Az enyimén is ilyen a váltó. De leginkább 1-2-es között. Ott szerintem rosszabb mint a nagy átlag. Mondjuk ha kis fordulaton váltok akkor semmi baja. 5000 fölött már kezd recsegni. Asszem még a szelephézag állításhoz sem kell nagyon szétszedni. Mondjuk azt úgy is csak 42000-nél kell.
Ha rosszat akarsz rola hallani, akkor szerintem mindenki csak a valtot tudja megemliteni.Ugyanis annak van egy kis hangja 1-2-3 ba valtaskor.Ami megszokhato.En erzekeltem nemi halkulast az olajcsere utan.A metabondnak van olajadaleka, lehet,hogy meg azt kiprobalom.
A masik hatrany, hogy nincs kozponti sztender,az pedig jo lenne.Meg a suly lehetne, de en csak orulok neki ,mert annal stabilabb.
A gyertya csererol meg annyit,hogy havernak cbr f3-nal tank, levegoszurohaz lebontasa utan is alig lehet meglatni a gyertyakat,mert olyan melyen vannak.Visszarakasnal lehet vele jatszani.Viszont jo gep az is.
Satillus: tényleg elég jó lehet a gép szervizelhetősége...nézegettem yamaha trx-et meg honda vfr 750 rc36-ot is, de azokról azt írják, hogy egy egyszerű gyertyacseréhez is bontani kell a hűtőt...és hogy szar szerelni...de nincs sok gond velük(a blokkokkal)...namost itt a thundercat...ezzel sincs gond, és még szerelni sem életveszély...én nem tudom, hogy miért nem néznek a gyárak praktikus szempontokat egyes modelleknél(az én kisXT-mnél sem, bár az még régi is...:S)?!Ha gond van, szenvedj vele!(vagy vidd inkább szervizbe....inkább a második a gyár célja :)...csakhát sok bontás, sok óra, magas óradíj....magas összegű számla...:S)
Ddt500: hát...ez van...azért nagyon köcc, hogy szenvedtél vele...az a baj, hgoy erről az oldalról(meg a youtube-ról sem) nem lehet letölteni....:S
Jah....1500ról nincs rángatás, egy sor4nél?amit nyomatéktalannak neveznek....hát még a 650es sv-ről is azt olvastam, hogy 2500alatt nagyon berángat....szóval....azért ez megint a cat-et dicséri...
Én azt imádom benne, hogy egészen alul tök jól húz, nem rángat meg ilyenek. A 750-es gixxeremet nem lehet 2500 alá engedni úgy rázza a láncot. A Thunderrel meg mindíg szórakozok, hogy 1500-tól elkezdem neki csavarni és semmi rángatás vagy láncrázás nincsen.
Hosszas pihenes utan felebredt a topic!Nagyon orulok.
Nooby!A 2001 utani modell szervizerol en is olvastam a hasznaltmotor.hu-n, de sehol mashol nem lattam adatot errol a kulombsegrol.En is pont egy honapja csereltem az olajat.Ha eleg ugyes vagy a gyertyakat is kitudod venni a burkolat levetele nelkul.Sok szerencset a vasarlashoz!
Az enyem 6 korul eszik(tobbnyire ketszemellyel)hosszabb tavon 5,5 volt ketszemellyel.
Meg annyi a szemelyes velemenyem,ha ketten vagy tobben gurulunk akkor a motorozast kell elvezni, nem hogy kinek a gepe a gyorsabb.Bar ezt gondolom mindenki tudja.
Balesetmentes kilometereket!
Egyébként az a jó, ha együtt gurulgattok....a gyorsulás meg tényleg olyan, néha megnézi az ember, oszt kész...egy haverommal szoktam gurulgatni...mindkettőnknek 125ös mocija van(még...most mek nagyA-s jogsira )...csak nekem 4ütemű...neki meg 2ütemű...jó, néha lelép mint az állat, amúgy meg nyugisan elmocizgatunk, én megyek előre...merthát ugye az én gépem hamarabb kileheli a lelkét mondjuk hegynek kifelé...amiből van elég(északi középhegység...azért nem a mátra...kicsit feljebb )!
Nah...hablatyolok össze vissza, oszt annyi a lényeg, hogy az a jó, ha van legalább 1ember, akivel mocizol...ha meg több, az sem baj!
Hát amúgy ha meglesz a Cat jövőre, hát én is nagyon fogok örülni a 600asnak....remélem összejön!
A kedvencem, amikor leszólják őket...jó egy 1000esről visszaülve biztos nem túl nyomatékos, de akkor is! Furi, hogy álmodozok egy 600asról, más meg ül egy R1-en, oszt fikázza...dehát ez van...
Milyen frankó kis csata indult a hozzászólásomból...
Egyébként sztem az olajcseréket továbbra is itthon oldanám meg, ha cat-em lenne...csak a szükségesebb szervizekre vinném el...szelepállítás...karbiszinkron...ismeretlen meghibásodás...ilyenek!
Jah...amúgy tök jól mutat a képen a srad meg a cat egymás mellett...előlről nem lehetne túrásabbnak nevezni a cat-et ...bár embere válogatja!
Egyébként a fogyasztással nagyon szimpizek...600as kategóriában inkább 6-6,5 fogyasztáshoz szoktam(olvasgatások, kérdezgetések alkalmával), mondjuk azok a mocik egy kicsit(5évvel :P) öregebbek vtak!
Jah...egyébként ilyen non-figuratív cuccok fel tudják dobni a gépet...csak ne vidd túlzásba sztem...ahogy írtad, az pont jó lenne sztem!
Gondoltam Krisz hogy világgá kürtölöd hogy elmentél másfél métert 200nál
Lécci, lécci had cseréljem el a motorom a catre, ráfizetek!
Meg a másik, most megyek pécsre, megyek egyet egy másik ismerős sraddal, félő lehet az is elmegy, majd kiderül. Enyémbe lehet nem okés vmi, kuplung csúszik lehet, a nulla holtjéták miatt is gyanítom, tegnap még voltam kinnt a 4sávoson tesztelni
Azt orvosolni kell aztán utána meglátjuk.
De hogy ne legyek OFF a Thundercat tényleg jól megy
De nekem azért nem kéne...
Mi direkt nem álló rajtból, hanem 20al gurultunk mind a ketten egymás mellett, és csutka, s onnantól hasalás... 180ig fej fej mellett, onnantól mellőlem kiment a képből, mögém.
Ismerem azt a cikket. Ott keverik az adatokat az R6-al. A számla olyan 20 000 körül van egy szimpla olajcserénél. Ez úgy jön össze, hogy 5000 az óradíj+ az olaj. Annak márkaszervízben 3-4 ezer a litere. Ebből kell min. 3 liter de inkább több. Egyébként arany-ezüst-fekete az enyém. Egy 600-as Sradot meg simán le lehet nyomni vele ha ügyi vagy. Annyival nem erősebb. Szóval nncs olyan orbitális külömbség amit jó rajtal ne lehetne kompenzálni. Bár én még sosem gyorsultam vele.Egyszer megküzdöttem egy 929RR-el. 40-ről indultunk én 2-ben Ő 3-ban és 200-ig előtte voltam. A gixxer 7 liter alá nem igen megy, a Thunder meg 4,5-5 lityit eszik.
Azért ebben a színösszeállításban sem rossz...agresszív:)
Domec: Srad legyűrés....hát azért a gixxernek(ha jó állapotban van!)le kellett volna nyomnia a Cat-et...bár pilóta kérdés!Hiába a motorerő....amíg a pilóta "gyenge" hozzá!
Egyébként jah....10éves moci....tökéletes nincs belőle...valami jobbat kéne kifogni, amire azért nem megy rá majd a gatyám is...nomeg nem mindig a szervizben lógok vele!
Költeni meg minden motorra kell majd úgyis...ha használod...szóval hiába a tökéletes is, ha úgy vesszük!
Persze nem egy legyepált példányt akarok majd :)
A külső annyira nem vész...a blokkja legyen rendben, meg nem legyen szakadt az idom....javítás nem gáz...az azt jelzi, hogy megcsinálták...foglalkoztak vele!
Így van, a legjobb választás! Igaz, túrásabbnak van építve, de a blokkja nagyon erős! Ne tévesszen meg a külseje... A napokban sikerült legyűrnöm vele egy Sradot gyorsulásban, tehát a külső még előnyesebb is, mert míg a sport gépekről úgy szállsz le egy hosszabb menet után, hogy 5 percig ülő pozícióba maradsz, addíg erről a gépről úgy szállsz el mintha mi sem történt volna... Én csak ajánlani tudom. Erős és kényelmes!
Árba igen, ott van vhol 800 és 1,2 milla között, de jót kifogni már nehéz!
A masik hatrany, hogy nincs kozponti sztender,az pedig jo lenne.Meg a suly lehetne, de en csak orulok neki ,mert annal stabilabb.
A gyertya csererol meg annyit,hogy havernak cbr f3-nal tank, levegoszurohaz lebontasa utan is alig lehet meglatni a gyertyakat,mert olyan melyen vannak.Visszarakasnal lehet vele jatszani.Viszont jo gep az is.
Ddt500: hát...ez van...azért nagyon köcc, hogy szenvedtél vele...az a baj, hgoy erről az oldalról(meg a youtube-ról sem) nem lehet letölteni....:S
Jah....1500ról nincs rángatás, egy sor4nél?amit nyomatéktalannak neveznek....hát még a 650es sv-ről is azt olvastam, hogy 2500alatt nagyon berángat....szóval....azért ez megint a cat-et dicséri...
Basszus...írjatok már valami rosszat is róla :)
Nooby!A 2001 utani modell szervizerol en is olvastam a hasznaltmotor.hu-n, de sehol mashol nem lattam adatot errol a kulombsegrol.En is pont egy honapja csereltem az olajat.Ha eleg ugyes vagy a gyertyakat is kitudod venni a burkolat levetele nelkul.Sok szerencset a vasarlashoz!
Az enyem 6 korul eszik(tobbnyire ketszemellyel)hosszabb tavon 5,5 volt ketszemellyel.
Meg annyi a szemelyes velemenyem,ha ketten vagy tobben gurulunk akkor a motorozast kell elvezni, nem hogy kinek a gepe a gyorsabb.Bar ezt gondolom mindenki tudja.
Balesetmentes kilometereket!
Mert azokat szívesen fogadnám...e-mail: bug1@citromail.hu(óriás mellékletben is jó)
Előre is kössz, ha valaki tud küldeni!
Egyébként az a jó, ha együtt gurulgattok....a gyorsulás meg tényleg olyan, néha megnézi az ember, oszt kész...egy haverommal szoktam gurulgatni...mindkettőnknek 125ös mocija van(még...most mek nagyA-s jogsira )...csak nekem 4ütemű...neki meg 2ütemű...jó, néha lelép mint az állat, amúgy meg nyugisan elmocizgatunk, én megyek előre...merthát ugye az én gépem hamarabb kileheli a lelkét mondjuk hegynek kifelé...amiből van elég(északi középhegység...azért nem a mátra...kicsit feljebb )!
Nah...hablatyolok össze vissza, oszt annyi a lényeg, hogy az a jó, ha van legalább 1ember, akivel mocizol...ha meg több, az sem baj!
Hát amúgy ha meglesz a Cat jövőre, hát én is nagyon fogok örülni a 600asnak....remélem összejön!
A kedvencem, amikor leszólják őket...jó egy 1000esről visszaülve biztos nem túl nyomatékos, de akkor is! Furi, hogy álmodozok egy 600asról, más meg ül egy R1-en, oszt fikázza...dehát ez van...
Így van! Dome szívemből szóltál!
Mind a ketten örülünk a fejünknek, hogy 600 as gépeink lehetnek és nincs semmiféle versengés. Lehet hogy beállítás kérdése az egész, vagy nem tudom...
Egy vmi tény, egyiksem egy lassú gép, egyiksem egy gyenge gép, s itt nem az a kérdés, hogy melyikünké a gyorsabb, hanem hogy élvezzük a motorozást!
Egyébként sztem az olajcseréket továbbra is itthon oldanám meg, ha cat-em lenne...csak a szükségesebb szervizekre vinném el...szelepállítás...karbiszinkron...ismeretlen meghibásodás...ilyenek!
Jah...amúgy tök jól mutat a képen a srad meg a cat egymás mellett...előlről nem lehetne túrásabbnak nevezni a cat-et ...bár embere válogatja!
Egyébként a fogyasztással nagyon szimpizek...600as kategóriában inkább 6-6,5 fogyasztáshoz szoktam(olvasgatások, kérdezgetések alkalmával), mondjuk azok a mocik egy kicsit(5évvel :P) öregebbek vtak!
Jah...egyébként ilyen non-figuratív cuccok fel tudják dobni a gépet...csak ne vidd túlzásba sztem...ahogy írtad, az pont jó lenne sztem!
Lécci, lécci had cseréljem el a motorom a catre, ráfizetek!
Meg a másik, most megyek pécsre, megyek egyet egy másik ismerős sraddal, félő lehet az is elmegy, majd kiderül. Enyémbe lehet nem okés vmi, kuplung csúszik lehet, a nulla holtjéták miatt is gyanítom, tegnap még voltam kinnt a 4sávoson tesztelni
Azt orvosolni kell aztán utána meglátjuk.
De hogy ne legyek OFF a Thundercat tényleg jól megy
De nekem azért nem kéne...
Domec: Srad legyűrés....hát azért a gixxernek(ha jó állapotban van!)le kellett volna nyomnia a Cat-et...bár pilóta kérdés!Hiába a motorerő....amíg a pilóta "gyenge" hozzá!
Egyébként jah....10éves moci....tökéletes nincs belőle...valami jobbat kéne kifogni, amire azért nem megy rá majd a gatyám is...nomeg nem mindig a szervizben lógok vele!
Költeni meg minden motorra kell majd úgyis...ha használod...szóval hiába a tökéletes is, ha úgy vesszük!
Persze nem egy legyepált példányt akarok majd :)
A külső annyira nem vész...a blokkja legyen rendben, meg nem legyen szakadt az idom....javítás nem gáz...az azt jelzi, hogy megcsinálták...foglalkoztak vele!
Árba igen, ott van vhol 800 és 1,2 milla között, de jót kifogni már nehéz!