Hali Most vettem yzf600r-t kicsit harcedzett a gép de az ár értékarány jó volt. Érdeklődnék a fogyasztásról nektek, hogy alakul óvatosan és tőltősen? Esetleg bontva van alkatésze valakinek?
Nem is azért írtam, de ha valóban 160as a gyári, amit már tudok, akkor lehet megmaradok a jelenleginél, 170esnél. Kanyarban ezzel semmi probléma, legalábbis én nem vettem észre, fogalmazhatunk úgy is, szinte magától kanyarodik.
Jó lehet, nem tom, én azt a tesztet láttam, kész ennyi! Most 170es van rajta, és nem hiszem hogy ha nagy baj lesz ha esetleg 180as kerül rá. De ezek után nem mondok semmit.
Legalább a km es témában igazam volt.
Tali, megfontolandó, még mindíg nem írtál körzetet.
hát teljesen kiakadtam . amikor úgymond átvert a kereskedő... de miért éri meg neki, hogy sporol 5000 forintot kb. és magát járatja le.. nem értem.. hogy lehet feltenni egy chopper gumit egy sport motorra..
De ha már így összejöttek a thundercatesek.. nem kellene egy találkozot szerzni?
Jesszusom Ember! Az sem zavar, hogy ebben a tesztben 120lovas a motor? Meg 195 kg teletankolt tömeg? Itt össze van keverve az R6-al. Tessék az USA-ban még árulják is. http://www.yamaha-motor.com/sp...
De Te csak járj 180 gumival.
Külsejével semmi gond, grat hozzá, viszont ahogy hozzá jutottál, nos igen! Az egy dolog, hogy helyre kell tenni, s utána szinte magától kanyarodik, de a gumma az azért fontos lenne.
Nekem is előre kell egy gumit vennem, no nem a méretprobléma végett, hanem mert vágott slik gumival vettem, 120as, s oda kell egy utcai gumma. Viszont hátul gyáriba 180as van, s aktől vettem ő 170est tett rá. Hát meglássuk, idővel az is csere lesz.
Vettem egy kis Thundercatet: .
De a kereskedő aki mellesleg nem akárki . Rajtam sporolt. A gép 98-as,
Szóval: Behozta olaszból és forgalmizta. Na.. olajcsere.. oszt ennyi. Hiányzanak csavarok, az első villán 6 cm emeltünk amig elértük a gyári beállítást. Össze vissza volt állítva.
A java: kértem tőle első gumit: Felrak egy Kenda Cruisert 110-st. A gyári az 120-as. De nem baj. De a lényeg. hogy ez egy chopperes motor. Max 210-ig. Úraim ez egy sport gép. ami megy 260 is. Ez meg akar engem ölni?,
Nem mondom még meg hogy ki ő.. Ha visszacseréli akkor nincs harag.. De ha nem . Az egész ország megtudja, hogy hol komolytalanok a vevővel:::
De köszi a tanácsot!
Legalább a km es témában igazam volt.
Tali, megfontolandó, még mindíg nem írtál körzetet.
De ha már így összejöttek a thundercatesek.. nem kellene egy találkozot szerzni?
De Te csak járj 180 gumival.
R6 adatoktól kezdve minden zagyvaság megtalálható benne..
Thundercat hátsó gumma gyári méret tényleg 160as!
Egy vmi tény, hogy nagyon egyben van a gép, és km semmit nem jelent, mert lehet kevés és szét van hajtva, vagy sok, de meg van kímélve!
A téveszmét vagy nem tom hogy mondtad a tesztben élem : Teszt
Tehát, én most tavasszal vettem, de mondhatni nagyon jó vétel volt, még így is.
Tehát körzeted?
Külsejével semmi gond, grat hozzá, viszont ahogy hozzá jutottál, nos igen! Az egy dolog, hogy helyre kell tenni, s utána szinte magától kanyarodik, de a gumma az azért fontos lenne.
Nekem is előre kell egy gumit vennem, no nem a méretprobléma végett, hanem mert vágott slik gumival vettem, 120as, s oda kell egy utcai gumma. Viszont hátul gyáriba 180as van, s aktől vettem ő 170est tett rá. Hát meglássuk, idővel az is csere lesz.
Hova valósi vagy?
Vettem egy kis Thundercatet: .
De a kereskedő aki mellesleg nem akárki . Rajtam sporolt. A gép 98-as,
Szóval: Behozta olaszból és forgalmizta. Na.. olajcsere.. oszt ennyi. Hiányzanak csavarok, az első villán 6 cm emeltünk amig elértük a gyári beállítást. Össze vissza volt állítva.
A java: kértem tőle első gumit: Felrak egy Kenda Cruisert 110-st. A gyári az 120-as. De nem baj. De a lényeg. hogy ez egy chopperes motor. Max 210-ig. Úraim ez egy sport gép. ami megy 260 is. Ez meg akar engem ölni?,
Nem mondom még meg hogy ki ő.. Ha visszacseréli akkor nincs harag.. De ha nem . Az egész ország megtudja, hogy hol komolytalanok a vevővel:::
Szerencsére még nem került bevetésre.
Reklaaaam