Szia!
Nem tetem bele sokat, nem volt sajna túl sok időm, meg 3 évet kihagytam mert műtötték a térdeim. Az egyiket 1-szer a másikat 2-szer. (nem ezzel firkáltam!) 45 van benne.
Nem lenne vkinek véletlenül egy TCat hátsó, kerék feletti műanyag sárvédő, plusz láncvédő?
Sajnos elcsattant a láncom úgy 180 körül és rongyolt egy kicsit!
Egyébként imádom Cicát! Nem hiszitek el, de 8 éve csavarom a szarvát és nem bírok megválni tőle, egy évesen bejáratva vettem 3000km-el.
Próbáltam már rengeteg motort, kezdve a 400-as bandittól egészen egy 180 lovas Gikszerig, de nem találkoztam még olyannal ami ennyire sokoldalú lenne és jobban bejönne. Autópályán néha egy kicsit kevés, de máshol nem igazán éreztem a végét. Szóval jól összeszedett, hálás kis jószág...
Nagyon tudom ajánlani azt a kis átalakítást indenkinek amit mi csináltnuk rajta. Kapott egy WMP sportdobot, K&N szűrőt, és egy Dynojet szet-et. Ezek után hozzáértő kezekkel nyomatékra hangoltuk és nagyon jó lett! A fogyasztást egy kicsit megdobta, olyan 7 liter körül van, de nagyon érdekes, hogy akárhogy megyek vele mindíg ennyit fogyaszt...
Szívesen megosztom a tapasztalataimat, ha van kérdésetek.... :)
Mindenkinek csak ajánlani tudom, most már az ára is barátságos, nem úgy mint anno... :)
Örülnék ha tudna vki segíteni a fenti problémámban!
Hát a gép már vagy 3 hónapja nálam van.. Imádom. És szeretm.. kurva kényelmes..és megy mint állat. Ennél jobb gépet mostanába nem mutat senki. Nem cserélném le semmire sem.. És a szélvédelem is nagyon jó.
Viszont nem értem miért 6000 fordulaton de csak ott ráz a kormány.. alatta-felette nem.. Csak ott.. De úgy hogy elzsibbad a kezem.. Valami javaslat?
Hát igen...
Majd ecccer én is eljutok oda, hogy el kéne adni, mert R6ot szerettem volna, és azt is szeretnék. Viszont ez a gép nagyon bejön, tehát a hivatalos csere jópár év után fog bekövetkezni.
Hmm... Nem tom, én sokat kerestem ilyeneket. Volt aki horrorisztikus árat kért, és ritka volt az aki elfogadható áron, elfogadható állapotú gépet hírdetett...
honnan vetted a kipufogot..? vagy . hogyan tudjam egy csöppet tunningolni?
Nem tetem bele sokat, nem volt sajna túl sok időm, meg 3 évet kihagytam mert műtötték a térdeim. Az egyiket 1-szer a másikat 2-szer. (nem ezzel firkáltam!) 45 van benne.
Nem lenne vkinek véletlenül egy TCat hátsó, kerék feletti műanyag sárvédő, plusz láncvédő?
Sajnos elcsattant a láncom úgy 180 körül és rongyolt egy kicsit!
Egyébként imádom Cicát! Nem hiszitek el, de 8 éve csavarom a szarvát és nem bírok megválni tőle, egy évesen bejáratva vettem 3000km-el.
Próbáltam már rengeteg motort, kezdve a 400-as bandittól egészen egy 180 lovas Gikszerig, de nem találkoztam még olyannal ami ennyire sokoldalú lenne és jobban bejönne. Autópályán néha egy kicsit kevés, de máshol nem igazán éreztem a végét. Szóval jól összeszedett, hálás kis jószág...
Nagyon tudom ajánlani azt a kis átalakítást indenkinek amit mi csináltnuk rajta. Kapott egy WMP sportdobot, K&N szűrőt, és egy Dynojet szet-et. Ezek után hozzáértő kezekkel nyomatékra hangoltuk és nagyon jó lett! A fogyasztást egy kicsit megdobta, olyan 7 liter körül van, de nagyon érdekes, hogy akárhogy megyek vele mindíg ennyit fogyaszt...
Szívesen megosztom a tapasztalataimat, ha van kérdésetek.... :)
Mindenkinek csak ajánlani tudom, most már az ára is barátságos, nem úgy mint anno... :)
Örülnék ha tudna vki segíteni a fenti problémámban!
Száraz és sima aszfaltot mindenkinek!
vagy tud valaki valami ilyent?
Nem beszélve arrol, hogyha folyamatosan mész 120-at. olyan rezonanciát ad át a kormány, hogy elzsibbad a kezed és még lekapcsolni sem tudod a motort.
Viszont nem értem miért 6000 fordulaton de csak ott ráz a kormány.. alatta-felette nem.. Csak ott.. De úgy hogy elzsibbad a kezem.. Valami javaslat?
Majd ecccer én is eljutok oda, hogy el kéne adni, mert R6ot szerettem volna, és azt is szeretnék. Viszont ez a gép nagyon bejön, tehát a hivatalos csere jópár év után fog bekövetkezni.
Én is úgy vadásztam le az enyémet, mert jót még ritkább találni, sajna...