. Eladó 950000ft-ért, bár ebből még faraghatunk.
A kipufogó karcos, plussz még néhány esztétikai hiba van rajta. http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Van egy hülye kérdésem! Az a helyzet, első sor 4 gépem, és nem tom ez jó e vagy sem.
Ha kb 1 hét után ráadom a gyújtást, akkor egyhe pattogó hangot hallok. Mély, tomba pattogásokat. Ilyen tötötötötö, mikor mennyit, s egy kis rövid ideig. Ha nap mint nap közlekedek akkor nem csinálja. Ez normális?
2003-as
friss műszagi
első tutaj
dupla dob
emelt csutka 12 cm +
korrect elsőfék (fazer tuning )
mobiltelefontartó
kis esztétikai hibával
32 500 km
castrol 10w 60
1 300 000 ft -Nyiregyháza
xj900@freemail.hu
Na .. visszavittem a gépet, hogy ledobassam a Kenda Cruiser gumit ami chopper motorra való és nem egy Thundercatre. A Varga Ákos. a nagy hős aki végigment a Dakaron. Szép teljesítmény persze. De miért sporol és járatja le magát?
Végül is vettem egy Metz. Z6-ost . és beleadott 20000-at. De odamentem és én könyörögtem a szerelőnek, hogy csinálja már meg. Ez a KTM Alma . győrbe. hát. le sem szarják a vevőt. komolyan..
Azzal foglalkozik, hogy behozza a gépet oszt ahogy van eladja. Át sem nézik.. komolytalanok..
Nos, ez egy tökéletes kis saját vélemény volt. Számomra mindenképp építő jellegű. És maximálisan egyetértek a választással, habár még friss tulaj vagyok, de már most megszerettem!
Nálam a fém fékcső megvan, tanktáska alá majd nekem is kell vennem olyan bőrt.
Végsebesség téma? Háát, bevallom 220nál jobban nem mentem vele, a gyorsulását meg pláne nem néztük, s a fogaskerekben sem merültem még el. Viszont a fokozatok nálam vhogy így alakulnak, szabályzásig, ami 13 ezer felett picivel, nagyon nem lehet belepörgetni pirosba, de nem is szoktam, ezt csak kíváncsiságból néztem meg:
1es 100-110
2es 150-160
3as 190 körül
Én ennyit tudok mondani, de szerintem nem a sebesség számít. A lényeget a kolléga is megmondta, rendkívül kényelmes túrázásnál, és mivel sportos is a gép, ezért ezt az oldalát is meg tudja mutatni.
OFF-olok picit. „Szüksége van a lelkemnek” ráája hogy leírjam tapasztalataimat a TC-ról, mivel 6 évig! használtam ezt a típust. Ebből következően gondolhatja a polgár, hogy mindig a szívem csücske marad ez a típus. Az utóbbi 6 év alatt 2 Tcatom volt, egy amerikai modell és egy eu a legutóbbi amit pár napja vittek el tőlem 4évig volt nálam. Én voltam a második tulaj, 5000km rel vettem és majdnem síííírtam amikor láttam, hogy elviszik úgy hozzámnőtt
Legszívesebben megtartottam volna sokoldalúsága és kényelme, megbízhatósága.. sorolhatnám –miatt, de 2 motor elég luxus manapság. A nyomaték hiánya és a futóműbeli 11 éves kontsrukció volt az oka ami miatt úgy éreztem kezdtem kinőni a vasat. Használtam a motort, túrázásra és „vasárnapi állatkodásra” sikeresen egyaránt. Persze mind ez idő alatt jobban vigyáztam rá mint a szemem fényére. 5000km -enként olajcsere, egykerekezés szóba sem jöhetett és meglehetősen figyeltem a küllemére is természetesen.
Nagyon sokat motoroztam vele elsősorban 2 személlyel, + volt hozzá komplett nonfango dobozrendszerem ami mellesleg nagyon hasznos volt a 2 hetes túrák folyamán. Voltam vele Horvátországban (az egész parton végig) Elba szigetén, észak Olaszország (az egész --Rómáig) és körbemotoroztuk Corsica szigetét, a környező kisebb Országokat meg már nem is említem. Fogyasztása 4,2-6,5 l –ig terjedt. 6,5L –től többet még folyamatos 2 személyes felpakolt formátumban sem evett 180-200 as tempónál az Olasz autópályán. Persze fontos, hogy a karbik jól be legyenek állítva. Én 12000 ként vittem szinkronra, és mindig minimálisat kellett csak állítani 1 vagy 2 karbin. Viszont az a pici is sokat számít!
Igazából csak jót tudnék mondani a vasról és mindazt többszörösen hálálta meg ahogy én bántam vele.!
Pár adat:
Az olaj amit használtam 10W-50 Motul Easter (félszintetikus). Xerintem ez a legjobb neki. Gyertyából csak NGK -csere 15000 ként javasolt normál használat mellett.
Volt vita a gumiméretről: ha a gyári sárvédő fut a hátsó kerék felett akkor a 180as gumi bele sem fér! A 160as ennek a tipusnak meglátásom szerint (gyári méret) mindeképp a legjobb. Felesleges kísérletezgetni mással. Előre meg persze a 120/70 es standard méret (bár a gyári 120/60 –as, viszont az előbbiből lényegesen gyakoribb a gumiméret. Én használtam 120/60 asat is, nem sok különbséget éreztem.
A végsebesség nekem óra szerint max 250 volt a 74 kg-om alatt.2 Személlyel kb 230 körül. A GPS szerint nem csal az óra.
Olajfogyasztás NINCS. Egyik TCatomnál sem volt. ! Tévhit akik azt mondják, hogy eszi az olajat..
Az üzemanyag visszajelző sárga led, kb 3liternél gyulladt ki. Ilyenkor volt még elmentem vele 80m ert is… -2 személlyel!
Hasznos dolog: a fém fékcső, nedves szarvasbőr a tanktáska alá (karcok megelőzésének szempontjából), és egy sportdob mindeképpen, mivel a TC szerencsére még teljesen nyitott és igen szép hangja van minden fordulatszám tartományban, átlátszó fólia a tankra (bőrruha dörzsölés ellen ) stb….
Mindenki becsülje meg a vasat, főleg ha sikerült egy szép példányt kifognia! Szerintem az egyik legjobb, legsokoldalúbb, legkisebb szervizigényű konstrukciója ennek a kategóriának. És szerintem szép is :) .
Simán megálja a helyét a mai motorok között ebben az un. Túrasport kategóriában!
Lehet jövőre hozatok a tengeren túlról egy 2008 asat. :))))))
Komoly a 260 én 180-190 nél még nem mentem vele többett a 4-esen , mert lefelé pulcsiba vissza pedig sölétbe jöttem , már ruhába mert kölcsönadtam a cucomat! Nagyon örülök a mocinak nem gondoltam volna hogy ilyen kezes kis joszág , és kényelmes !
Nem tudom hány fogas a lánckerék, de nekem a gyárival leforogja a hatodikat. 260 óra szerint de még menne csak nem akarom belegorgatni a pirosba. A gyorsulását nem mértem soha.
Köszi! Gyárilag hány fogas az első kicsi fogaskerék? 201 méteren 7,8 mp.-et mentem a ringen nem túl jó rajtal. Mértétek esetleg az időtöket? Óra szerinti végsebesség? Köszi a segítséget !
Akkor had szinesítsem a topiccot.
A kipufogó karcos, plussz még néhány esztétikai hiba van rajta. http://www.kepesmotor.hu/yamah...
mit ?
a karpurátort !
hova ?
fel ...
:o)
legszebb hang, márciusban , újraélesztése a motornak
Ha kb 1 hét után ráadom a gyújtást, akkor egyhe pattogó hangot hallok. Mély, tomba pattogásokat. Ilyen tötötötötö, mikor mennyit, s egy kis rövid ideig. Ha nap mint nap közlekedek akkor nem csinálja. Ez normális?
2003-as
friss műszagi
első tutaj
dupla dob
emelt csutka 12 cm +
korrect elsőfék (fazer tuning )
mobiltelefontartó
kis esztétikai hibával
32 500 km
castrol 10w 60
1 300 000 ft -Nyiregyháza
xj900@freemail.hu
Végül is vettem egy Metz. Z6-ost . és beleadott 20000-at. De odamentem és én könyörögtem a szerelőnek, hogy csinálja már meg. Ez a KTM Alma . győrbe. hát. le sem szarják a vevőt. komolyan..
Azzal foglalkozik, hogy behozza a gépet oszt ahogy van eladja. Át sem nézik.. komolytalanok..
Nálam a fém fékcső megvan, tanktáska alá majd nekem is kell vennem olyan bőrt.
Végsebesség téma? Háát, bevallom 220nál jobban nem mentem vele, a gyorsulását meg pláne nem néztük, s a fogaskerekben sem merültem még el. Viszont a fokozatok nálam vhogy így alakulnak, szabályzásig, ami 13 ezer felett picivel, nagyon nem lehet belepörgetni pirosba, de nem is szoktam, ezt csak kíváncsiságból néztem meg:
1es 100-110
2es 150-160
3as 190 körül
Én ennyit tudok mondani, de szerintem nem a sebesség számít. A lényeget a kolléga is megmondta, rendkívül kényelmes túrázásnál, és mivel sportos is a gép, ezért ezt az oldalát is meg tudja mutatni.
Széles Utat!
OFF-olok picit. „Szüksége van a lelkemnek” ráája hogy leírjam tapasztalataimat a TC-ról, mivel 6 évig! használtam ezt a típust. Ebből következően gondolhatja a polgár, hogy mindig a szívem csücske marad ez a típus. Az utóbbi 6 év alatt 2 Tcatom volt, egy amerikai modell és egy eu a legutóbbi amit pár napja vittek el tőlem 4évig volt nálam. Én voltam a második tulaj, 5000km rel vettem és majdnem síííírtam amikor láttam, hogy elviszik úgy hozzámnőtt
Legszívesebben megtartottam volna sokoldalúsága és kényelme, megbízhatósága.. sorolhatnám –miatt, de 2 motor elég luxus manapság. A nyomaték hiánya és a futóműbeli 11 éves kontsrukció volt az oka ami miatt úgy éreztem kezdtem kinőni a vasat. Használtam a motort, túrázásra és „vasárnapi állatkodásra” sikeresen egyaránt. Persze mind ez idő alatt jobban vigyáztam rá mint a szemem fényére. 5000km -enként olajcsere, egykerekezés szóba sem jöhetett és meglehetősen figyeltem a küllemére is természetesen.
Nagyon sokat motoroztam vele elsősorban 2 személlyel, + volt hozzá komplett nonfango dobozrendszerem ami mellesleg nagyon hasznos volt a 2 hetes túrák folyamán. Voltam vele Horvátországban (az egész parton végig) Elba szigetén, észak Olaszország (az egész --Rómáig) és körbemotoroztuk Corsica szigetét, a környező kisebb Országokat meg már nem is említem. Fogyasztása 4,2-6,5 l –ig terjedt. 6,5L –től többet még folyamatos 2 személyes felpakolt formátumban sem evett 180-200 as tempónál az Olasz autópályán. Persze fontos, hogy a karbik jól be legyenek állítva. Én 12000 ként vittem szinkronra, és mindig minimálisat kellett csak állítani 1 vagy 2 karbin. Viszont az a pici is sokat számít!
Igazából csak jót tudnék mondani a vasról és mindazt többszörösen hálálta meg ahogy én bántam vele.!
Pár adat:
Az olaj amit használtam 10W-50 Motul Easter (félszintetikus). Xerintem ez a legjobb neki. Gyertyából csak NGK -csere 15000 ként javasolt normál használat mellett.
Volt vita a gumiméretről: ha a gyári sárvédő fut a hátsó kerék felett akkor a 180as gumi bele sem fér! A 160as ennek a tipusnak meglátásom szerint (gyári méret) mindeképp a legjobb. Felesleges kísérletezgetni mással. Előre meg persze a 120/70 es standard méret (bár a gyári 120/60 –as, viszont az előbbiből lényegesen gyakoribb a gumiméret. Én használtam 120/60 asat is, nem sok különbséget éreztem.
A végsebesség nekem óra szerint max 250 volt a 74 kg-om alatt.2 Személlyel kb 230 körül. A GPS szerint nem csal az óra.
Olajfogyasztás NINCS. Egyik TCatomnál sem volt. ! Tévhit akik azt mondják, hogy eszi az olajat..
Az üzemanyag visszajelző sárga led, kb 3liternél gyulladt ki. Ilyenkor volt még elmentem vele 80m ert is… -2 személlyel!
Hasznos dolog: a fém fékcső, nedves szarvasbőr a tanktáska alá (karcok megelőzésének szempontjából), és egy sportdob mindeképpen, mivel a TC szerencsére még teljesen nyitott és igen szép hangja van minden fordulatszám tartományban, átlátszó fólia a tankra (bőrruha dörzsölés ellen ) stb….
Mindenki becsülje meg a vasat, főleg ha sikerült egy szép példányt kifognia! Szerintem az egyik legjobb, legsokoldalúbb, legkisebb szervizigényű konstrukciója ennek a kategóriának. És szerintem szép is :) .
Simán megálja a helyét a mai motorok között ebben az un. Túrasport kategóriában!
Lehet jövőre hozatok a tengeren túlról egy 2008 asat. :))))))
Üdv mindenkinek & SZÉLES utakat!
K.