Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Enyimét megkapod 900 000-ért. Bontsd szét.
Senki nem tud alkatrészt?
Hali tud valaki yzf gépet valahol bontva? Elöre is köszi.
Nah jó még egyet, ha már ennyire pörögnek az események.
Mi is itt vagyunk!
Haldoklik a topic! Ennyire nincsen tesó a fórumozók közül?

Akkor had szinesítsem a topiccot.
De balfék vagyok!
Nehéz volna rákattintani a linkre? 2000-es.
Szép a moci ! Milyen évjáratú a gép?
Na! Végre kész lett a mocim. Eladó 950000ft-ért, bár ebből még faraghatunk.
A kipufogó karcos, plussz még néhány esztétikai hiba van rajta. http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Tom, hülye kédés volt. Csak régi 2T en a power szelep hangját hallottam, s mint mondtam 4Thez még buta vagyok.
Cilli G , tölt a benzinszivattyú !
mit ?
a karpurátort !
hova ?
fel ...

:o)

legszebb hang, márciusban , újraélesztése a motornak
karbantartott Thunder Cat NEM eszik olajat
Van egy hülye kérdésem! Az a helyzet, első sor 4 gépem, és nem tom ez jó e vagy sem.

Ha kb 1 hét után ráadom a gyújtást, akkor egyhe pattogó hangot hallok. Mély, tomba pattogásokat. Ilyen tötötötötö, mikor mennyit, s egy kis rövid ideig. Ha nap mint nap közlekedek akkor nem csinálja. Ez normális?
eladó

2003-as
friss műszagi
első tutaj
dupla dob
emelt csutka 12 cm +
korrect elsőfék (fazer tuning )
mobiltelefontartó
kis esztétikai hibával
32 500 km
castrol 10w 60
1 300 000 ft -Nyiregyháza
xj900@freemail.hu
Na .. visszavittem a gépet, hogy ledobassam a Kenda Cruiser gumit ami chopper motorra való és nem egy Thundercatre. A Varga Ákos. a nagy hős aki végigment a Dakaron. Szép teljesítmény persze. De miért sporol és járatja le magát?

Végül is vettem egy Metz. Z6-ost . és beleadott 20000-at. De odamentem és én könyörögtem a szerelőnek, hogy csinálja már meg. Ez a KTM Alma . győrbe. hát. le sem szarják a vevőt. komolyan..

Azzal foglalkozik, hogy behozza a gépet oszt ahogy van eladja. Át sem nézik.. komolytalanok..
Nos, ez egy tökéletes kis saját vélemény volt. Számomra mindenképp építő jellegű. És maximálisan egyetértek a választással, habár még friss tulaj vagyok, de már most megszerettem!

Nálam a fém fékcső megvan, tanktáska alá majd nekem is kell vennem olyan bőrt.

Végsebesség téma? Háát, bevallom 220nál jobban nem mentem vele, a gyorsulását meg pláne nem néztük, s a fogaskerekben sem merültem még el. Viszont a fokozatok nálam vhogy így alakulnak, szabályzásig, ami 13 ezer felett picivel, nagyon nem lehet belepörgetni pirosba, de nem is szoktam, ezt csak kíváncsiságból néztem meg:

1es 100-110
2es 150-160
3as 190 körül

Én ennyit tudok mondani, de szerintem nem a sebesség számít. A lényeget a kolléga is megmondta, rendkívül kényelmes túrázásnál, és mivel sportos is a gép, ezért ezt az oldalát is meg tudja mutatni.

Széles Utat!
Hi TC skacok!

OFF-olok picit. „Szüksége van a lelkemnek” ráája hogy leírjam tapasztalataimat a TC-ról, mivel 6 évig! használtam ezt a típust. Ebből következően gondolhatja a polgár, hogy mindig a szívem csücske marad ez a típus. Az utóbbi 6 év alatt 2 Tcatom volt, egy amerikai modell és egy eu a legutóbbi amit pár napja vittek el tőlem 4évig volt nálam. Én voltam a második tulaj, 5000km rel vettem és majdnem síííírtam amikor láttam, hogy elviszik úgy hozzámnőtt 

Legszívesebben megtartottam volna sokoldalúsága és kényelme, megbízhatósága.. sorolhatnám –miatt, de 2 motor elég luxus manapság. A nyomaték hiánya és a futóműbeli 11 éves kontsrukció volt az oka ami miatt úgy éreztem kezdtem kinőni a vasat. Használtam a motort, túrázásra és „vasárnapi állatkodásra” sikeresen egyaránt. Persze mind ez idő alatt jobban vigyáztam rá mint a szemem fényére. 5000km -enként olajcsere, egykerekezés szóba sem jöhetett és meglehetősen figyeltem a küllemére is természetesen.
Nagyon sokat motoroztam vele elsősorban 2 személlyel, + volt hozzá komplett nonfango dobozrendszerem ami mellesleg nagyon hasznos volt a 2 hetes túrák folyamán. Voltam vele Horvátországban (az egész parton végig) Elba szigetén, észak Olaszország (az egész --Rómáig) és körbemotoroztuk Corsica szigetét, a környező kisebb Országokat meg már nem is említem. Fogyasztása 4,2-6,5 l –ig terjedt. 6,5L –től többet még folyamatos 2 személyes felpakolt formátumban sem evett 180-200 as tempónál az Olasz autópályán. Persze fontos, hogy a karbik jól be legyenek állítva. Én 12000 ként vittem szinkronra, és mindig minimálisat kellett csak állítani 1 vagy 2 karbin. Viszont az a pici is sokat számít!

Igazából csak jót tudnék mondani a vasról és mindazt többszörösen hálálta meg ahogy én bántam vele.!

Pár adat:
Az olaj amit használtam 10W-50 Motul Easter (félszintetikus). Xerintem ez a legjobb neki. Gyertyából csak NGK -csere 15000 ként javasolt normál használat mellett.
Volt vita a gumiméretről: ha a gyári sárvédő fut a hátsó kerék felett akkor a 180as gumi bele sem fér! A 160as ennek a tipusnak meglátásom szerint (gyári méret) mindeképp a legjobb. Felesleges kísérletezgetni mással. Előre meg persze a 120/70 es standard méret (bár a gyári 120/60 –as, viszont az előbbiből lényegesen gyakoribb a gumiméret. Én használtam 120/60 asat is, nem sok különbséget éreztem.
A végsebesség nekem óra szerint max 250 volt a 74 kg-om alatt.2 Személlyel kb 230 körül. A GPS szerint nem csal az óra.
Olajfogyasztás NINCS. Egyik TCatomnál sem volt. ! Tévhit akik azt mondják, hogy eszi az olajat..
Az üzemanyag visszajelző sárga led, kb 3liternél gyulladt ki. Ilyenkor volt még elmentem vele 80m ert is… -2 személlyel! 

Hasznos dolog: a fém fékcső, nedves szarvasbőr a tanktáska alá (karcok megelőzésének szempontjából), és egy sportdob mindeképpen, mivel a TC szerencsére még teljesen nyitott és igen szép hangja van minden fordulatszám tartományban, átlátszó fólia a tankra (bőrruha dörzsölés ellen ) stb….

Mindenki becsülje meg a vasat, főleg ha sikerült egy szép példányt kifognia! Szerintem az egyik legjobb, legsokoldalúbb, legkisebb szervizigényű konstrukciója ennek a kategóriának. És szerintem szép is :) .
Simán megálja a helyét a mai motorok között ebben az un. Túrasport kategóriában!

Lehet jövőre hozatok a tengeren túlról egy 2008 asat. :))))))

Üdv mindenkinek & SZÉLES utakat!

K.
Megnéztem a kogaskereket a kicsi 15 a nagy 47 gyárilag.
Oké
Mondjuk az ilyen tesztre ne a 4-est válaszd hanem inkább az autópályát.
Ha jó a gép akkor vinnie kell a 260-at. Ez egy jó teszt. Ha nincs kék füst, nem zabálja a benzint és megy is akkor a blokkal nincs baj.
Komoly a 260 én 180-190 nél még nem mentem vele többett a 4-esen , mert lefelé pulcsiba vissza pedig sölétbe jöttem , már ruhába mert kölcsönadtam a cucomat! Nagyon örülök a mocinak nem gondoltam volna hogy ilyen kezes kis joszág , és kényelmes !
Nem tudom hány fogas a lánckerék, de nekem a gyárival leforogja a hatodikat. 260 óra szerint de még menne csak nem akarom belegorgatni a pirosba. A gyorsulását nem mértem soha.
Köszi! Gyárilag hány fogas az első kicsi fogaskerék? 201 méteren 7,8 mp.-et mentem a ringen nem túl jó rajtal. Mértétek esetleg az időtöket? Óra szerinti végsebesség? Köszi a segítséget !