Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy dob majd engem is érdekelne vmikor!
T-cat..

honnan vetted a kipufogot..? vagy . hogyan tudjam egy csöppet tunningolni?
Szia!
Nem tetem bele sokat, nem volt sajna túl sok időm, meg 3 évet kihagytam mert műtötték a térdeim. Az egyiket 1-szer a másikat 2-szer. (nem ezzel firkáltam!) 45 van benne.
100 000-es szervíz meg volt már?
Drágám...
És bocsi a nagyképű Nick-ért, de rámragasztották az évek során!....
Sziasztok!

Nem lenne vkinek véletlenül egy TCat hátsó, kerék feletti műanyag sárvédő, plusz láncvédő?
Sajnos elcsattant a láncom úgy 180 körül és rongyolt egy kicsit!

Egyébként imádom Cicát! Nem hiszitek el, de 8 éve csavarom a szarvát és nem bírok megválni tőle, egy évesen bejáratva vettem 3000km-el.
Próbáltam már rengeteg motort, kezdve a 400-as bandittól egészen egy 180 lovas Gikszerig, de nem találkoztam még olyannal ami ennyire sokoldalú lenne és jobban bejönne. Autópályán néha egy kicsit kevés, de máshol nem igazán éreztem a végét. Szóval jól összeszedett, hálás kis jószág...

Nagyon tudom ajánlani azt a kis átalakítást indenkinek amit mi csináltnuk rajta. Kapott egy WMP sportdobot, K&N szűrőt, és egy Dynojet szet-et. Ezek után hozzáértő kezekkel nyomatékra hangoltuk és nagyon jó lett! A fogyasztást egy kicsit megdobta, olyan 7 liter körül van, de nagyon érdekes, hogy akárhogy megyek vele mindíg ennyit fogyaszt...

Szívesen megosztom a tapasztalataimat, ha van kérdésetek.... :)
Mindenkinek csak ajánlani tudom, most már az ára is barátságos, nem úgy mint anno... :)
Örülnék ha tudna vki segíteni a fenti problémámban!

Száraz és sima aszfaltot mindenkinek!
Én elcserélem veled a gyárikat ha gondolod. Nincs letörve fül a váz és a blokk találkozásánál
Honnan tudnék eredeti súlyt venni a kormányvégekre a Thundercatre?
vagy tud valaki valami ilyent?
Én ma direkt megnéztem micsinál 6 ezernél... Hát nem tom te mit éreztél, de a rezonanciát vogy fordulaton 8tól érzem, alatta stabil.
az enyém is bizsergett egy kicsit 6-7ezer környékén. Szokj hozzá. :)
Nem nehéz észrevenni.. A motort álló helybe felpörgeted.. és 6-6500 nél úgy beráz a kormány, hogy simán érezhető.

Nem beszélve arrol, hogyha folyamatosan mész 120-at. olyan rezonanciát ad át a kormány, hogy elzsibbad a kezed és még lekapcsolni sem tudod a motort.
Minden sebességi fokozatban ráz 6000 fordulaton akormány?
Hogy Te miket észre nem veszel! Minden elismerésem!
Én kezdésnek beszereznék, gyári kormányvégeket. Nem véletlen, hogy olyan nehezek gyárilag!
Dobj rá egy tunning dobot. Akkor majd 4000-nél fog zsibbasztani.
Hát a gép már vagy 3 hónapja nálam van.. Imádom. És szeretm.. kurva kényelmes..és megy mint állat. Ennél jobb gépet mostanába nem mutat senki. Nem cserélném le semmire sem.. És a szélvédelem is nagyon jó.

Viszont nem értem miért 6000 fordulaton de csak ott ráz a kormány.. alatta-felette nem.. Csak ott.. De úgy hogy elzsibbad a kezem.. Valami javaslat?
Na tessék!
Kellett nekem megszólalni. Most érdeklődtek Székesfehérvárról.
Hát igen...
Majd ecccer én is eljutok oda, hogy el kéne adni, mert R6ot szerettem volna, és azt is szeretnék. Viszont ez a gép nagyon bejön, tehát a hivatalos csere jópár év után fog bekövetkezni.
Hát Én hasonló áron hirdetem mint a többit. De még meg sem nézték. Na mindegy. Várok.
Hmm... Nem tom, én sokat kerestem ilyeneket. Volt aki horrorisztikus árat kért, és ritka volt az aki elfogadható áron, elfogadható állapotú gépet hírdetett...
Az ennyimé már 2 hete meg van hírdetve, de a kutyának sem kell.
Alkatrészt? Még használt gép sincs nagyon sajna az országba...

Én is úgy vadásztam le az enyémet, mert jót még ritkább találni, sajna...
Lehet hogy az lessz a vége .